پروتکل RPG آلفا جاسوسی Obsidian پس از درام مجوز سال ۲۰۱۹ به رایانه شخصی بازگشت

پروتکل RPG آلفای جاسوسی Obsidian امروز پس از گذشت ۱۴ سال از عرضه خود، در فروشگاه GOG به رایانه های شخصی بازگشته است.

انتشار مجدد با همکاری Obsidian، GOG و Sega است، پس از پایان بازی در سال ۲۰۱۹ از Steam خارج شد به دلیل حقوق موسیقی منقضی شده

اکنون بازی بدون DRM با موسیقی متن مجوز دار و بهبود عملکرد سازگار با رایانه های شخصی مدرن باز خواهد گشت. در زیر تریلر اصلی آن است.


پروتکل RPG آلفا جاسوسی Obsidian پس از درام مجوز سال ۲۰۱۹ به رایانه شخصی بازگشتتریلر Alpha Protocol – A Man Alone


تریلر Alpha Protocol – A Man Alone

موارد اضافی شامل دستاوردها، پشتیبانی کامل از کنترلر (کنترل‌های پلی‌استیشن، سوییچ و ایکس‌باکس)، پشتیبانی محلی‌سازی و ذخیره‌های ابری است.

GOG همچنین قول داده است که شگفتی های بیشتری در راه است، بنابراین چشمان خود را بخوبی نگه دارید.


اسکرین شات پروتکل آلفا که منوی مود زرهی و شخصیت پخش کننده را نشان می دهد


اسکرین شات پروتکل آلفا که شخصیت بازیکن را در حال خم شدن و نشانه گرفتن تپانچه به سمت دشمنان پشت جعبه های آتش گرفته نشان می دهد.

اعتبار تصویر: ابسیدین

پروتکل آلفا اولین بار در سال ۲۰۱۰ در رایانه های شخصی، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. این پروتکل با الهام از قهرمانان نمادینی مانند باند، بورن و بائر، داستانی جاسوسی را با تمام ویژگی های RPG معمولی که از Obsidian انتظار دارید را روایت می کند.

کریس آولون نویسنده اصلی بود که آثارش شامل Fallout: New Vegas، Pillars of Eternity، Prey، Divinity: Original Sin 2 و Star Wars Jedi: Fallen Order است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، Bertie's را بررسی کنید ساخت قطعه پروتکل آلفاجایی که او با اعضای تیم سازنده در مورد جاه طلبی های بازی صحبت کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/obsidian-espionage-rpg-alpha-protocol-returns-to-pc-following-2019-licensing-drama?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *