پلتفرم ۱۶ بیتی Gargoyles Remastered در ماه اکتبر عرضه می شود

آیا Gargoyles پلتفرمر ۱۶ بیتی دیزنی در سال ۱۹۹۵ را به خاطر دارید؟ چون مطمئناً این کار را نمی‌کنم، و سن من تقریباً به اندازه یک غرغره واقعی است. اما برای آنهایی که این کار را انجام می دهند و بازی (و در واقع کارتونی که بر اساس آن ساخته شده است) را بسیار محترم می شمارند، دیزنی آن را تایید کرده است. ریمستر قبلا اعلام شده بود در ۱۹ اکتبر برای PS4، Xbox One، Switch و PC عرضه خواهد شد.

البته اگر هستی نه کسی که خاطرات خوبی برای گارگویلز دارد، شاید به این دلیل باشد که این فیلم تنها به طور رسمی در آمریکای شمالی منتشر شد و در اواسط پخش کارتون به Sega Genesis (معروف به مگا درایو در همه جای دیگر) ضربه زد. ویکی‌پدیا همچنین به من می‌گوید که این بازی با استقبال خوب در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود تا در سوپر نینتندو منتشر شود.

به هر حال، ۲۸ سال بعد، بازی Gargoyles در قالب Gargoyles Remastered، توسط استودیو Empty Clip، با قابلیت جابه‌جایی بین تصاویر ۱۶ بیتی فوق‌العاده کاراکتر اصلی و سبک هنری جدیدی که گفته می‌شود از کارتون الهام گرفته شده است، بازگشته است. اما حداقل به نظر من، به نظر نمی رسد که همان جذابیت را داشته باشد.


تریلر تاریخ انتشار Gargoyles Remastered.

فراتر از جلوه‌های بصری و یک موسیقی متن بازسازی‌شده، این Gargoyles جدید ویژگی‌های باکیفیت زندگی از جمله بازگشت فوری، پشتیبانی از صفحه‌نمایش عریض، و دستاوردها را معرفی می‌کند – باعث می‌شود که در منهتن به‌عنوان قهرمان داستان، Goliath لذت‌بخش‌تر شود.

اگر هر یک از این موارد جذاب باشد، Gargoyles Remastered زمانی که برای PS4، Xbox One، Switch و PC عرضه شود، ۱۲٫۴۹ پوند / ۱۴٫۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. بخار و GOG) در ۱۹ اکتبر. نسخه فیزیکی کنسول ها نیز در راه است. با حسن نیت از Limited Run Games.


منبع: https://www.eurogamer.net/gargoyles-remastereds-spruced-up-16-bit-platform-action-gets-october-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *