چرا انطباق با امنیت دیگر برای استارت آپ های بریتانیا خوب نیست؟

رعایت امنیت (و به ویژه ISO 27001) مانند پروژه ای در مدرسه است که تمام سال را باید تکمیل می کردید – و در نهایت از شب قبل با وحشت شروع کردید.

با توجه به زمان، منابع و پیچیدگی تکمیل گواهینامه، یکی از موارد استارتاپی است. بنیانگذاران به احتمال زیاد به نفع کارهای متمرکز بر رشد مانند فروش و توسعه محصول، به تاریخ بعدی موکول می شوند.

چیزی که خیلی ها متوجه نمی شوند این است که رعایت امنیت نه تنها تأثیر زیادی بر انعطاف پذیری شرکت شما در برابر نقض های امنیتی و نشت داده ها دارد، بلکه بر نتیجه شما نیز تأثیر می گذارد.

اگر این علائم را تجربه می کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برنامه انطباق امنیتی خود را ایجاد کنید:

۱٫ شما قادر به بستن معاملات نیستید

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

بر اساس بررسی طولی امنیت سایبری بریتانیا، این پتانسیل حملات سایبری نیست که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​را به سمت رعایت امنیت سوق می‌دهد. در عوض، بیشتر و بیشتر در می یابند که به یک تبدیل شده است الزامات قراردادی برای کار با نهادهای بخش دولتی و شرکت های بزرگ.

با حملات سایبری در سراسر بریتانیا در حال افزایش است، برندهای تثبیت شده در مورد اینکه با چه کسی تصمیم دارند تجارت کنند بسیار هوشیارتر می شوند. در برخی موارد، رعایت معیارهای انطباق امنیتی فقط برای مناقصه قرارداد ضروری است.

سازمان‌های بالغ‌تر اغلب از فروشندگان و شرکای بالقوه می‌خواهند که با برخی از اصلی‌ها سازگار باشند امنیت سایبری استانداردها هنگامی که کسب و کار شما شروع به هدف قرار دادن معاملات شرکت های بزرگتر می کند، تیم های فروش اغلب با سوالات امنیتی دشواری مواجه می شوند و زمانی که انتظارات برآورده نمی شود، درها را می بندند. این می تواند کسب و کار شما را از افزایش درآمدی که باید از آن جابجا کند، مسدود کند استارت آپ به رشد سریع مقیاس.

۲٫ شما بهترین شیوه های رایج را دنبال نمی کنید

آیا متوجه شده اید که شیوه های امنیتی شما به شدت با رقبا و شرکای شما متفاوت است؟ اینرسی سازمانی، اصطکاک فرآیند و پیچیدگی، ایجاد تغییر را پس از ایجاد کسب و کار شما دشوار می کند. به همین دلیل است که اجرای فرآیندهای صحیح از همان ابتدا باعث صرفه جویی در زمان، سردرد و در نهایت پول شما می شود.

۳٫ افزایش فشار نظارتی یا اجتماعی

مقررات امنیتی به طور مداوم در حال تغییر است. اگر یک استاندارد امنیتی را نقض کنید، ممکن است در معرض جریمه قابل توجهی قرار بگیرید. این نه تنها بر امور مالی شما تأثیر می گذارد، بلکه می تواند عملیات کسب و کار شما را تا زمانی که تغییرات ایجاد شود کند کند.

این مورد به ویژه اگر در زمینه یا منطقه ای هستید که بسیار بحث برانگیز، پرخطر، یا به طور بالقوه با سطح بالایی از شک و تردید دیده می شود، صادق است. به روز نگه داشتن اقدامات امنیتی تضمین می کند که شما نیز با آخرین مقررات به روز هستید.

۴٫ نمی توانید به پرسشنامه های امنیتی به طور کامل یا شفاف پاسخ دهید

چه با مشتریان فعلی و چه با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، ناتوانی در پاسخ به سؤالات مربوط به امنیت خود نشانه عدم بلوغ کسب و کار و یک پرچم قرمز برای مشتریان بالقوه است.

در عین حال، داشتن یک برنامه امنیتی قوی در حال تبدیل شدن به یک نقطه فروش جدید برای استارت آپ های بریتانیا است که به آنها کمک می کند تا از حملات سایبری جلوگیری کنند و با مشتریان جدید اعتماد کنند.

انطباق امنیتی را مزیت رقابتی خود قرار دهید

طبق گزارش مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا (NCSC)، حملات باج افزار و نشت داده ها در حال افزایش است در حالی که کسب و کارهای بریتانیا متحمل ضررهای عمده شده اند.

در حالی که مدت‌ها تصور می‌شد که شرکت‌های بزرگ هدف اصلی حملات سایبری هستند، استارت‌آپ‌های بریتانیایی افزایش سریع نگرانی‌های امنیتی و نقض داده‌ها را تجربه می‌کنند. بر اساس یک مطالعه توسط Vodafone، بیش از نیمی از (۵۴٪) از SMEها در بریتانیا نوعی حمله سایبری را تجربه کرده بودند در سال ۲۰۲۲، از ۳۹ درصد در سال ۲۰۲۰٫

با وجود بدتر شدن چشم انداز امنیتی (و احتمال جریمه)، یک نظرسنجی دولتی فقط به این نتیجه رسید ۳۲ درصد از مشاغل بریتانیا دارای یک یا چند گواهینامه امنیتی

منبع: بررسی طولی امنیت سایبری ۲۰۲۲

از آنجایی که شرکت‌های بزرگ‌تر برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های مشتریان، فشار وارد کردن به اقدامات امنیتی سخت‌گیرانه را احساس می‌کنند، استارت‌آپ‌هایی که می‌خواهند معاملات محرک رشد داشته باشند، باید ثابت کنند که می‌توان به آنها اعتماد کرد.

و با تعداد کمی استارتاپ در بازار با گواهینامه های انطباق، کسانی که امنیت را در اولویت قرار می دهند می توانند مزیت رقابتی به دست آورند.

به طور مشابه، استارت آپ هایی که به دنبال گسترش به بازارهای جدید هستند، می توانند از اتخاذ شیوه های امنیتی محلی سود ببرند. به عنوان مثال، SOC 2 استانداردی است که به یک روش تجاری رایج در آمریکای شمالی تبدیل شده است.

اصلی‌ترین عاملی که استارت‌آپ‌ها را از ابتدا از رعایت امنیت باز می‌دارد، پیچیدگی درک شده است.

بسیاری تفاوت بین برخی از رایج‌ترین چارچوب‌های امنیتی مانند ISO 27001 و SOC 2 را نمی‌دانند و کدامیک برای آنها مرتبط‌تر است. دیگران مطمئن نیستند چگونه می توان ساخت یک برنامه امنیتی قوی را شروع کرد.

خوشبختانه، پلت فرم مدیریت اعتماد به خود می بالد یک راهنمای مفید برای استارت آپ های بریتانیا ایجاد کرد که شامل:

  • چگونه تعیین کنیم که کدام چارچوب امنیتی برای شما مناسب است
  • مراحل شروع یک برنامه انطباق امنیتی
  • نحوه استفاده از اتوماسیون انطباق

آن را به صورت رایگان دانلود کنید اینجا.


منبع: https://thenextweb.com/news/why-security-compliance-is-no-longer-a-nice-to-have-for-uk-startups

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *