Nexon به دلیل ادعای تغییر ساختار احتمال برخی موارد در MapleStory بدون اطلاع بازیکنان، تقریباً ۹ میلیون دلار جریمه شد.

Nexon Korea Corp به دلیل گمراه کردن مشتریان خود با تغییر ساختار احتمالی “مکعب” در معرض جریمه ۱۱٫۶ میلیارد وون (حدود ۸٫۸ میلیون دلار یا ۶٫۹ میلیون پوند) است. MapleStoryکره اقتصادی دیلی گزارش ها. این بزرگترین جریمه در نتیجه نقض ادعایی قانون حمایت از مصرف کننده در تجارت الکترونیک در کره جنوبی است.

گزارش شده است که کمیسیون تجارت منصفانه کره (KFTC) دیروز (۳ ژانویه) اعلام کرد که نکسون به مشتریان اطلاع نداده است که ساختار احتمالی Cubes را تغییر داده است – آیتم های درون بازی که می توانند برای فرصتی برای افزایش “پتانسیل” استفاده شوند (در اصل). ، آمار پاداش) تجهیزات موجود در بازی نقش آفرینی آنلاین رایگان.

مکعب های مختلف دارای نتایج ممکن متفاوتی هستند که بازیکنان تنها زمانی می توانند آن را کشف کنند که واقعاً از آنها استفاده کنند. اگرچه می توان آنها را به صورت رایگان از طریق بازی معمولی به دست آورد (مثلاً با ساخت آن ها)، بازیکنان همچنین می توانند آنها را با ارز درون بازی خریداری کنند که می توان آن را با پول واقعی خریداری کرد.

زمانی که مکعب ها برای اولین بار به آن اضافه شدند MapleStory در ماه مه ۲۰۱۰، بازیکنان ظاهرا شانس مساوی برای گرفتن هر گزینه ممکن از آنها داشتند. با این حال، ظاهراً این در سپتامبر همان سال تغییر کرد، بنابراین برخی از نتایج کمتر به دست آمد. علاوه بر این، ادعا شد که بین آگوست ۲۰۱۱ تا مارس ۲۰۲۱، به دست آوردن برخی چیزها از قرعه کشی تصادفی غیرممکن شده است، اما KFTC اعلام کرد که بازیکنان نیز در این مورد مطلع نشده اند.

مدیر بخش نظارت بر بازار برای KFTC، کیم جونگ کی، اظهار داشت که تصمیم برای جریمه ناشر بر اساس این واقعیت است که ادعا شده “دوره نقض” طولانی بوده است، و همچنین این واقعیت که Cubes یک ” محصول اصلی” در MapleStory.

اگر به دنبال بازی‌های خارق‌العاده‌تری برای بازی هستید، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید. بهترین بازی های رایگانبه عنوان بهترین MMORPG ها.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nexon-fined-almost-dollar9-million-for-allegedly-changing-probability-structure-of-certain-items-in-maplestory-without-informing-players

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *