۵ گوشی اندرویدی آینده که در سال ۲۰۲۴ در مورد آنها هیجان زده می شود

۵ گوشی اندرویدی آینده که در سال ۲۰۲۴ در مورد آنها هیجان زده می شود

سامسونگ برنامه ریزی کرده است رویداد Galaxy Unpacked یک ماه قبل از سال جاری، با سری گلکسی اس ۲۴ قرار است در ۱۷ ژانویه عرضه شود. می توانید منتظر سه گوشی معمولی باشید: Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و Galaxy S24 Ultra.

گوشی های هوشمند جدید سامسونگ از هوش مصنوعی گلکسی بهره خواهند برد که ترکیبی از تجربیات هوش مصنوعی روی دستگاه و مبتنی بر ابر است. در سری گلکسی اس ۲۴، این امر با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ امکان پذیر خواهد شد. سامسونگ می گوید که هوش مصنوعی گلکسی ارتباطات، بهره وری و برنامه های کاربردی خلاقانه را در بر می گیرد. AI Live Translate Call برای ترجمه صوتی و متنی در زمان واقعی تنها ویژگی خاصی است که تأیید شده است و به نظر شبیه ویژگی Live Translate پیکسل است.

از نظر طراحی، انتظار می رود سری گلکسی اس ۲۴ تا حد زیادی شبیه به نسل های قبلی خود باشد، اگرچه گزینه های رنگی جدیدی در دسترس خواهد بود. مشخصات فاش شده حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۴ و نسخه پلاس آن هر دو باتری های بزرگ تری با ظرفیت ۴۰۰۰ و ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعت خواهند داشت. سرعت شارژ برای دو مدل پریمیوم بهبود یافته است، با S24 Ultra و S24 Plus قادر به شارژ از ۰ تا ۶۵ درصد در ۳۰ دقیقه هستند.

ما انتظار قیمت گذاری را داریم مشابه یا مشابه سال گذشته باشد، اگرچه به نظر می رسد که گلکسی اس ۲۴ اولترا می تواند افزایش قیمت داشته باشد، به این معنی که ممکن است در نهایت حدود ۱۲۹۹ دلار برای نسخه پایه بپردازید.


منبع: https://www.slashgear.com/1490943/upcoming-android-phones-to-be-excited-about-in-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *