Walmart یک ظاهر نادر در CES برای تبلیغ خرید مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد می کند

وقتی والمارت این می تواند برای اولین بار سخنرانی اصلی CES را برگزار کند، مسلماً ما کمی شک داشتیم. با این حال، اکنون همه چیز منطقی است: بزرگترین خرده فروش آمریکا به راه افتاد در لاس وگاس برای صحبت در مورد هوش مصنوعی. که در روز سه‌شنبه، این شرکت اعلام کرد که با مایکروسافت همکاری می‌کند تا آنچه را که به عنوان تجربه‌های خرید مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام می‌کند، بسازد. در سخنرانی اصلی خود، داگ مک‌میلون، مدیر عامل Walmart توضیح داد که چگونه از ادغام هوش مصنوعی در وب‌سایت و برنامه‌های آن برای مطالعه رفتار خریداران و پیشنهاد خریدهای آینده استفاده می‌شود.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، با توجه به مشارکت مایکروسافت، هوش مصنوعی زیربنای این تجربیات توسط مدل های زبان بزرگی که از طریق این همکاری با مایکروسافت در دسترس قرار گرفته اند، تقویت می شود. هوش مصنوعی که قصد استقرار آن را دارد از ترکیبی از توابع جستجوی خاص خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری‌های اختصاصی Walmart و سرویس OpenAI Azure مایکروسافت استفاده می‌کند.

توابع جستجوی مولد جدید Walmart با هوش مصنوعی در دستگاه های تلفن همراه iOS و Android و همچنین از طریق وب سایت این شرکت در دسترس خواهد بود. ویژگی های جستجوی جدید به خریداران گزینه های بیشتری برای تعامل با موجودی دیجیتال خرده فروش می دهد. به عنوان مثال، به جای جستجوی اقلامی مانند نوشابه و چیپس، یک خریدار می‌تواند به دنبال توصیه‌های محصول برای رویدادهای خاص مانند جشن تولد یا جشن روز بازی باشد و به زبان طبیعی به وب‌سایت بگوید که برای خرید چه چیزی به کمک نیاز دارد.

در طول سخنرانی، مک‌میلون گفت که این الگوریتم‌ها برای برجسته کردن دسته‌های محصول مرتبط پس از جستجو طراحی شده‌اند که «فهرست تنظیم‌شده‌ای از بهترین موارد را ارائه می‌کند». این ابتکارات خرید الگوریتمی جدید به طور مستقیم با آنها رقابت خواهد کرد و برنامه لیست محصولات

در حالی که به نظر می‌رسد بیشتر تلاش‌ها در زمینه هوش مصنوعی متوجه مصرف‌کننده است، این شرکت گفت که عملکردهای جستجوی جدید هوش مصنوعی فقط به خریداران کمک نمی‌کند. همچنین ابزارهای موجود برای ذخیره همکاران را که برای کمک به ساده‌سازی وظایف و گردش‌های کاری مرتبط با شغل است، گسترش می‌دهد. این را می توان در اعلامیه او نیز مشاهده کرد که ، که متعلق به والمارت است، کارمندان به زودی دیگر نیازی به بررسی رسید خرید نخواهند داشت، زیرا مردم فروشگاه ها را ترک می کنند. در عوض، یک ابزار هوش مصنوعی را به کار خواهد گرفت که خریدهای مشتری را تأیید می کند.

Walmart یک ظاهر نادر در CES برای تبلیغ خرید مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد می کند
والمارت

علاوه بر این، والمارت «Walmart InHome Replenishment» را تیز کرد، که همچنین از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی مواردی که در سبد خرید خریداران باید به موقع پر شوند، استفاده می‌کند. این پیشنهاد به عنوان یک برنامه افزودنی به برنامه «InHome» آن که برای Walmart+ در دسترس قرار گرفت، اضافه خواهد شد .

جدای از هوش مصنوعی، این خرده فروش همچنین از برنامه هایی برای استفاده از واقعیت افزوده در تجربه خرید خود استفاده کرد. این شرکت «خرید با دوستان» را به اشتراک گذاشت، یک پیشنهاد تجارت اجتماعی بتا که از واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا به خریداران این امکان را می‌دهد تا هنگام خرید، لباس‌های مجازی را برای بازخورد با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در نهایت، Walmart خود را گسترش خواهد داد به خریداران بیشتر در تگزاس به عنوان نقطه شروع. ۱٫۸ میلیون خانوار دیگر به خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین دسترسی خواهند داشت که به خریداران کمک می کند تا اقلام را با سرعت ۳۰ دقیقه دریافت کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/walmart-makes-a-rare-ces-appearance-to-promote-ai-powered-shopping-005538465.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/walmart-makes-a-rare-ces-appearance-to-promote-ai-powered-shopping-005538465.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *