بازی استراتژی جنگ ستارگان EA پس از اخراج هنوز در حال توسعه است

بازی استراتژی جنگ ستارگان از Bit Reactor و EA پس از لغو بازی تیراندازی جنگ ستارگان توسط استودیوی Apex Legends در هفته گذشته، هنوز در حال توسعه است.

آخرین دور اخراج EA انجام خواهد شد پنج درصد از کارمندان را تحت تأثیر قرار می دهد – حدود ۶۷۰ کارمند. ناشر گفت که قصد دارد از “IP دارای مجوز آینده” به سمت “IP متعلق به خود، ورزش و جوامع آنلاین گسترده” حرکت کند. EA گفت این تصمیم مستقیماً روی همه تیم های شرکت تأثیر نمی گذارد.

اکنون، توسعه‌دهنده Bit Reactor به‌روزرسانی X را به اشتراک گذاشته است که تأیید می‌کند بازی استراتژی جنگ ستارگان آن تحت تأثیر تغییرات EA قرار نگرفته است.

جنگ ستارگان جدای بازمانده | تریلر نهایی گیم پلی.در یوتیوب تماشا کنید

سازنده گفت: «هفته گذشته برای صنعت سخت بود، و بیشتر به دلیل روابط قوی ما با سایر تیم‌ها در Respawn. اما برای کسانی که می پرسند، ما هنوز سخت کار می کنیم و بازی ما تحت تأثیر اخبار هفته گذشته قرار نگرفت.

این استودیو در یک پست بعدی اعلام کرد که به محض آماده شدن، نگاهی به بازی آن خواهیم داشت.

Bit Reactor – استودیو مستقر در مریلند متشکل از کهنه سربازان XCOM و توسعه دهنده Civilization Firaxis Games – اعلام شد که در سال ۲۰۲۲ روی یک نسخه از جنگ ستارگان با EA و Respawn کار می کند. Star Wars Jedi: Survivor نیز در این زمان اعلام شدهمراه با بازی تیراندازی اول شخص Respawn که اکنون لغو شده است.

تیرانداز Respawn ظاهرا قرار بود یک بازی ماندالوریا. بر اساس گزارشی که در ماه گذشته منتشر شد، این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشت و در زمان امپراتوری کهکشانی جریان داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/eas-star-wars-strategy-game-still-in-development-following-layoffs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *