چه آهنگی در فیلم تجاری EV «Down To Earth» شورلت پخش می‌شود؟

چه آهنگی در فیلم تجاری EV «Down To Earth» شورلت پخش می‌شود؟

یک نمونه کلاسیک از صدای روح فیلادلفیا، “مرد لاستیکی” توسط تهیه کننده مشهور تام بل و لیندا رید نوشته شده است، و اولی زمانی که The Spinners برای ضبط آن وارد Sigma Sound شد، آن را به تصویر کشید. فیلم The Rubberband Man که در آگوست ۱۹۷۶ منتشر شد، به یکی از بزرگترین موفقیت‌های کاتالوگ The Spinners تبدیل شد و به رتبه دوم در بیلبورد Hot 100 رسید.

این آهنگ پس از تک آهنگ موفق راد استوارت، “Tonight’s the Night” آغاز شد. متأسفانه، «مرد لاستیک‌بند» دوست‌داشتنی و بدبوی اسپینرز هرگز نتوانست آقای استوارت را شکست دهد و مقام اول را به خود اختصاص دهد و پس از سه هفته حضور در رتبه دوم، نزول خود را در بیلبورد آغاز کرد. این آهنگ آخرین موفقیت بزرگ منتشر شده توسط The Spinners است. این همچنین نشان دهنده آخرین آهنگ با خواننده اصلی فیلیپ وین است که گروه را در سال ۱۹۷۷ ترک کرد.

قبل از رفتن وین، موفقیت این آهنگ به Spinners کمک کرد تا در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره کسب کنند. “مرد لاستیکی” همچنین در لیست ۱۰۰ آهنگ برتر دیترویت در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در رتبه ۷۰ قرار گرفت که بین “تمام تابستان طولانی” از کید راک (شماره ۷۱) و “توپ سردرگمی” گروه The Temptations (#) قرار گرفت. ۶۹). اخیراً، «مرد لاستیکی» به عنوان بخشی از موسیقی متن «انتقام‌جویان: پایان بازی» به پانتئون فرهنگ پاپ بازگشت، در حالی که کسی جز پیتر کویل و شرکتش در حالی که در اعماق فضا حرکت می‌کنند، آهنگ را به صدا در می‌آورند، و حتی The Spinners ممکن است با این موضوع موافقت کنند. آهنگ به ندرت به طور مؤثرتری استفاده شده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1484892/what-song-is-playing-chevrolet-down-to-earth-ev-commericial/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *