چه اتفاقی برای نوردرمانی شبانه روزی اپتیک در فصل ۱۱ تانک کوسه افتاد؟

چه اتفاقی برای نوردرمانی شبانه روزی اپتیک در فصل ۱۱ تانک کوسه افتاد؟

امبر لئونگ وارد مخزن ضرب المثل شد و ۷۵۰۰۰۰ دلار برای ۱۰ درصد از سهام Circadian Optics، شرکت او که لامپ های نور درمانی می سازد، درخواست کرد. او با استناد به تجربه‌اش از کار در دفتری در مینه‌سوتا، جایی که نور خورشید حتی اگر زمان زیادی را در خارج از خانه سپری کنید، بسیار زیاد است، دریافته بود که لامپ‌های نوردرمانی برای تنظیم چرخه خواب او و در نتیجه بهبود سطح انرژی او بسیار مفید هستند. با این حال، همکارانش از ناخوشایند بودن لامپ او ناراضی بودند و دائماً او را به خاطر استفاده از آن مورد تمسخر قرار می دادند، و این باعث شد که او شکافی در بازار ببیند: لامپ های نور درمانی که حس سبکی داشتند.

جئونگ با توجه به ارقام فروش خود، این اعداد را به ۷٫۴ میلیون دلار در طول عمر تقسیم کرد که ۴ میلیون دلار آن در سال ۲۰۱۸ بود. او گفت که میانگین فروش او ۵۷٫۹۹ دلار و حاشیه سود او ۷۰ درصد بوده و برای سال ۲۰۱۹ پیش بینی می شود که ناخالص باشد. ۵٫۶ میلیون دلار با ۱٫۳ میلیون دلار سود. با توجه به موفقیت او، او یک شریک استراتژیک بسیار بیشتر از تزریق پول نقد می خواست.

لوری گرینر از لئونگ درخواست کرد و توضیح داد که در مالزی، پدر و مادرش همه چیز را خرج کردند تا او را به مدرسه بفرستند در ایالات متحده. سندرم و والدینش به دلیل نداشتن ویزای مناسب نتوانستند او را ملاقات کنند. کوسه مهمان، روهان اوزا، فکر نمی‌کرد که بتواند ارزشی ارائه دهد و بیرون رفت، اما گرینر و کوبان یک پیشنهاد مشترک ۷۵۰۰۰۰ دلاری برای ۲۰ درصد ارائه کردند، فقط باربارا کورکوران و کوین اولری پیشنهاد مشابهی ارائه کردند. بعد از اینکه گرینر ۵۰۰۰۰ دلار اضافی برای والدین لئونگ پیشنهاد داد، او این معامله را انجام داد.


منبع: https://www.slashgear.com/1491252/what-happened-circadian-optics-light-therapy-shark-tank-season-11/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *