پیش بینی آهنگ محبوب Shazam Shares 2024

Shazam، پلتفرم کشف و شناسایی موسیقی اپل، امروز یک را به اشتراک گذاشت لیست پخش Shazam Predictions 2024موجود در اپل موزیک. این لیست پخش آهنگ هایی از بیش از ۵۰ هنرمند را ارائه می دهد که قرار است “سال موفقیت آمیزی داشته باشند.”

پیش بینی آهنگ محبوب Shazam Shares 2024
فهرست پخش پیش‌بینی‌ها سالانه از Shazam منتشر می‌شود و فهرست ۲۰۲۴ شامل همه چیز از پاپ فرانسوی گرفته تا انجیل معاصر، با محتوایی از سازندگان در ۲۱ کشور است.

آیا تا به حال تاریخچه Shazam خود را اسکن کرده اید و ستاره بزرگی را مشاهده کرده اید – کسی که ماه ها یا سال ها قبل از تبدیل شدن به یک نام آشنا آن را کشف کرده اید؟ این اپلیکیشن هر روز میلیون ها درخواست از کاربران سراسر جهان دریافت می کند که در مورد هنرمند پشت یک آهنگ کنجکاو هستند. این Shazam ها از تمام ویدیوهای بیش از حد TikTok، تبلیغات اتومبیل، کافی شاپ ها، شنیدن چیزی در طبیعت به دست می آیند – که آن را به ابزاری قدرتمند برای پیش بینی ضربه های سنگین فردا تبدیل می کند. این لیست پخش دارای ۵۰ هنرمند نوظهور است که بر اساس داده‌های Shazam که توسط ویراستاران ما بررسی شده است، سالی موفق خواهند داشت.

Shazam پنج هنرمند را برجسته کرد که باید از نزدیک مراقب آنها بود، از جمله Bloody Civilian خواننده و آهنگساز نیجریه ای، Flyana Boss دو نفره هیپ هاپ، کنیا گریس خواننده آفریقای جنوبی، گروه موسیقی مستقل راک The Last Dinner Party و گروه K-pop RIZE.

لیست پخش کامل می تواند باشد در Apple Music گوش داد.

برچسب ها: شازم


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/08/shazam-shares-2024-popular-song-predictions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *