Red Dead Redemption 2 اولین آپدیت مناسب را در ۱۸ ماه دریافت می کند

Rockstar Games به‌روزرسانی جدیدی را برای Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است – اولین پچ معنی‌دار بازی در ۱۸ ماه گذشته. اما، با ناامیدی طرفداران، متاسفانه هیچ محتوای جدیدی و هیچ نشانه ای از ارتقاء بصری برای بازیکنان در سخت افزار کنسول جدیدتر وجود ندارد.

به‌روزرسانی عنوان ۱٫۳۲ برای نسخه‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برای دانلود در دسترس است و شامل «رفع‌های عمومی» برای Red Dead Online به‌علاوه فهرستی از باگ‌های عمومی است که برطرف شده‌اند. چت صوتی اکنون به طور پیش فرض خاموش است، پچ یادداشت ها حالت. در رایانه شخصی، اکنون از بازی HDR10+ در نمایشگرهای سازگار پشتیبانی می‌شود.

پچ اصلی قبلی Rockstar برای بازی – Title Update 1.31 – آخرین موردی بود که محتوای جدید اضافه کرد. در سپتامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شد و از آن زمان تنها چند به روز رسانی جزئی تعمیر و نگهداری وجود داشت. حتی قبل از آن بازیکنان Red Dead از DLC های کوچک آن شکایت کرده بودند در مقایسه با بسط های بسیار بزرگتر که به طور منظم برای GTA آنلاین بسیار سودآور Rockstar ارسال می شود.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

طرفداران Red Dead Redemption 2 در ابتدا از دیدن یک آپدیت جدید برای دانلود بازی دیشب هیجان زده بودند – اما به زودی متوجه شدند که این محتوای جدیدی نیست که انتظارش را داشتند – علیرغم اینکه راک استار قبلاً داشت. نشان داد که توسعه بازی متوقف شده است.

یکی از طرفداران در این مورد نوشت: “ناراحت کننده است که می بینم آنها هنوز در حال نگهداری هستند، اما محتوای آنلاین را به داستان اضافه نمی کنند، یا کیفیت زندگی را به روز نمی کنند.” reddit.

یکی دیگر از طرفداران نوشت: “امیدوار بودم که این یک پچ ۶۰ فریم بر ثانیه یا چیزی شبیه به آن باشد.” ۳۰ فریم در ثانیه در سال ۲۰۲۴ بسیار بد است و به دلیل رندر شطرنجی که آن را بسیار تار می کند، روی PS5 قابل پخش نیست.

با وجود فروش کمتر از GTA 5، Red Dead Redemption 2 یک هیولا موفقیت آمیز بوده است. این بازی اکنون ۶۱ میلیون نسخه باورنکردنی را تغییر داده است – بسیار بیشتر از ۲۷ میلیون نسخه ای که Red Dead Redemption 1 مدیریت کرد – و دومین بازی پرفروش در ایالات متحده از زمان عرضه آن در شش سال پیش است (البته تنها پس از GTA 5).

اوایل این ماه، GTA 6 توسعه دهندگان تصمیم “بی پروا” Rockstar برای بازگشت تمام وقت به دفتر را مورد انتقاد قرار دادند زیرا کار روی بازی جهان باز بعدی مورد انتظار توسعه دهنده به اوج خود رسید.

GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/red-dead-redemption-2-gets-first-proper-update-in-18-months?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *