پلتفرم ها، داستان و هر چیزی که می دانیم Assassin’s Creed Jade

Assassin’s Creed Jade با اولین بازی اختصاصی این سری برای دنیای بازی های موبایل، سری مخفی کاری غول پیکر را به دستگاه های تلفن همراه می آورد. در نتیجه، Jade این افتخار را دارد که یکی از منحصر به فردترین قسمت های توسعه باشد.

چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد علت وجود دارد اسم رمز جید می تواند بین یکی از آنها بیفتد بهترین بازی های Assassin’s Creed – و بسیاری از آن در قرار گرفتن آن به عنوان یک بازی فقط برای موبایل (حداقل در حال حاضر) نهفته است.

قبل از Ubisoft Forward Live 2023، اطلاعاتی در مورد Assassin’s Creed Jade بسیار محدود بود، به خصوص با تنها یک تریلر آشکار. اما، اکنون یک تریلر اضافی داریم و نسخه‌های بتا باز در حال انجام است، اطلاعات معقولی برای بازگشایی وجود دارد، به‌ویژه در مورد محیط و شخصیت جدید، و آنچه آن را به این فرنچایز بسیار ارزشمند تبدیل کرده است.

در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد آن می دانیم Assassin’s Creed Jade.

Assassin’s Creed Jade: بریده بریده

شیا بالای ساختمانی در Assassins Creed Codename Jade نشست

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)
  • چیست؟ اولین Assassin’s Creed جهان باز که برای iOS و اندروید ساخته شده است
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ iOS و اندروید
  • چه کسی آن را می سازد؟ Ubisoft و Level Infinite

تریلرهای Assassin’s Creed Jade

شیا در حال گذر از کنار سربازان خاکی چینی در Assassins Creed Codename Jade

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

جدیدترین تریلر برای اسم رمز Assassin’s Creed Jade به عنوان بخشی از نمایشگاه Ubisoft Forward Live 2023 در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ نمایش داده شد. در طول تریلر، نگاهی بیشتر به محل تنظیم بازی، چین باستان، همراه با ایده ای از نحوه اجرای بازی پس از انتشار خواهیم داشت. .

کاملاً واضح است که محتوای داخل تریلر در حال توسعه است، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که با پیشرفت توسعه، همه چیز متفاوت به نظر برسد. در حال حاضر، تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تریلرهای قبلی

اولین تریلر رونمایی برای اسم رمز Assassin’s Creed Jade در دسامبر ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته شد و اولین نگاه را به تنظیمات بازی نشان داد. با انتقال بازیکنان به سال ۲۱۵ قبل از میلاد، می بینیم که زندگی در چین باستان چگونه است و پس از چند عکس سینمایی از مکان، با قاتل مرموزی که فرض می کنیم قهرمان بازی است، ملاقات می کنیم. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

داستان و صحنه Assassin’s Creed Jade

مشرف به دیوار بزرگ در Assassins Creed Codename Jade

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

Assassin’s Creed Jade ما را به یکی از مورد انتظارترین تنظیمات برای یک می برد AC بازی: چین باستان به طور خاص، در سال ۲۱۵ قبل از میلاد، در زمان اولین امپراتوری متحد سلسله کوین و چین.

آندری چان، تهیه کننده اجرایی Level Infinite، در الف پست وبلاگ منتشر شده توسط یوبی سافت که “این بخش بسیار هیجان انگیزی از تاریخ چین است. این اساساً تأسیس اولین امپراتوری چین است. همچنین زمانی بود که ارتباط بین چین و بقیه جهان قوی تر از همیشه بود.”

در این تنظیمات، شما نقش Xia، یک قاتل کاملاً جدید در فرنچایز را برعهده خواهید داشت که مسئولیت کارگردانی او را در طول بازی بر عهده خواهید داشت. در سراسر اسم رمز جیدشما باید از خانه خود در شیونانو در برابر مهاجمان محافظت کنید، در حالی که تجارت و مبادلات فرهنگی بین شرق و غرب شیان یانگ را تجربه می کنید.

چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد نحوه دقیق نمایش داستان در طول بازی وجود دارد، و تنها تریلری که ما از اولین نگاه از محیط به تصویر می‌کشیم، چیز زیادی برای نمایش ارائه نمی‌دهد. تنها چیزی که می دانیم این است اسم رمز جید به طور متعارف بین رویدادهای تنظیم شده است Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Originsبا این حال، اینکه آیا این رویدادها با محتوای Codename Jade درهم می‌آیند یا نه، در حال حاضر یک راز باقی مانده است، حداقل تا زمانی که تریلر بعدی منتشر شود و بینش کمی بیشتر ارائه کند.

گیم پلی Assassin’s Creed Jade

از اواخر آگوست ۲۰۲۳، و در Gamescome 2023 فاش شد، اکنون یک نگاه و ویدیوی رسمی از اسم رمز Assassin’s Creed Jade گیم پلی

جنبه‌های درون بازی نشان‌داده‌شده، گنجاندن سنتی را دوباره تأیید می‌کند AC مکانیک در تنظیمات جدید مکانیک هایی مانند بالا رفتن از کنار ساختمان و استفاده از مخفی کاری و ارتفاع به نفع خود در هنگام حمله به نظر می رسد هنگام کاوش در نقشه جهان باز بسیار ضروری است.

با وجود هر قاتل که دارای زرادخانه منحصربه‌فردی از سلاح‌ها است، شیا با معرفی نیزه‌های چینی منحصربفرد، شمشیرهای دوتایی و کمان برای مبارزه، از این فرمول پشتیبانی می‌کند. بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ترکیبی از مکانیک‌های رزمی جدید و مهیج را تجربه کنند که از کنترل‌های صفحه لمسی دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کند، که امیدواریم نمای کلی یا تیزر بعدی با جزئیات بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

در طول سفر، باید توطئه‌های خطرناک را کشف کنید، مهارت ترور را اصلاح کنید، و اطلاعات بیشتری در مورد شیا برای کمک به توسعه مهارت‌های خود کشف کنید، و با توجه به چندین مناظر در تیزر، فضای کافی برای گم کردن خود در درون آن وجود دارد.

علاوه بر این، ابتدا به عنوان یک فرنچایز، بازیکنان می توانند ظاهر قاتل خود، Xia را شخصی سازی کنند. وب‌سایت رسمی بیان می‌کند که Xia یک آواتار کاملاً قابل شخصی‌سازی برای کمک به غوطه‌ور شدن در بازی خواهد بود، اما آیا این بدان معناست که شما آزاد خواهید بود یک قاتل کاملاً جدید با همین نام بسازید یا اینکه سفارشی‌سازی خواهد شد. محدود به چهره های از پیش تعیین شده با آزادی بیشتر از نظر موارد آرایشی، در حال حاضر نامشخص است.

اخبار Assassin’s Creed Codename Jade

هنر کلید Xia برای Assassins Creed Codename Jade

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

اعلامیه رسمی در Gamescom 2023 نام Assassin’s Creed Jade را تایید کرد
همکار توسعه دهنده Level Infinite این بازی را به طور رسمی در رویداد Gamescom 2023 در آگوست ۲۰۲۳ رونمایی کرد و فاش کرد که این بازی رسما تماس گرفت Assassin’s Creed Jade. همانطور که در بالا نشان داده شده است، همزمان با جزئیات بیشتر گیم پلی اعلام شده است – این بازی به زودی دومین نسخه بتا بسته را نیز دریافت خواهد کرد.

Assassin’s Creed Jade تریلر جدیدی را در Ubisoft Forward 2023 دریافت کرد

نگاهی دیگر به اسم رمز Assassin’s Creed Jade به عنوان بخشی از Ubisoft Forward 2023 نشان داده شده است، و نگاهی دقیق تر به جدیدترین قهرمان این فرنچایز، Xia، در کنار اولین نگاه اجمالی از محیط مورد انتظار چین باستان ارائه می دهد. اگرچه ما پنجره انتشار دریافت نکرده ایم، a بتای بسته اکنون برای ثبت نام در دسترس استکه امیدواریم به این معنی باشد که اطلاعات تاریخ انتشار به زودی ارائه می شود.

Assassin’s Creed Codename Jade در Ubisoft Forward 2022 معرفی شد

Assassin’s Creed Codename Jade به عنوان بخشی از نمایشگاه Ubisoft Forward در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و اولین نگاهی را به آنچه از بازی موبایل انتظار می رود ارائه می دهد. قبل از اینکه تریلر به پایان برسد و فاش شود که به زودی برای دستگاه‌های موبایل عرضه می‌شود، نگاهی اجمالی به محیط، در کنار نگاهی کوتاه و باورنکردنی به قهرمان داستان داشتیم.

اگر به دنبال بازی های بعدی Assassin’s Creed هستید، اطلاعاتی در مورد آن داریم اسم رمز Assassin’s Creed Red، Assassin’s Creed Hexو Assassin’s Creed Nexus VR.


منبع: https://www.techradar.com/news/assassins-creed-jade-release-date-platforms-story

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *