TNW x سرمایه گذاران و بنیانگذاران کوئیر

برای یک فرد متوسط، کار حدود از زندگی آنها را تشکیل می دهد. همه باید این آزادی را داشته باشند که مجبور نباشند بخش‌های اساسی هویت خود را از همکاران، شرکای تجاری یا در مورد بنیان‌گذاران استارت‌آپ – سرمایه‌گذاران پنهان کنند. متأسفانه، این هنوز با واقعیت فاصله دارد.

در حالی که ظاهراً صنعت فناوری در خط مقدم حرکت بشریت برای نوآوری قرار دارد، بسیاری از افراد در جامعه LGBTQIA+ که در فناوری کار می کنند در نتیجه تعصبات قدیمی و منسوخ شده رنج می برند. اغلب، با توجه به فقدان نشانگرهای خارجی شناخت متقابل، آنها این کار را به صورت مجزا انجام می دهند که هم به سلامت و هم به خلاقیت آسیب می رساند. یک سرمایه گذار امیدوار است که آن را تغییر دهد.

سابین اسکورل می گوید: «من می خواهم قبیله کوییر خود را پیدا کنم. زیرا وقتی با هم هستیم، چنین خلاقیت، چنین انرژی و چنین استعدادی وجود دارد.» Schoorl شریک ارشد در LUMO Labs، یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر چند مرحله‌ای مبتنی بر تأثیر، مستقر در هلند است. او همچنین یکی از مبتکران جامعه کوئیر فاندرز و بنیانگذاران است یک رویداد ملاقات که در شهر TNW برگزار می شود در ۲۹ فوریه ۲۰۲۳٫

در حالی که داده های زیادی در مورد شکاف جنسیتی و سایر مسائل تنوع وجود دارد منابع مالیدر مورد میزان سرمایه گذاری (یا نه) کوییر بسیار اندک وجود دارد بنیانگذاران. یکی از دلایل مهم این امر این است که ۷۵ درصد از بنیانگذاران LGBTQIA+ هستند پنهان کردن این بخش از هویت خود از سرمایه گذاران.

خانه ای برای جامعه فناوری LGBTQIA+

زمانی که Schoorl تصمیم گرفت صراحتاً در مورد هویت کوئیر خود صحبت کند (او با اینگرید تاپین، موسس و مدیر رهبران متنوع در فناوری) در زندگی حرفه‌ای‌اش، وسعت پاسخ‌هایی که دریافت کرد، الهام‌بخش جامعه‌ای بود که او امیدوار است بسازد.

TNW x سرمایه گذاران و بنیانگذاران کوئیر

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

اسکورل می‌گوید: “من شگفت‌انگیزترین پاسخ‌ها را دریافت می‌کنم. مردم می‌گویند “اوه، من خیلی خوشحالم که شما باز هستید. من هم دوست دارم این کار را دوست داشته باشم، اما هیچ فرد کوئیر دیگری را در صنعت فناوری نمی‌شناسم.” بنابراین من فکر کردم که ظاهراً مهم است که این کار را به عنوان یک سرمایه‌گذار انجام دهیم – باز بودن در مورد آن و جذب افرادی که می‌خواهند در مورد آن صحبت کنند.»

به همین منظور، Schoorl شروع به همکاری با Til Klein، یک کارآفرین و سرمایه‌گذار آلمانی مستقر در سوئیس کرد تا یک جامعه LGBTQIA+ در قاره اروپا برای اکوسیستم استارت‌آپ‌های فناوری ایجاد کند. کلاین یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی است سرمایه گذاری های هویتیاولین صندوق VC اروپا که در LGBTQIA+ سرمایه‌گذاری می‌کند، استارت‌آپ‌هایی را در مراحل اولیه (اول و سری A) رهبری کرد.

شریک دیگر در این تلاش، مدیر رویدادهای خود TNW، زک باتلر است. این ایده که TNW باید میزبان گردهمایی بنیانگذاران و سرمایه‌گذاران کوئیر در فضاهای شرکت در آمستردام باشد، زمانی به وجود آمد که Schoorl و Butler در طول کنفرانس SLUSH در فنلاند در یک تاکسی برفی به اشتراک گذاشتند.

باتلر می‌گوید: «من هیجان‌زده هستم که TNW میزبان اولین ملاقات کوئیر فاندرز و بنیان‌گذاران خواهد بود، و امیدوارم که سایر اعضای جامعه LGBTQIA+ از داشتن خانه‌ای گرم برای اشتراک‌گذاری داستان‌ها و ارتباطات بهره‌مند شوند.

Sabine این ایده را زمانی که ما با هم در راه ملاقات LGBTQIA+ در هلسینکی بودیم، بیان کرد، و من واقعاً نیاز را می‌بینم، اما همچنین ارزش بزرگی را می‌بینم که سرمایه‌گذاران و بنیانگذاران کوئیر می‌توانند از یک پلتفرم جدید جامعه باز کنند.

ورق زدن فیلمنامه

Schoorl اضافه می کند که سرمایه گذاران می توانند واقعاً بی رحمانه رفتار کنند، حتی به بنیانگذاران LGBTQIA+ می گویند که این بخش از هویت خود را پنهان کنند تا “مردم را بترسانند.” آزمایشگاه LUMO یک مدافع قوی برای تنوع، برابری و شمول (DEI) است.

Schoorl با تاکید بر اهمیت نمایندگی می گوید: «ما بنیانگذاران زن زیادی در شرکت های نمونه کار خود داریم و اکنون می خواهم بنیانگذاران LGBTQ+ را به مجموعه خود اضافه کنم. او می‌گوید: «اکنون که من بیرون هستم و به عجیب بودن خودم افتخار می‌کنم، جامعه کوییر می‌داند خوب، من آنجا امن هستم، می‌توانم خودم باشم – می‌توانم بهترین خودم باشم.» او می‌گوید: همچنین برای کار با آزمایشگاه LUMO بسیار خوش آمدید.

در حالی که شکاف های تأمین مالی برای تأسیس اقلیت ها یک مشکل سیستمی است، و بستن آن، بدون هیچ استدلالی، کار درستی است، برای سرمایه گذاری مانند Schoorl، همچنین یک فرصت بزرگ است. او می افزاید: «من همیشه دوست دارم فیلمنامه را اینجا ورق بزنم. برای من، این یک فرصت عالی برای ملاقات است [LGBTQIA+ founders] و آنها را پیدا کنید تا جریان معاملات با کیفیت را اضافه کنید.”

فقط در صورتی که لینک ثبت نام در رویداد را در مقاله قبلی از دست دادید، می توانید آن را اینجا پیدا کنید از نو.


منبع: https://thenextweb.com/news/tnw-x-queer-funders-and-founders

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *