پلی‌استیشن به‌عنوان نشانه‌ای از زندگی حرفه‌ای‌اش، جیم رایان را به صورت دیجیتالی منتشر کرد

پلی‌استیشن برای بزرگداشت دوران حضور مدیر اجرایی در این شرکت، یک قلاب دیجیتال جیم رایان منتشر کرده است.

در سپتامبررایان اعلام کرد که پس از نزدیک به ۳۰ سال حضور در سونی در ماه مارس از سونی بازنشسته خواهد شد.

اکنون، برای گرامیداشت این مناسبت، سونی کلکسیونی شبیه به exec منتشر کرده است که می‌توان آن را از طریق PlayStation Stars (برنامه وفاداری کنسول که در آن بازیکنان می‌توانند با انجام کمپین‌ها و فعالیت‌های مختلف جوایزی کسب کنند) دریافت کرد.


پلی‌استیشن به‌عنوان نشانه‌ای از زندگی حرفه‌ای‌اش، جیم رایان را به صورت دیجیتالی منتشر کردجیم رایان ستارگان پلی استیشن بابل


جیم رایان ستارگان پلی استیشن بابل. ویدیو توسط Eurogamer.

اگر دوست دارید یکی از آن ها را برای خود بگیرید، باید در یکی از بازی هایی که رایان در زمان مدیرعاملی خود «قهرمان» می کرد، بازی کنید. گزینه های شما عبارتند از: Gran Turismo 7، Marvel's Spider-Man 2God of War Ragnarök، The Last of Us Part 2، Ratchet and Clank: Rift Apart or Destiny 2.

در توضیحات این مجموعه آمده است: «به ما کمک کنید ۳۰ سالگی جیم رایان در پلی استیشن را جشن بگیریم. “بازنشستگی مبارک، جیم!”

می‌توانید در ویدیوی بالا نگاه کنید که کله‌های رایان چگونه به نظر می‌رسد.

رایان در پایان گفت: “من از این فرصت برای داشتن شغلی که دوستش دارم در یک شرکت بسیار خاص لذت بردم، کار با افراد بزرگ و شرکای باورنکردنی. اما آشتی دادن زندگی در اروپا و کار در آمریکای شمالی برایم دشوارتر شده است.” سال، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

“من با داشتن امتیاز کار بر روی محصولاتی که زندگی میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده اند، ترک خواهم کرد؛ پلی استیشن همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود و من بیش از همیشه نسبت به آینده SIE خوشبین هستم. می خواهم از آن تشکر کنم. [Sony CEO Kenichiro Yoshida] به خاطر اعتماد بسیار به من و اینکه یک رهبر فوق العاده حساس و حامی هستم.”

پس از آن هیروکی توتوکی، رئیس، مدیر عامل و مدیر ارشد مالی شرکت سونی، در کنار نقش فعلی خود در سونی، مدیرعامل موقت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت خواهد شد.

رایان بلافاصله پس از اعلام اخراج کارکنان در سراسر شرکت، پلی استیشن را ترک می کند. معادل هشت درصد نیروی کار آن است. این شامل بسته شدن استودیوی لندن استودیو پلی استیشن، به علاوه کاهش هایی بود که در آن انجام شد استودیو Firesprite سونی.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-releases-digital-jim-ryan-bobblehead-as-nod-to-his-career?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *