چرا تویوتا هایلوکس ۱۹۸۵ آنقدر که به یاد می آورید جذاب نیست

چرا تویوتا هایلوکس ۱۹۸۵ آنقدر که به یاد می آورید جذاب نیست

کامیونی که در دهه ۱۹۸۰ می دیدید به پیتزا سیاره تویوتا نزدیک تر است تا پیکاپ در «بازگشت به آینده». در حالی که نسخه‌های چهار چرخ متحرک کامیون نمادین تویوتا وجود داشت و از کارخانه با سیستم تعلیق جلو مستقل ارائه می‌شد، قطعاً دلیلی سودمندتر از پریدن در اطراف تپه‌ها داشت. اسب بخار برای چهار ضربه گیر استاندارد این کامیون ۹۷ اسب بخار بود. تویوتا در نهایت یک توربوشارژر ارائه کرد که قدرت را به ۱۳۵ اسب بخار افزایش داد، اما هنوز در مقایسه با هر کامیون مدرن یا آفرود اختصاصی یک تن نیست.

اگر در سال ۱۹۸۵ در شهر تخیلی مارتی مک فلای در هیل ولی زندگی نمی کردید، کامیون تویوتا که در شهر می چرخید احتمالاً از هیچ نوع مدهای خارج از جاده خارج از بازار استفاده نمی کرد. شخصی که رانندگی می کند ممکن است بتواند به شما در تعمیر ناودان کمک کند، اما ماشین آفرود اینطور نبود.

با این حال، حتی اگر نسخه استوک این کامیون کند، کسل کننده و ثابت بود، به هیچ وجه وسیله نقلیه بدی نبود و نقش مهمی در تقویت پیشنهادات کامیون تویوتا در ایالات متحده داشت. بدون محبوبیت کامیون اصلی، تویوتا ممکن بود زمان، تلاش و پول زیادی را برای آن صرف نکرده باشد. ساخت تاکوما بعدی دستگاه کار و بازی دو منظوره ای که امروز است.


منبع: https://www.slashgear.com/1427719/1985-toyota-hilux-cool-history/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *