پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید ۱۵ ۲ اینجا است: دانلود، تغییرات و موارد دیگر

پیگیری انتشار اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۵ ماه گذشته، گوگل جلوتر رفته و امروز اندروید ۱۵ Developer Preview 2 را در اختیار ما قرار داده است. این پیش‌نمایش دوم ما را به نسخه بتا اندروید ۱۵ نزدیک‌تر می‌کند که می‌تواند در اوایل ماه آینده ارائه شود.

در این نسخه اندروید ۱۵ DP2، گوگل هنوز بیشتر در مورد تغییراتی صحبت می‌کند که توسعه‌دهندگان باید روی آن تمرکز کنند، در حالی که به شما توصیه نمی‌کند و من این را روی تلفن‌های روزانه خود اجرا می‌کنم. این هنوز یک ساخت اولیه است که می تواند اشکالات زیادی داشته باشد و ممکن است پایدار نباشد. هنگامی که می‌خواهید آن را روی پیکسل ۶ تا پیکسل ۸ پرو فلش کنید، این را در نظر داشته باشید.

دانلود پیش نمایش برنامه نویس اندروید ۱۵ ۲

برای کسانی که مایل به نصب پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ هستند، چند راه برای انجام این کار وجود دارد. می‌توانید به‌صورت دستی تصویر کارخانه یا فایل‌های OTA را فلش کنید، از ابزار فلش اندروید استفاده کنید، یا اگر قبلاً Android 15 DP1 را اجرا می‌کردید، به‌زودی یک به‌روزرسانی از طریق هوا خواهید دید.

ساخت دوم اندروید ۱۵ به شرح زیر است:

در حال به روز رسانی این…

دانلودها: تصاویر کارخانه | فایل های OTA

در حال حاضر گوگل ایمیج کارخانه ای و فایل های OTA قابل فلش را ارائه کرده است. ما دستورالعمل هایی برای استفاده از هر نوع فایل داریم اینجا و اینجا.

چه چیزی در اندروید ۱۵ DP2 جدید است؟

اگر تعداد زیادی اسباب‌بازی سرگرم‌کننده برای بازی پیدا کنیم یا شما باید درباره آن‌ها بدانید، پست‌های جداگانه‌ای قرار می‌دهیم. اما در زیر لیست رسمی تغییرات DP2 را از گوگل داریم.

پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید ۱۵ ۲ اینجا است: دانلود، تغییرات و موارد دیگر

  • اتصال ماهواره ای: اگر در Android 15 به ماهواره ای در دستگاه خود متصل شوید، اعلان هایی مانند تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. گوگل همچنین می گوید که اندروید ۱۵ از برنامه های SMS/MMS (و RCS) برای استفاده از ماهواره ها برای ارسال و دریافت پیام پشتیبانی می کند.
  • تجربه پرداخت روان تر NFC: Google در حال ایجاد یک تجربه NFC به روز است که یکپارچه تر و قابل اطمینان تر است.
  • پیشرفت های PDF: این آخرین DP2 شامل یک پیش نمایش اولیه از “پیشرفت های اساسی” در API های مرتبط با PDF است. این پیشرفت ها شامل ارائه فایل های محافظت شده با رمز عبور، حاشیه نویسی، ویرایش فرم، انتخاب (با کپی) و جستجو است. ما در مورد مشاهده محلی PDF صحبت می کنیم، نه لزوماً از یک برنامه PDF.
  • پشتیبانی از صفحه نمایش روی صفحه های تاشو: Google با اضافه کردن پشتیبانی از صفحه نمایش پوششی خاص در اندروید ۱۵، تجربه صفحه نمایش روی جلد را در تاشوهای کوچکتر (که اکنون آنها را “flippable” می نامند) قوی تر می کند. این بدان معنی است که توسعه دهندگان می توانند به برنامه های خود بگویند از آنها پشتیبانی کنند، زیرا آنها این کار را نمی کنند. به طور پیش‌فرض، زیرا این صفحه‌ها اغلب برای اجرای برنامه‌های اندروید بسیار کوچک هستند.
  • تشخیص ضبط صفحه: اکنون ما از برنامه‌ها پشتیبانی می‌کنیم تا زمان ضبط صفحه را تشخیص دهند. اگر آنها چنین ضبطی را تشخیص دهند، می توانند به شما هشدار دهند، به خصوص در صورت ارائه اطلاعات حساس.
  • کنترل بلندی صدا: اندروید ۱۵ از استاندارد بلندی صدای CTA-2075 پشتیبانی می کند، بنابراین توسعه دهندگان می توانند هنگام جابجایی بین محتوا، صدای ثابتی را ارائه دهند.

این فقط یک بررسی سریع از برخی از موارد جدید در DP2 است. نوشتن کامل (اینجا) ارزش نگاه کردن را دارد اگر توسعه دهنده هستید. موارد بیشتری به فونت‌ها، کارایی برنامه‌ها و حالت شروع و توقف آن‌ها و موارد دیگر مربوط می‌شود.

باز هم، این بیلد اندروید ۱۵ DP2 فقط برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است. ما حتماً آن را فلش می کنیم و هر چیز دیگری را که برای شما پیدا کنیم گزارش می کنیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/21/android-15-developer-preview-2-is-here-download-changes-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *