Woot شارژر MagSafe Duo را به قیمت پایین همیشه ۷۹٫۹۹ دلار تخفیف می دهد، شارژر MagSafe در فروش به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار

امروز ما در حال پیگیری چند مورد هستیم معاملات لوازم جانبی آیفون که می توانید در Woot پیدا کنید، از جمله قیمت های پایین در شارژر MagSafe و MagSafe Duo Charger. علاوه بر این، آمازون تخفیف های زیادی در قاب های FineWoven و سیلیکونی برای مدل های آیفون ۱۵ دارد.

Woot شارژر MagSafe Duo را به قیمت پایین همیشه ۷۹٫۹۹ دلار تخفیف می دهد، شارژر MagSafe در فروش به قیمت ۲۹٫۹۹ دلارتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Woot است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

هر دو شارژر MagSafe در این فروش در شرایط کاملاً نو هستند و با یک سال گارانتی محدود سازنده اپل عرضه می شوند. یک تحویل تخمینی بین ۷ فوریه و ۱۲ فوریه پیدا خواهید کرد، اگرچه ممکن است این تاریخ ها بسته به مکان شما تغییر کند.

نکته قابل توجه این فروش، شارژر MagSafe Duo برای آن است ۷۹٫۹۹ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این معامله قبلی را که در ژانویه دنبال کردیم با حدود ۲۰ دلار شکست می‌دهد و برای بهترین قیمت لوازم جانبی مطابقت دارد. شارژر MagSafe Duo می تواند به طور همزمان آیفون را از طریق MagSafe و Apple Watch شارژ کند.

Woot همچنین دارای شارژر MagSafe برای ۲۹٫۹۹ دلار، از ۳۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی از اولین بارها در سال ۲۰۲۴ است که ما شارژر را تا قیمت تقریباً پایین آن ردیابی کرده ایم.

البته وجود دارد بسیاری از معاملات دیگر در فروش Woot، از جمله داک شارژ مغناطیسی اپل واچ برای ۳۴٫۹۹ دلار (۴۴ دلار تخفیف) و کنترل از راه دور سیری با پورت لایتنینگ برای ۴۴٫۹۹ دلار (۱۴ دلار تخفیف). کابل‌های USB-C، اپل واچ‌های نسل قبلی، قاب‌های آیفون، نوارهای اپل واچ و موارد دیگر را نیز با تخفیف خواهید یافت.

در نهایت، در آمازون نیز مجموعه بزرگی از قاب‌های Fine Woven و سیلیکونی برای آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس به فروش می‌رسد. شما می توانید این موارد را با قیمت کمتر از ۲۱٫۷۰ دلار در حال حاضر در آمازون پیدا کنید، و برای دریافت این معاملات نیازی به کد کوپنی نیست.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/30/woot-discounts-magsafe-duo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *