پلتفرم مستقل Celeste برای ششمین سالگرد خود یک اسپین آف سه بعدی کوتاه و رایگان دریافت می کند

شش سال از عرضه Maddy Makes Games می گذرد ، یک پلتفرمر دو بعدی سخت اما صمیمانه که یکی از به یاد ماندنی ترین بازی های مستقل دهه گذشته بود. یکی از آن بود . به مناسبت این سالگرد، این استودیو یک اسپین آف سه بعدی ایجاد کرده است که می توانید همین الان به صورت رایگان بازی کنید.

Celeste 64: Fragments of the Mountain بسیاری از ویژگی های بازی اصلی را دارد. شما یک بار دیگر کنترل Madeline را در دست خواهید گرفت که او تلاش می کند از زمین های دشوار عبور کند، اما این بار بعد دیگری وجود دارد. Madeline می‌تواند بپرد، بپرد و از سکوهای شناور خطرناک بالا برود و در عین حال از سنبله‌ها و تله‌ها اجتناب کند. وجود دارد تا طرفداران هم کشف کنند. مثل همیشه، حرکت مادلین نرم است و بر اساس زمان کوتاهی، Celeste 64: Fragments of the Mountain یک دوز لذت بخش و تازه از این جهان است.

"جادوی کوه Celeste را در کنار Madeline در این پلتفرمر سه بعدی کوچک و دلچسب دوباره زنده کنید." Maddy Makes Games در توضیحات بازی نوشته است. "ایجاد شده در یک هفته (ish) توسط سلست تیم برای جشن ششمین سالگرد بازی."

جای تعجب نیست که با توجه به محبوبیت بازی اصلی در جامعه اسپیدرانینگ، بازیکنان در حال حاضر آنجا هستند . برخی در حال حاضر در کمتر از یک دقیقه به خط پایان می‌رسند، در حالی که یک بازیکن کمی بیش از ۲۶ دقیقه طول می‌کشد تا با یافتن تمام آیتم‌های کلکسیونی، یک دویدن ۱۰۰ درصد (در اولین تلاش خود) را کامل کند. بهترین از همه، آهنگساز لنا راین ساخته شده است الهام گرفته از سوپر ماریو ۶۴ و سوپر ماریو آفتاب که نسخه اصلی را بازی می کند سلست نمره.

Celeste 64: Fragments of the Mountain برای ویندوز و لینوکس موجود است. می توانید آن را دانلود کنید . در همین حال، پروژه بعدی Maddy Makes Games، قرار است امسال وارد شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/indie-platformer-celeste-gets-a-short-free-3d-spinoff-for-its-sixth-anniversary-150937085.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/indie-platformer-celeste-gets-a-short-free-3d-spinoff-for-its-sixth-anniversary-150937085.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *