Hulu آخرین سرویس استریم برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور است

روزهای اشتراک گذاری الف حساب با دوستان و خانواده شماره گذاری شده است. پسندیدن و خدمات خواهر و برادر قبل از آن، Hulu به اشتراک گذاری رمز عبور خارج از “محل اقامت شخصی اولیه” دارنده حساب را محدود می کند. . این است مگر اینکه این عمل “مجاز توسط سطح خدمات شما” باشد، که نشان می‌دهد کاربران ممکن است بتوانند برای اشتراک‌گذاری عضویت خود در خارج از خانواده‌شان هزینه اضافی بپردازند.

Hulu به کاربران اعلام کرده است که باید تا ۱۴ مارس از قوانین جدید پیروی کنند گزارش ها. این سرویس در ایمیل‌هایی به مشترکین اطلاع می‌دهد که «محدودیت‌هایی برای اشتراک‌گذاری حساب شما در خارج از خانواده‌تان اضافه می‌کند»، اما دقیقاً مشخص نیست که Hulu چگونه قصد دارد آن را ردیابی کند.

نتفلیکس اولین سرویس پخش عمده بود و در نتیجه یک را دیده است . دیزنی + اواخر سال گذشته و با توجه به اینکه دیزنی خواهد کرد جای تعجب نیست که دومی در همین جهت است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hulu-is-the-latest-streaming-service-to-crack-down-on-password-sharing-161957187.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/hulu-is-the-latest-streaming-service-to-crack-down-on-password-sharing-161957187.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *