چگونه اول جمینی را در پیام های گوگل دریافت کنیم

امروز گوگل اعلام کرد یک مجموعه ای از ویژگی های جدید که به اندروید می آیند در روزها و هفته های آینده از Google Messages گرفته تا Wear OS و Android Auto، جدیدترین حذف ویژگی اندروید احتمالاً چیزهایی برای لذت بردن برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بزرگترین انتشار همه آنها می تواند باشد ورود جمینی به پیام های گوگل. با استفاده از Gemini به عنوان بخشی از تجربه پیام‌رسانی خود، می‌توانید دنیایی را بیابید که در آن چت‌های معمولی شما با هوش مصنوعی Google تقویت می‌شود یا می‌توانید اطلاعات بیشتری پیدا کنید، کارهای بیشتری برنامه‌ریزی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید، همه اینها در Google Messages به جای اینکه مجبور به ترک آن شوید. برای سایر برنامه ها به هر حال هدف همین است.

بنابراین اگر امروز صبح این خبر را دیدید و می‌خواهید جمینی را در پیام‌های Google امتحان کنید، در اینجا چیزی است که باید بدانید تا آن را امتحان کنید.

برای دسترسی Gemini به Google Messages بتا بپیوندید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به Google Messages بتا بپیوندید. گوگل می گوید که Gemini برای پیام های گوگل در حال حاضر تنها منتشر می شود به تدریج به آزمایش‌کنندگان بتا، بنابراین اگر می‌خواهید وارد شوید، باید حداقل برای نسخه مناسب پیام‌ها ثبت‌نام کنید.

هنوز به نسخه بتای Google Messages نپیوسته‌اید؟ شما می توانید این کار را انجام دهید اینجا. گوگل هم توصیه می کند شما برای بتای خدمات حامل نیز ثبت نام می کنید. شما می توانید آن ثبت نام را پیدا کنید اینجا.

لیست دستگاه های Gemini در پیام های گوگل

خوب، اکنون که برای نسخه بتا ثبت‌نام کرده‌اید، من اخبار تاسف‌باری دارم – فقط دستگاه‌های منتخب می‌توانند دسترسی به Gemini را در پیام‌های خارج از دروازه ببینند. گوگل می تواند به سرعت لیست را گسترش دهد یا شاید دلایلی برای تعداد محدود دستگاه ها وجود داشته باشد، ما نمی دانیم. ما چی انجام دادن بدانید که لیست زیر همان چیزی است که گوگل است به طور رسمی حمایت می کند در حال حاضر

  • پیکسل ۶ یا جدیدتر
  • Pixel Fold
  • Samsung Galaxy S22 یا جدیدتر
  • Samsung Galaxy Z Flip یا Z Fold

به نظر می‌رسد که گوگل تنها به «Galaxy Z Flip یا Z Fold» اشاره می‌کند – آیا منظور آنها از Fold 4 و Flip 4 به بالا است؟ من این را می گویم زیرا آن تلفن ها در همان سالی که سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شد. حدس بزنید به زودی متوجه می شویم.

یک چت با Gemini در Messages شروع کنید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در گروه اولیه آزمایش کنندگان بتا قرار بگیرید، شروع گفتگو با Gemini باید بسیار ساده باشد. Google توضیح می‌دهد که Google Messages را باز می‌کنید، روی آن ضربه بزنید شروع به چت کنید را فشار دهید و سپس Gemini را انتخاب کنید. اگر فعال باشد باید یک گزینه باشد. هنگامی که آن چت را ایجاد کردید، Gemini باید به عنوان یک مکالمه مداوم زندگی کند که هر زمان که بخواهید می توانید به آن بازگردید. اوه، شما همچنین باید RCS را فعال کنید.

اگر گرفتید به ما اطلاع دهید.

چه خبر Google Allo 2016!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/26/gemini-google-messages-device-list-release-download/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *