چهار کارمند موزه ون گوگ پس از هرج و مرج در نمایشگاه پوکمون تعلیق شدند

چهار کارمند موزه ون گوگ در آمستردام به دلیل رفتار نادرست در نمایشگاه پوکمون در سال گذشته تعلیق شدند.

اگرچه موزه تعداد کارمندان درگیر را تأیید نکرد، اما تأیید کرد که نگهبانان امنیتی و کارکنان خدمات عمومی در اواسط دسامبر به دلیل رعایت نکردن رویه‌ها و قوانین رفتاری کارمندان تعلیق شدند.

منابعی در موزه به سایت هلندی گفتند هت پارول که حداقل چهار کارمند درگیر بودند. گفته می شود یکی از کارمندان جعبه ای از کارت های پوکمون را اختلاس کرده است، در حالی که دیگران به بازدیدکنندگان اطلاع می دهند که چه زمانی می توانند بلیط نمایشگاه را خریداری کنند.

Pokémon Horizons The Series – A New Pokémon Adventureدر یوتیوب تماشا کنید

سخنگوی موزه به Het Parool تایید کرد که کارمندان به موزه باز نخواهند گشت. یکی از دست اندرکاران به مدت ۲۵ سال برای موزه کار کرد.

این نمایشگاه پوکمون ون گوگ در ماه سپتامبر افتتاح شد و تا اوایل دی ماه ادامه داشت. شش نقاشی از پوکمون به سبک ون گوگ را نشان می‌داد و یک کارت تجاری اختصاصی پیکاچو به همراه کالاهای دیگر را ارائه می‌کرد.

با این حال، اسکالپرها به سرعت به موزه رفتند و ویدیوهایی از هرج و مرج در فروشگاه هدیه در رسانه های اجتماعی منتشر شد.

سپس این کالا توسط eBay فروخته شد اسکالپر با قیمت های بسیار بالا. کارت معاملاتی – یک افزونه رایگان برای بازدیدکنندگانی که از مجموعه خرید می کردند – به صدها پوند فروخته می شد. در نتیجه موزه صدور کارت را متوقف کرد.

این شرکت پوکمون بعدا عذرخواهی کرد به طرفداران

در بیانیه آن آمده است: به دلیل تقاضای زیاد، تمامی محصولات ما از این مجموعه به فروش رسیده است. “ما درک می کنیم که این برای بسیاری از کسانی که به دنبال راهنمایی در مورد نحوه و زمان خرید به ایمیل رسمی و کانال های رسانه های اجتماعی ما بودند، ناامید کننده است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/four-van-gogh-museum-employees-suspended-after-pokemon-exhibit-chaos?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *