پلاتونیک برای فصل ۲ در Apple TV Plus تمدید شده است و در حال حاضر یک اسپویلر وجود دارد

پلاتونیک برای فصل ۲ در Apple TV Plus تمدید شده است و در حال حاضر یک اسپویلر وجود دارد

کمدی رفیق افلاطونی یکی از بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس. اما زمانی که در اوایل سال جاری عرضه شد، به عنوان یک سری محدود به بازار عرضه شد – که تجارت به معنای “این تمام چیزی است که می خواهید بدست آورید” است. اما در حالی که اپل اعداد و ارقام را بیان نمی کند، می گوید این نمایش کمدی موفقیت آمیز بود. به حدی که برای یک فصل دیگر راه اندازی شده است.

نمایش می آید از دوستان از کالج سازندگان نیک استولر و فرانچسکا دلبانکو، و ست روگن و رز برن را به عنوان بهترین دوستان دوران کودکی که سعی می کنند در بزرگسالی دوباره دوستی خود را احیا کنند، نمایش داده می شود. نقدهای عالی و مقایسه های زیادی با فیلم کلاسیک به خود جلب کرده است وقتی هری با سالی آشنا شداگرچه این امر بسیار چیز خاص خود است – و حداقل تاکنون به نظر می رسد که دیدگاه متفاوتی نسبت به آن داشته باشد سالیکه نشان می دهد افراد از جنس های مختلف نمی توانند دوستان افلاطونی باقی بمانند.

چرا ست روگن نظر خود را در مورد افلاطون تغییر داد؟

به نظر می رسد که وضعیت سریال محدود ایده روگن بوده است: صحبت کردن با آن هالیوود ریپورتر او گفت: “من واقعاً فقط می خواستم ببینم آیا وقتی منتشر شد از آن راضی بودیم یا خیر – و آیا بقیه از آن راضی بودند یا خیر. تا مطمئن شویم که واقعاً می توانیم این کار را انجام دهیم.”

جزئیات آنچه واقعاً در فصل دوم اتفاق می‌افتد هنوز در دست نیست، اما نیک استولر و فرانچسکا دلبانکو، سازنده‌های نمایش، به صراحت بیان کرده‌اند که چه چیزی قطعاً اتفاق نخواهد افتاد: «هشدار اسپویلر فصل دوم: ویل و سیلویا با هم نمی‌شوند. زمان نیز،” آنها می گویند. و این چیز خوبی است. مانند نیویورکر می گوید: “این نمایشی است درباره جوانی از دست رفته، نه عشق از دست رفته.”

چه چیزی باعث می شود افلاطونی خیلی عالی است که درباره دوستی است و آن را کمتر از یک رابطه عاشقانه تلقی نمی کند، کاری که بسیاری از کمدی ها انجام می دهند. شعار “آیا آنها نمی خواهند” همه جا وجود دارد، اما نمایش هایی درباره قدرت، شادی و گاهی اوقات استرس دوستی ها بسیار نادرتر است. و در برن و روگان، نمایش کاملاً بازیگران است. همانطور که RogerEbert.com می گوید: «حتی وقتی افلاطونی برن و روگن می توانند با پیروزی جزئی آن که صرفاً نشان دادن نوع دیگری از عشق است، بیش از حد شیفته آن شوند، سپس با هم کاری انجام می دهند که خنده دار یا شیرین یا دوست داشتنی است. شما نمی توانید اینگونه شیمی را جعل کنید.”

[Spoiler alert for Season one: stop reading now if you haven't seen the finale]


بازگشت از افلاطونی به گرمی مورد استقبال قرار گرفته است، اما برخی از بینندگان به این فکر می کنند که آیا فصل دوم ممکن است بازدیدکنندگانی از سرزمین غریبه دیگری داشته باشد – و منظور ما فلوریدا نیست. فصل اول ویل و سیلویا اعلام کردند که یک بشقاب پرنده را برای دوستان خود دیده اند. نوشتن روی آستانهالکس کرانز می‌گوید: «من واقعاً امیدوارم که فصل دوم پخش شود افلاطونی رابطه‌اش با Invasion را بررسی می‌کند… امیدوارم که فوراً به کل داستان فرعی «ما بیگانگان دیدیم» را با چرخاندن سریال به عنوان پیش درآمدی برای Invasion، همچنین در Apple TV Plus، بپردازد.»

فصل اول از افلاطونی در حال حاضر در حال پخش است اپل تی وی پلاس.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/apple-tv-plus/platonic-has-been-renewed-for-season-2-on-apple-tv-plus-and-theres-already-a-spoiler

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *