پژو به‌دنبال قدرت‌نمایی در بازار خودروهای برقی است

یکی از اهداف اصلی پژو، عرضه‌ی فرمان جدیدی با نام Hypersquare است که احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ عملی خواهد شد؛ این شرکت پیش از عرضه‌ی فرمان جدید خود بر طرح PEUGEOT i-Cockpit تمرکز کرده که هدف اصلی آن بهینه‌سازی امکانات و طراحی فضای درونی خودرو است.

فرمان Hypersquare دیگر از تنظیمات معمولی و فرمان‌پذیری متصل به سیم پشتیبانی نمی‌کند و توسط کنترل‌های الکتریکی دیجیتال هدایت می‌شود.

لیندا جکسون معتقد است که وجه تمایز پژو، فرمان Hypersquare خواهد بود؛ چرا که قرار دادن این فرمان در خودروهای برقی تصمیمی جسورانه به‌نظر می‌رسد. او همچنین ترجیح می‌دهد که به‌جای اینکه مدل‌های قدیمی مانند ۲۰۵ GTi را بازسازی کند، به فکر تولید مدل‌های جدید و ارزشمندتر باشد.

جکسون درباره‌ی درآمد پژو بسیار خوش‌بین است. این شرکت اکنون در بین خودروهای کلاس B بسیار قدرتمند به‌حساب می‌آید و با خودروهایی همچون ۳۰۰۸ جایگاه خود را در بین خودروهای کلاس C نیز مستحکم خواهد کرد.

مدیرعامل پژو باور دارد که شرکتش با توجه به قدرتی که در زمینه‌ی وسایل نقلیه‌ی برقی دارد، تا سال ۲۰۲۵ به بالای سکو خواهد رسید و آینده، حداقل در اروپا، از آنِ خودروهای برقی است.


منبع: https://www.zoomit.ir/car/417652-peugeot-electric-cars-want-different/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *