پورشه پانامرا ۲۰۲۴ هنوز مایل به قبول شکست الکتریکی نیست

فقط برای مدل‌های Turbo E-Hybrid، پورشه به پانامرا جلوپنجره متفاوتی می‌دهد و همچنین نشان‌ها و اجزای تزئینی منحصربه‌فردی را به رنگی که خودروساز آن را «Turbonite» می‌نامد، ارائه می‌کند. چرخ‌های قفل مرکزی ۲۱ اینچی نیز جزء اختیاری این بسته هستند.

پانامرا جدید همچنین با تغییرات عمده ای در سیستم تعلیق، به ویژه یک بسته تعلیق فعال اختیاری برای Turbo E-Hybrid به نام “Porsche Active Ride” عرضه می شود. سیستم تعلیق را می توان فعال کرد تا نسبت به رانندگی واکنش بیشتری نشان دهد (یعنی چرخش و غلت زدن با چرخش)، یا تنظیم شود تا کشتی را تا حد امکان صاف نگه دارد. اگر می خواهید پانامرا را به حداکثر سرعت خود برسانید، احتمالاً به آن نیاز خواهید داشت.

در داخل، یک صفحه نمایش بزرگ برای راننده و یک صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۹ اینچی اختیاری برای سرنشین دارید. سیستم اطلاعات سرگرمی با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است. برای قیمت پورشه مدل پایه ۲۰۲۴ پانامرا ۹۹۹۰۰ دلار و نسخه چهار چرخ متحرک پانامرا ۴ ۱۰۶۹۰۰ دلار تعیین شده است.

این مدل‌ها در زمان بهار سال آینده از کارخانه پورشه در لایپزیگ ارسال خواهند شد. پورشه هنوز جزئیاتی درباره قیمت یا عرضه مدل های Turbo E-Hybrid ارائه نکرده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1453665/2024-porsche-panamera-sports-sedan-performance-technology-hybrid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *