پیکسل ۸ گوگل بعدی من است

پیکسل ۸ گوگل بعدی من است

۷ سپتامبر ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

پیکسل ۸ گوگل بعدی من است

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

اجازه دهید به شما توضیح بدهم که سالی که در استفاده از گوشی های هوشمند داشتم چگونه بوده است. سال با گلکسی اس ۲۳ اولترا بسیار شیرین آغاز شد. گوشی عالی با دوربین های شگفت انگیز. من تا زمان گلکسی زد فولد ۵ که درایور جدید روزانه من شده است از آن دستگاه به عنوان تلفن روزانه خود استفاده می کردم. این یک تکه فناوری خوب است، اما با توجه به اندازه آن گاهی اوقات می تواند دست و پا گیر باشد.

هرازگاهی پیکسل ۷ پرو را روشن می‌کردم، اما اکثریت سال ۲۰۲۳ من توسط سامسونگ اداره می‌شد. برای روشن شدن، این چیز بدی نیست. سامسونگ گوشی های قاتل می سازداما وقتی نوبت به تجربه نرم افزاری می رسد، آن را دوست دارم تجربه پیکسل. من از اینکه یک چیز را بر چیز دیگر ترجیح می دهم عذرخواهی نمی کنم. این ترجیح شخصی من است.

اکنون، امسال به سرعت به جلو می‌روید و این تصاویر پیکسل ۸ از Google و رونقمن رسماً آماده هستم که تا پایان سال ۲۰۲۳ طرفدار Pixel fangirl کنم.

چه چیزی من را برای پیکسل ۸ هیجان زده کرده است؟


صادقانه بگویم، بیشتر به این برمی گردد که پیکسل ۸ یک گوشی سامسونگ نیست. من نمی‌توانم تنها کسی باشم که این را تجربه می‌کنم، اما وقتی از یک گوشی یا همان برند تلفن برای مدت طولانی استفاده می‌کنم، واقعاً از آن خسته می‌شوم. استفاده از آن هیجان انگیز نیست، حتی اگر واقعاً یک گوشی خوب باشد. این احساسی است که من در مورد هر گوشی سامسونگ در حال حاضر دارم. گوشی های خوبی هستند، اما زمان تغییر فرا رسیده است.

اگرچه این احساس بسیار چرخه ای است. حتی می‌تواند با تلفن‌های پیکسل هم اتفاق بیفتد، اما جالب اینجاست که من می‌بینم که تقریباً به این اندازه اتفاق نمی‌افتد. این احتمالا به دلیل زمان بندی عرضه خود گوشی ها است. در حالی که گوگل هر سال یک گوشی بزرگ را عرضه می کند (بدون احتساب دستگاه های سری Pixel A)، سامسونگ دو گوشی دارد. این شرکت دستگاه های گلکسی اس خود را در اوایل سال روانه بازار می کند و پس از آن سری گلکسی Z تقریباً در اواسط راه عرضه می شود. برای من، این بدان معناست که من معمولاً قبل از اینکه حتی در مورد سخت افزار جدید گوگل چیزی بشنویم، تلفن های سامسونگ را پشت سر هم بررسی می کنم.

همچنین این که دو سال گذشته دستگاه های سامسونگ بسیار شبیه به یکدیگر به نظر می رسند کمک چندانی نکرده است. همین را می توان به نوعی در مورد سخت افزار گوگل نیز گفت، اما تقریباً به اندازه دو مجموعه اخیر دستگاه های سامسونگ. آنها از نظر ظاهری بسیار بسیار شبیه هستند.

پیکسل ۸ سکس باشد.

من چند نفر را دیده ام که می گویند به هر دلیلی جذب پیکسل ۸ جدید نشده اند. همه شما چیزی نمی دانید در مورد هر چیزی. خط تولید پیکسل ۸ بسیار جذاب است، به خصوص آن ها رنگ های جدید آسمان (آبی مایل به روشن) و شیرین بیان (سیاه).. یکی دیگر از جنبه های جذاب، حداقل برای من، اندازه پیکسل ۸ کوچکتر خواهد بود. باز هم، توجه داشته باشید، من از Pixel 7 Pro به Galaxy S23 Ultra و Galaxy Z Fold 5 رفته ام. دستگاه‌های بزرگ پسر و اگر صددرصد صادق باشم، دستانم برای چیزی آماده است که بتوانم راحت‌تر آن را مدیریت کنم. آیا باید با عمر باتری احتمالاً کمتری نسبت به آنچه در S23 Ultra و Pixel 7 Pro دریافت می‌کنم کنار بیایم؟ شما شرط می بندید، اما لعنتی، من فقط یک گوشی کوچک می خواهم.

Pixel 8 Pro نیز فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد، اما من آرزو می‌کنم که مانند Pixel 8 کوچک‌تر، نمای مات و محفظه دوربین را داشته باشد. همان مواد صیقلی

۴ اکتبر به نظر می رسد برای همیشه دور است.

اوایل سپتامبر است و گوگل قصد ندارد پیش‌سفارش‌های این دستگاه‌های جدید را تا ۴ اکتبر باز کند. یعنی ممکن است محموله‌ها در اواسط اکتبر برسد؟ از هم اکنون برای همیشه به نظر می رسد، اما من قوی خواهم ماند. تا آن زمان، از زمانی که با Z Fold 5 خود باقی مانده‌ام لذت خواهم برد.

اشتراک گذاری

دسته بندی

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/07/googles-pixel-8-is-my-next/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *