YubiKeys یکی بخرید، نصف تخفیف را برای جمعه سیاه دریافت کنید

اگر فکر کرده اید حساب های آنلاین خود را با یک کلید فیزیکی ایمن کنید، امروز زمان بدی برای شروع نیست. یوبیکو امتیاز بالایی دارد YubiKeys در فروش برای هفته سایبر، و برای استفاده از آن لازم نیست منتظر جمعه سیاه باشید. از امروز تا ۲۷ نوامبر (دوشنبه سایبری)، می‌توانید یکی از دستگاه‌های YubiKeys در سری استاندارد و YubiKey 5 را خریداری کنید و نصف تخفیف دریافت کنید.

کلید سخت‌افزار فیزیکی یکی از امن‌ترین راه‌ها برای محافظت از حساب آنلاین است: این یک روش احراز هویت ثانویه برای جلوگیری از جک کردن اطلاعات توسط افراد به تنهایی با رمز عبور است. اپل، گوگل، مایکروسافت، متا، آمازون، اسلک و دیگر نام‌های بزرگ در دنیای فناوری از لوازم جانبی پشتیبانی می‌کنند. برخلاف استفاده از تلفن خود برای احراز هویت پیامکی، YubiKeyها مستعد این نیستند هک سیم کارت; یک مهاجم برای دسترسی به حساب های محافظت شده شما به کلید فیزیکی و رمزهای عبور شما نیاز دارد.

خرید یکی، یک معامله نیمه تخفیف مناسب است زیرا کارشناسان امنیتی توصیه می کنند همیشه یک کلید سخت افزاری را همراه خود داشته باشید و یک نسخه پشتیبان آن را در مکانی امن ذخیره کنید. این افزونگی به این معنی است که شما همچنان می توانید به داده های خود دسترسی داشته باشید حتی اگر یک کلید را گم کنید. فقط به یاد داشته باشید که هر دو کلید را با هر حسابی که ایمن می کنید تنظیم کنید. (کد QR تنظیمات حساب را برای هر کلید اسکن کنید.)

هنگام خرید YubiKeys، نوعی را خریداری کنید که با پورت های دستگاه شما مطابقت دارد. Yubico مدل‌هایی را با اتصالات USB-A، USB-C، Lightning و NFC می‌فروشد – برخی از آنها بیش از یک مورد را شامل می‌شود. اگر یک آیفون قدیمی (قبل از ۲۰۲۳) دارید، ممکن است بخواهید خرید خود را با YubiKey 5Ciکه دارای هر دو کانکتور Lightning و USB-C یا YubiKey 5C NFC، که می توانید بدون وصل کردن آن به گوشی خود ضربه بزنید. اپل لایتنینگ را در محصولات فعلی خود حذف کرده است، بنابراین دریافت YubiKey با USB-C به شما این امکان را می دهد تا در نهایت بدون خرید کلیدهای امنیتی جدید، گوشی خود را ارتقا دهید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/yubikeys-are-buy-one-get-one-half-off-for-black-friday-140046543.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/yubikeys-are-buy-one-get-one-half-off-for-black-friday-140046543.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *