پوکیمن به دلیل افزایش “مانوسفر، قرص قرمز bullsh*t” Twitch را ترک می کند.

Imane “Pokimane” Anys اوایل این هفته اعلام کرد که Twitch را ترک می کند و به پادکست خود مراجعه کرده تا دلیل آن را توضیح دهد.

به طور خلاصه، قرارداد انحصاری او با پلتفرم استریم متعلق به آمازون به پایان رسید و پوکیمن تصمیم گرفت قرارداد را تمدید نکند. او در توییتر X پست کرد: «پایان یک دوران». توییچ برای یک دهه خانه من بوده است…اما وقت آن رسیده است که از شما به خاطر همه خاطرات و عشقی که در طول روزهای لیگ، فورتنایت و در میان ما به همراه داشتید تشکر کنم.

این به معنای Twitch – یک پلت فرم است به خاطر نداشتن تنوع مورد تمسخر قرار گرفت – به تازگی یکی از محبوب ترین و با سابقه ترین استریمرهای زن خود را از دست داده است مجموعه پادکست به کسی نگواو نگرانی های خود را در مورد پلت فرم توضیح داد.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

پوکیمن ابتدا اشاره کرد که توییچ دیگر مانند گذشته قراردادهای انحصاری امضا نمی کند، به این معنی که اگر دیگر به طور انحصاری روی پلتفرم پخش نشود، فضای بیشتری برای رشد دارد. با این حال، او به خاطر قراردادهایی که با توییچ بسته است سپاسگزار است.

علاوه بر این، او از جامعه تحت سلطه مردان ابراز تاسف کرد و اظهار داشت که توییچ “بسیار پسرفت کرده است” – به ویژه با “افزایش بسیاری از مانوسفرها، چرندیات قرص قرمز – من احساس می کنم این چیزها در حوزه پخش زنده تحت سلطه مردان شکوفا شده است”.

او گفت: «در طول همه‌گیری، تعداد زیادی از مردم بازی‌ها را تماشا می‌کردند، پخش می‌کردند و به آن‌ها اهمیت می‌دادند. “دختران بسیار بیشتر بودند، چنین تنوعی در جمعیت‌شناسی وجود داشت. و من احساس می‌کردم خیلی بیشتر دیده شده و شنیده می‌شود. و می‌گویم: “وای، این چیزی است که من همیشه برای پخش می‌خواستم.”

با این حال، اکنون او از دیدن این که جامعه “تقریباً از این کار لذت می برد” ناامید شده است. برای من سخت است که در یک صنعت و جامعه حضور داشته باشم و تماشا کنم که این اتفاق بیفتد و طوری رفتار کنم که انگار چیز مهمی نیست، عادی شدن آن – نوعی تعصب و چرند پرانی و چیزهای زیادی که صادقانه بگویم نمی‌کنم. موافقم،” او گفت.

و در حالی که او جذابیت برای مردان بیشتر را تنها راه موفقیت بیشتر می‌دانست، گفت: “فایده ای ندارد که نظر خود را به مردم بیان کنید که به هر حال هرگز تغییر نخواهید کرد.”

پوکیمن همچنین با ذکر نمونه‌های اخیری از این دست، توئیچ را “بی نظم” توصیف کرد محتوای جنسی و به روز رسانی لباس و روشی که شرکت اغلب از تغییرات عقب نشینی می کند. او آرزو کرد که آمازون رهبری قوی تری در بهبود زیرساخت های شرکت داشته باشد.

او همچنین از Twitch به دلیل عدم ایمنی آن برای اقلیت ها و شیوع آزار و اذیت و تعقیب به دلیل عدم ممنوعیت IP انتقاد کرد.

“[Twitch’s] اولویت کسب درآمد است.» او گفت: «اولویت من ساختن یک محیط و جامعه ایمن و خنک برای بسیاری، بسیاری، بسیاری از مردم است. من فکر می‌کنم مشکلات زیادی وجود دارد که اقلیت‌ها در توییچ هنوز با آن‌ها مواجه هستند و ای کاش می‌توانستند بیشتر در مورد آنها کار کنند.

“من فکر می کنم آنها تلاش می کنند و من از این یک تن قدردانی می کنم. من واقعاً به آنها اعتبار می دهم. اما دختر، سال ۲۰۲۴ است. ما هنوز بسیاری از این مشکلات لعنتی را داریم.”

با این حال، اکنون او “مثل یک پرنده آزاد” است، بنابراین قصد دارد در چندین پلتفرم مانند TikTok و Instagram پخش شود. او اولین استریم یوتیوب امروز ۱ فوریه خواهد بود.

در واقع، او اعتراف کرد که هنوز هم «گاهی» در توییچ خواهد بود و هنوز هم عشق زیادی به شرکت دارد. توییچ حتی به اعلان رسانه‌های اجتماعی او پاسخ داد: “شما همیشه یک خانه در توییچ خواهید داشت، Poki”.

با این حال، او در Kick پخش نمی‌شود، زیرا توسط «وب‌سایت‌های قمار آنلاین کریپتو که در بسیاری از کشورها قانونی نیستند و به نظر من به نوعی مبهم هستند» تأمین مالی می‌شود.

پوکیمن ترک Twitch را دنبال می‌کند Ludwig، DrLupo و TimTheTatMan در سال ۲۰۲۱

این همچنین آخرین ضربه به پلتفرم استریم پس از آن است اخراج ۵۰۰ کارمند ماه گذشته. دن کلنسی، مدیر عامل شرکت این موضوع را پذیرفت شرکت سودآور نیست.

با این حال، هفته گذشته گسترش برنامه خود را برای بهبود سهم درآمد برای استریمرها.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokimane-leaves-twitch-due-to-a-rise-in-manosphere-red-pill-bullshit?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *