پروژه MicroLED اپل واچ اولترا به طور بالقوه تامین کننده دیگری را از دست می دهد

شایعه شده پروژه microLED Apple Watch Ultra به گفته راس یانگ، مدیر عامل شرکت Display Supply Chain Consultants، ممکن است تامین کننده کلیدی دیگری را از دست داده باشد.

پروژه MicroLED اپل واچ اولترا به طور بالقوه تامین کننده دیگری را از دست می دهد
در یک تشکیل پرونده روز دوشنبه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، شرکت تولید تجهیزات Kulicke & Soffa گفت که یکی از “مشتریان استراتژیک” خود پروژه مربوط به بازار “نمایشگر پیشرفته” را لغو کرده است.

این شرکت که قبلاً پروژه W نامیده می شد، با یکی از مشتریان استراتژیک خود (“مشتری”) درگیر شده است تا از مشتری در توسعه و تولید انبوه آینده فناوری های خاص مربوط به نمایشگرهای پیشرفته (“پروژه”) پشتیبانی کند. در ارتباط با بررسی استراتژیک مشتری از تجارت خود، مشتری به شرکت اطلاع داده است که پروژه را لغو کرده است.

در یک پست های رسانه های اجتماعی روز دوشنبه، یانگ پیشنهاد کرد که “پروژه W” به طور بالقوه مربوط به ساعت میکرو LED اپل است. این شرکت گفت که انتظار دارد در نتیجه توقف عملیات مربوط به پروژه، هزینه هایی تا سقف ۱۳۰ میلیون دلار متحمل شود.

وب سایت Kulicke & Soffa یک سیستم “نسل بعدی انتقال قالب LED” را برای نمایشگرهای microLED و miniLED با “نرخ انتقال بی سابقه با دقت بالا” تبلیغ می کند.

اوایل این ماه، تامین کننده اپل AMS-Osram به طور مشابه اعلام کرد پس از اینکه یک “پروژه سنگ بنا” به طور غیرمنتظره ای لغو شد، “استراتژی microLED خود را دوباره ارزیابی می کند.” یانگ معتقد است که این پروژه به اپل واچ microLED نیز مربوط می شود، بنابراین در حال حاضر حداقل دو تامین کننده اصلی وجود دارند که نشان داده اند دیگر درگیر نیستند.

هر دو نمایش مشاوران زنجیره تامین و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل معتقدند که اپل فعلا پروژه microLED اپل واچ را لغو کرده است، اما منابع دیگر آن را دوست دارند بلومبرگمارک گورمن و دیجی تایمز دارند شک کند و باور کنید که اپل دارد یا هست فعالانه به دنبال تامین کنندگان جایگزین برای پروژه

در هر صورت، به نظر می رسد که حداقل چند سال دیگر از Apple Watch Ultra با microLED باقی بماند.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ اولترا ۲
راهنمای خریدار: اپل واچ اولترا (خنثی)
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/microled-apple-watch-potential-supplier-lost/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *