پلی استیشن ۵ بتا به شما امکان می دهد روشنایی نور پاور را تنظیم کنید

قابلیت تنظیم روشنایی نشانگر پاور کنسول شما یکی از چندین ویژگی فوق العاده است که در بتا به روز رسانی بعدی کنسول پلی استیشن ۵ گنجانده شده است.

در حالی که “روشن” سطح استاندارد روشنایی نشانگر است، افرادی که در بتا شرکت می کنند نیز می توانند در صورت تمایل “متوسط” یا “تیر” را انتخاب کنند.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

تعاملات جدید Share Screen در قالب اشاره گر و واکنش های ایموجی نیز در دسترس خواهد بود. شرکت‌کنندگانی که اشتراک‌گذاری صفحه را در حالت تمام‌صفحه مشاهده می‌کنند، می‌توانند این شکلک‌ها را به عنوان راهی برای تشویق و جشن‌ها برای میزبان ارسال کنند.

در عین حال، اشاره گرها به بینندگان اجازه می دهند تا اشیا و مناطق را به عنوان راهی برای ارائه راهنمایی برجسته کنند. من مطمئن هستم که این فقط با بهترین نیت استفاده خواهد شد.

کنترلر DualSense (از جمله Edge) در طول این بتا نادیده گرفته نمی شود. پلی استیشن نرم افزار کنترلر خود را برای بهبود ویژگی های صدا به روز کرده است. این پیشرفت‌ها شامل فعال کردن بلندگوهای کنترلر برای تولید صدای بالاتر و حذف نویز بهتر است.

“کیفیت ورودی میکروفون در این کنترل‌کننده‌ها به لطف یک مدل یادگیری ماشینی جدید هوش مصنوعی بهبود یافته است. نویز پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی کاهش می‌یابد و در نتیجه تجربه چت صوتی بهتری ایجاد می‌شود.” پلی استیشن توضیح داد.

این شرکت اعلام کرد مشتاقانه منتظر شنیدن هرگونه بازخورد در مورد آخرین نسخه بتا PS5 است. این شرکت قصد دارد این به‌روزرسانی را «در ماه‌های آینده» به صورت جهانی منتشر کند، اما خاطرنشان می‌کند که برخی از ویژگی‌های ذکر شده در اینجا ممکن است به نسخه نهایی راه پیدا نکنند یا «ممکن است تغییرات قابل توجهی ببینند».


پلی استیشن ۵ بتا به شما امکان می دهد روشنایی نور پاور را تنظیم کنید


تنظیمات روشنایی بتا PS5

اعتبار تصویر: پلی استیشن

در جای دیگری از اخبار پلی استیشن ۵، اخیراً فاش شده است بازسازی Uncharted: Drake’s Fortune زمانی در حال بررسی بود. این پلتفرم در حال حاضر چندین بازسازی و ریمستر از IP های دیگر خود در دسترس دارد، از جمله The Last of Us قسمت ۱ و قسمت ۲ و روح شیطان.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-5-beta-lets-you-adjust-power-light-brightness?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *