چگونه تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را در برنامه اینستاگرام تنظیم کنید

چگونه تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را در برنامه اینستاگرام تنظیم کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشخص کردن موضوعاتی که می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام و ورودی‌های حمایت‌شده را بیشتر به نمایش بگذارند، تجربه مرتبط‌تری را تجربه می‌کنند که حساب‌های جدیدی را برای تعامل و دنبال کردن، و در برخی موارد، یافتن محصولات جالب برای خرید ارائه می‌کند. در اینجا نحوه مدیریت موضوعات تبلیغاتی آمده است:

  1. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و در صورت لزوم وارد شوید.
  2. برای رفتن به صفحه «تنظیمات آگهی» مرکز حساب، دستورالعمل‌هایی را که قبلاً ذکر شد دنبال کنید.
  3. به «موضوعات آگهی» بروید. در اندروید، روی «See all» کلیک کنید.
  4. در بخش «موضوعات تبلیغاتی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از آنها برای دسترسی به شما استفاده کنند»، دکمه «مشاهده و مدیریت موضوعات» را فشار دهید.

موضوعاتی که در این صفحه ظاهر می‌شوند توسط اینستاگرام بر اساس فعالیت شما در برنامه به‌طور خودکار تولید می‌شوند. به طور پیش فرض، آنها باید بر اساس آخرین تعاملات تبلیغاتی شما مرتب شوند، اما می توانید برای انتخاب یک سفارش جدید، مرتب سازی را بزنید. علاوه بر این، روی Filter کلیک کنید تا مشخص کنید که کدام دسته از تبلیغات را می خواهید ابتدا بررسی کنید. برای حذف یک موضوع از لیست، روی ورودی کلیک کنید و “مشاهده کمتر” را انتخاب کنید.

پس از بررسی هر موضوع در لیست، به صفحه «موضوعات آگهی» برگردید و در زیر «انتخاب‌های موضوع آگهی شما» روی «بازبینی انتخاب‌های موضوع» ضربه بزنید. اینجا جایی است که باید موضوعاتی را ببینید که به طور خاص گفته اید دوست دارید کمتر آنها را ببینید. اگر چیزی در لیست وجود دارد که به نظر شما جالب است، روی ورودی ضربه بزنید و به گزینه “بدون ترجیح” بروید تا آن را به موضوعات اصلی تبلیغات خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از نوار جستجو برای جستجوی موضوعات جدید تبلیغاتی برای مشاهده کم و بیش استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمام تغییرات ایجاد شده در موضوعات تبلیغاتی برای محتوای اینستاگرام و فیس بوک که از طریق حساب های پیوند شده در همان مرکز حساب مشاهده می شوند اعمال می شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1490063/how-to-adjust-ad-preferences-instagram-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *