چه کسی می دانست که سگ ها از موسیقی پایین تمپو لذت می برند؟

اینجا در CES 2024 در لاس‌وگاس، یک استارت‌آپ ژاپنی نگران سلامت روان همه سگ‌هایی است که در طول همه‌گیری جهانی خریده‌اید. یک به یک موسیقی معتقد است آن سگ هایی که در حالی که همه در جای خود پناه گرفته بودند، بیش از حد به خانواده خود در خانه بودن بیشتر روز عادت کردند. اکنون که همه به سر کار، مدرسه یا به طور کلی از فضای باز لذت می برند، احساس تنهایی می کنند و در تنهایی خود دچار استرس می شوند. به همین دلیل این شرکت تحقیقاتی انجام داد و ادعا کرد که راز آرام کردن سگ ها را کشف کرده است. پاسخ، موسیقی پایین‌تمپوی تولید شده توسط هوش مصنوعی است که به گفته نمایندگان این شرکت، استرس شما را تا ۸۴ درصد کاهش می‌دهد.

ایده کلی این است که کاربران مشترک شوند و موسیقی را در حالی که در خانه نیستند روی دستگاه خود در حال اجرا بگذارند. هزینه آن ۹۸۰ ین (حدود ۶٫۷۰ دلار) در ماه است، که اگر فکر می کنید این موثرترین راه برای راضی نگه داشتن سگ شما است، ممکن است فکر کنید هزینه کمی است. در حال حاضر، من فقط یک نمونه کوچک از موسیقی نوید شرکت را شنیده ام، بنابراین نمی توانم هیچ نظر واقعی در مورد کیفیت آن داشته باشم. اما، بسیار شبیه به نوعی از موسیقی های مصنوعی پایین تمپوی عمومی است که در برخی از لیست های پخش موسیقی اسپا که در Spotify پیدا خواهید کرد، پیدا خواهید کرد. اما همانطور که گفتم، چه قیمتی می توانید برای عشق خود به سگ خود بگذارید؟

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/who-knew-dogs-enjoyed-downtempo-music-004714808.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/who-knew-dogs-enjoyed-downtempo-music-004714808.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *