پرنسس هلو: زمان نمایش! ماجراجویی ملایمی را برای طرفداران جوان فیلم ماریو ارائه می دهد

تعداد کمی خارج از نینتندو پیش‌بینی کرده بودند که فیلم سوپر ماریو سال گذشته چقدر بزرگ خواهد بود. این یک پدیده بلاک باستر مناسب بود و یادآوری این موضوع بود که وقتی صحبت از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی به میان می‌آید، پادشاهی قارچ میزبان شناخته‌شده‌ترین بازیگران جهان است. با این وجود، به نظر نمی‌رسد که به نظر می‌رسد که نینتندو هوشمندانه برای عرضه بازی سوییچ در سال بعدی خود برنامه‌ریزی کرده باشد و ماجراجویی‌های بعدی را برای همه بازیگران اصلی آن فیلم داشته باشد: بازسازی عمارت لوئیجی ۲، ماریو جدید در مقابل خر کونگ، و – کمتر از ۱۸ سال پس از آخرین سفر انفرادی او – یک وسیله نقلیه تازه برای هلو.

اگر بازی کمی عجیب و غریب Super Princess Peach را در Nintendo DS بازی کرده اید، خوشبختانه در اینجا خماری های کمی وجود دارد. خوشبختانه نیازی به هلو برای تقویت با انتخاب یکی از چهار حالت احساسی برای او (شادی! غم، خشم! آرامش!) از بین رفته است، به جای آن ۱۰ لباس که به نوعی شبیه ماریو هستند جایگزین شده است. به شیوه ای، طیف محدودی از توانایی های اضافی را ارائه می دهد. Princess Peach: Showtime در یک تئاتر می گذرد، و این مفهوم که بتوان در ۱۰ نمایشنامه چند بازیگری بر اساس هر یک از این لباس ها بازی کرد، مفهومی هوشمندانه است. در بهترین حالت، سایه‌هایی از عمارت لوئیجی ۳ در اینجا وجود دارد – در صحنه‌های موضوعی که پشت درهای مختلف قرار دارند و از مرکز لابی چند سطحی تئاتر قابل دسترسی هستند – و حتی Paper Mario، زیرا عناصر هر مرحله با جذابیت از مناظر لمسی ساخته شده‌اند. مانند چمن چوبی و درختان.


پرنسس هلو: زمان نمایش!  ماجراجویی ملایمی را برای طرفداران جوان فیلم ماریو ارائه می دهدپرنسس هلو: زمان نمایش! پیش نمایش گیم پلی! – ۱۰ دقیقه گیم پلی جدید PRINCESS PEACH SWITCH


ایان از Eurogamer نگاهی گسترده به Princess Peach: Showtime ارائه می دهد!

اما در حالی که ممکن است پوشش مجموعه تا حدودی آشنا به نظر برسد، مجموعه سطوح ابتدایی بازی چیزی شبیه به یک تولید آماتورتر را با هدف مخاطبان جوان‌تر احساس می‌کند، به‌ویژه با توجه به اینکه چقدر سطح دشواری سطوح گفته شده پایین است. عصر هلو با ورود شخصیت شرور بازی، جادوگری به نام گریپ، و عوامل او، دسته ترش، با ورود به سالن تئاتر اسپارکل برای یک شب بیرون رفتن با وزغ همراهش قطع می شود. در حالی که بیشتر تئاتر قفل شده است، هلو باید هر یک از مراحل متعدد خود را پاک کند و تشویق را به Theets – گروه بازیگری ناامید تئاتر – عمدتاً با فشار دادن دکمه ساده پخش کند. هنگام روشن شدن، هلو همچنین می‌تواند با فشار دادن یک دکمه، عمل مضمون مناسبی را که مناسب لباس فعلی‌اش است انجام دهد.

سکوی سبک با مبارزه با شمشیر برای شکست دادن دشمنان Sour Bunch در حالی که لباس هلو جنگنده راپیر را به دست می‌گیرد، آمیخته می‌شود. با زمان بندی صحیح، هلو می تواند با یک جهش برای حمله از پشت با حملات دشمن مقابله کند. به عنوان هلو دختر گاوچران، می توانید آن دکمه را فشار دهید تا با کمند خود از محدوده حمله کنید. علاوه بر این، می‌توانید وسایل را طناب بزنید و آنها را به سمت دشمنان پرتاب کنید. نینجا هلو یک نقطه برجسته اولیه بود، نه به خاطر توانایی مبارزه اش، بلکه به دلیل تغییر در سبک بازی که باعث شد شما در حالت مخفی کاری از بین وسایل خزیده شوید – با هلو به طور خودکار بوته های کوچک را روی چوب ها در تلاش برای ترکیب شدن نگه می دارد. پس‌زمینه سطح و هلو در عوض طوماری از کاغذ پوستی را باز می‌کنند که شبیه مناظر نقاشی شده پشت آن است. این یک لمس خوب است. سطح نینجا هلو که من بازی کردم بیشترین تنوع را داشت، با لحظات کوتاهی که می‌توانستید از دیوار بپرید، یا خودکار بدوید و کمی شبیه به سونیک باشید، یا یک نسخه پایه‌ای از موج کاناگاوا را کنترل کنید.


پرنسس هلو: اسکرین شات تایم نمایش که بخش اسکرول جانبی را نشان می دهد که هلو سوار بر اسب می شود.


پرنسس هلو: اسکرین شات تایم نمایش که یک مینی بازی با کیک روی تسمه نقاله را نشان می دهد.


پرنسس هلو: اسکرین شات تایم نمایش که یک مینی بازی در حال پخت را نشان می دهد، خامه ای که روی کیک ریخته می شود.


پرنسس هلو: اسکرین شات تایم نمایش که هلو را نشان می دهد که یک کمند در برابر شخصیت رئیسی با کلاه گاوچرانی به کار می گیرد.

شکر، کره، آرد! | اعتبار تصویر: نینتندو

معرفی Patissiere Peach دوباره چیز متفاوتی را ارائه داد، البته در سطحی که تا حد زیادی توسط یک مینی بازی که شبیه چیزی است که مستقیماً از ماریو پارتی گرفته شده بود. در اینجا، شما باید یک تسمه نقاله از محصولات پخته شده را تزئین کنید، تا زمانی که بازی تصمیم بگیرد شما به اندازه کافی کار کرده اید. من مطمئن نیستم که چه چیز دیگری از یک دوره طراحی شده در مورد افزایش قدرت آشپزی انتظار داشتم، اما – با عرض پوزش – کمی نیمه کاره به نظر می رسید. دگرگونی های بعدی لباس به هلو اجازه می دهد تا به یک اسکیت باز شکل بگیرد – چیزی که به نظر می رسد روی مناطق تنگ تر در اطراف یک پیست یخ تمرکز دارد – و همچنین یک کارآگاه شرلوکی، یک پری دریایی، یک ابرقهرمان، یک مبارز کونگ فو و یک “دزد تیزبین” شبیه زورو. . . هر لباس همچنین دارای چند سطح خواهد بود که به هر کدام اختصاص داده شده است و برخی از سطوح جایزه در طول راه باز می شوند.

می‌توانید مراحلی را که پاک کرده‌اید دوباره پخش کنید، و احتمالاً باید برای بار دوم به عقب برگردید و در پس‌زمینه هر سطح جستجو کنید تا مطمئن شوید که همه Theet‌هایی را که نیاز به ذخیره دارند، و سکه‌هایی را که می‌توانید با آنها مبادله کنید، پیدا کرده‌اید. تغییرات آرایشی در هر لباس اما از آنجا که هر سطح به طور خاص برای هر لباس طراحی شده است، هیچ اختلاط و تطبیق و جایی برای آزمایش وجود ندارد. هیچ گزینه ای برای اسکیت بازی کردن در طول موج بزرگ یا پنهان کردن راه خود در اطراف دشمنان طراحی شده برای راپیر وجود ندارد. شما نمی‌توانید از سطح نانوایی عبور کنید یا به کابوی‌ها کاستارد بپاشید. این باعث می‌شود که هر یک از سطوح باز کردن ساده‌تر احساس کنند که محدودتر و محدودتر هستند.

من ایده یک بازی با مضمون لباس‌های شخصیت‌های مختلف را دوست دارم، و فهرست هنوز ممکن است بخشی از بازیگوشی‌ای را ارائه دهد که امیدوارم در زمان پرنسس هلو: Showtime بیشتر ببینم! ابتدا آغاز می شود پس از ۱۸ سال و به عنوان یکی از آخرین عناوین جدید نینتندو که بر روی سوییچ عرضه شد، شاهزاده خانم پادشاهی قارچ سزاوار یک آهنگ قوی مناسب است.


منبع: https://www.eurogamer.net/princess-peach-showtime-offers-gentle-adventure-for-younger-mario-movie-fans?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *