پس از چندین تاخیر، سرانجام سرگیجه ۲ هفته آینده به PSVR2 می آید

خیلی وقت است که می‌گذرد، اما توسعه‌دهنده انفرادی، Zach Tsiakalis-Brown، علمی تخیلی دیدنی و جذاب Vertigo 2 بالاخره هفته آینده به PSVR2 می‌رسد!

درست است، در ۱۵ ژانویه، دارندگان PSVR2 بالاخره این شانس را خواهند داشت که این ماجراجویی واقعیت مجازی آینده را برای خود امتحان کنند. Vertigo 2 قبلاً نقدهای بسیار مثبتی از بازیکنان در Steam دریافت کرده است، بنابراین به راحتی می توان درک کرد که چرا دارندگان PS5 اینقدر مشتاق هستند که دست (و سر) خود را به آن جلب کنند.

گذشته از نگاهی به نسخه نمایشی رایانه شخصی چند وقت پیش، من سرگیجه ۲ را برای همین لحظه ذخیره کرده‌ام و برای قسمت این هفته از VR Corner (در زیر) می‌توانید مشاهده کنید که من در ۵ فصل اول بازی به طرز هوشمندانه‌ای قدم می‌زنم.


این بخش از گیم پلی بازی حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشید و با ۱۸ فصل در مجموع، ظاهر Vertigo 2 باید زمان اجرای مناسبی را در قبال پولتان به شما بدهد.

تا آنجا که برداشت های اولیه از بازی به دست می آید، بر اساس آنچه در بالا بازی کردم، Vertigo 2 قطعاً به این وعده عمل می کند که مانند یک ماجراجویی واقعیت مجازی Valve-esq عمل می کند. این فیلم به ارزش تولید Half-Life: Alyx نزدیک نیست، اما مطمئناً مقداری خلاقیت دارد و درست مانند Stress Level Zero’s Boneworks، طنز تیره‌ای که در سرتاسر وجود دارد، به نظر می‌رسد می‌تواند مستقیماً از یک پورتال خارج شود. . از Aperture Labs.

از نظر سازگاری با PSVR2، حرکت و تعاملات کاملاً کار می‌کردند، با این حال به نظر می‌رسید که هنگام حرکت از راهروهای تنگ به مناطق باز بزرگ، افت نرخ فریم قابل‌توجهی وجود دارد – چیزی که من سعی می‌کنم در ویدیوی خود نشان دهم.

به نظر می رسد که هاپتیک PSVR2 نیز نسبتاً مورد استفاده قرار نمی گیرد. همه سلاح‌ها وقتی که آنها را شلیک می‌کنید، در Sense Controllers به ​​شما قابلیت لمسی نمی‌دهند و حتی در آن زمان، نسبتاً ملایم هستند. و در مورد لمس هدست، اگر آنها وجود داشته باشند، من مطمئناً آنها را در حین ضبط ویدیو احساس نکردم.


پس از چندین تاخیر، سرانجام سرگیجه ۲ هفته آینده به PSVR2 می آید
در Vertigo 2 سطل های گور وجود دارد اما به طور پیش فرض روی “خاموش” تنظیم شده است، بنابراین اگر می خواهید مواردی مانند این را ببینید فراموش نکنید که آن را در منوی تنظیمات گرافیکی روشن کنید. کرامپت داغ با مربا، کسی هست؟

به عنوان یک تقویت بیشتر برای غوطه وری، دست ها و سلاح های مجازی شما محکم هستند، بنابراین به جای عبور از آنها مانند سایر بازی های واقعیت مجازی، به دیوارها و اشیا هنگام لمس آنها واکنش نشان می دهند. با این حال، این لمس زیبا با این واقعیت لغو می شود که اگر با دست یا اسلحه خود به مناظر ضربه بزنید، اصلاً صدا وجود ندارد. صدای سیلی خیس از دست‌ها شنیده نمی‌شود، و وقتی تفنگ را به دیوار می‌زنید، صدای «فلز روی سنگ» به گوش نمی‌رسد.

البته اینها همه انتخاب های کوچک هستند. با توجه به اندازه تیم توسعه، کیفیت کلی در اینجا باورنکردنی است و من واقعا نمی توانم دلیل خوبی برای شما بیاورم که چرا شما نباید ورتیگو ۲ را خرید بعدی PSVR2 خود کنید.

فقط ژانویه است و سرگیجه ۲ به نظر می رسد که می تواند نقطه بالایی در برنامه انتشار PSVR2 امسال باشد، بنابراین، اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی علمی تخیلی خوب، درشت، با طنز فراوان و مدل های بسیار زیبا هستید. در آن، بیشتر از این نگاه نکنید!


منبع: https://www.eurogamer.net/after-multiple-delays-vertigo-2-is-finally-coming-to-psvr2-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *