پرنسس هلو: زمان نمایش! نسخه ی نمایشی در حال حاضر قبل از شب افتتاحیه

نینتندو نسخه نمایشی رایگان بازی Princess Peach: Showtime را منتشر کرد! قبل از انتشار کامل آن در اواخر این ماه.

نسخه ی نمایشی را می توان هم اکنون در سوییچ دانلود کرد. از ابتدای بازی شروع می شود و دو سطح را برای بازی ارائه می دهد که شامل Swordfighter Peach و Patisserie Peach می شود.

اگر تا به حال آن را از دست داده اید، بازی دارای بازیکنانی مانند هلو است که با بازی در لباس های مختلف که قدرت های متفاوتی را ارائه می دهند، به نجات یک تئاتر کمک می کنند.


پرنسس هلو: زمان نمایش!  نسخه ی نمایشی در حال حاضر قبل از شب افتتاحیهشیرجه عمیق به پرنسس هلو: زمان نمایش! (نینتندو سوییچ)


شیرجه عمیق به پرنسس هلو: زمان نمایش! (نینتندو سوییچ)

من نسخه ی نمایشی را سریع انجام داده ام – می توان در حدود ۲۰ دقیقه دکمه ها را به هم زد – و این سرگرم کننده بیهوده است.

با این حال، مشخص نیست که آیا پیشرفت در نسخه ی نمایشی به کل بازی ادامه خواهد یافت یا خیر.

همه اینها تا حدودی شبیه عمارت لوئیجی است، با دعوت هلو به تئاتری که البته همه آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

اگرچه توسط نینتندو منتشر شده است، توسعه دهنده هنوز ناشناخته است. با این حال، برخی از بازیکنان پشت پرده حفاری کرده‌اند و اسم رمز بازی را پیدا کرده‌اند، PJ037، که با دیگران از توسعه‌دهنده Good-Feel مطابقت دارد (با تشکر همه چیز نینتندو).

Good-Feel مسئول بازی‌هایی مانند Wario Land: Shake It، Kirby’s Epic Yarn و دو پلتفرم کننده صنایع دستی Yoshi است. این ممکن است توضیح دهد که چرا Princess Peach: Showtime! با مناظر صحنه سازی شده خود، حال و هوای مشابهی دارد.

پرنسس هلو: زمان نمایش! به طور کامل در ۲۲ مارس منتشر می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بازی، بررسی کنید Eurogamer’s Princess Peach: Showtime! پیش نمایشکه جزئیات سطوح نسخه ی نمایشی و موارد دیگر را نشان می دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/princess-peach-showtime-demo-out-now-ahead-of-opening-night?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *