چگونه سطح اکسیژن خون خود را در ساعت اپل ردیابی کنیم

چگونه سطح اکسیژن خون خود را در ساعت اپل ردیابی کنیم

با فرض اینکه سخت افزار لازم را دارید و در منطقه ای زندگی می کنید که این ویژگی وجود دارد در حال حاضر موجود استراه اندازی یک نسیم است.

  1. اپلیکیشن Health را در آیفون خود باز کنید و تب Browse را انتخاب کنید.
  2. روی گزینه Respiratory ضربه بزنید و سپس Blood Oxygen را انتخاب کنید. هنگامی که ظاهر شد روی دکمه Enable در پایین پنجره پاپ آپ ضربه بزنید.
  3. این فرآیند برنامه Blood Oxygen را روی اپل واچ شما قرار می دهد که می توانید مانند سایر برنامه های ساعت به آن دسترسی داشته باشید.
  4. اگر برنامه Blood Oxygen در اپل واچ شما نمایش داده نشد، باید به اپ استور ساعت خود مراجعه کنید و آن را به صورت دستی دانلود کنید.
  5. برای استفاده از این ویژگی، برنامه Blood Oxygen را در اپل واچ خود در حالی که ساعت روی مچ شما است باز کنید، مطمئن شوید که خیلی شل یا خیلی سفت نباشد و به درستی در پشت ساعت در مقابل پشت مچ شما قرار گرفته باشد. بهتر است نسبتاً ثابت بمانید و صفحه ساعت را به سمت بالا نگه دارید (به سمت سقف یا آسمان).
  6. روی دکمه Start ضربه بزنید و بازوی خود را ثابت نگه دارید – در حالت ایده آل روی میز یا سطح محکم دیگری قرار بگیرید – در حالی که مچ دست و کف دست به سمت پایین باشد تا آزمایش کامل شود. این باید حدود ۱۵ ثانیه طول بکشد.
  7. پس از اتمام مشاهده نتایج، روی دکمه X ضربه بزنید تا بسته شود.

ممکن است به دلیل دمای سرد، ضربان قلب بالا (بیش از ۱۵۰ ضربه در دقیقه) یا کبودی، خالکوبی یا سایر علائم روی پوست که مانع از حسگرها می شود، نتایج نادرست دریافت کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1486390/how-to-track-your-blood-oxygen-level-on-apple-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *