چگونه شاهد شهادت مدیران متا، تیک تاک، دیسکورد، اسنپ و ایکس در مورد ایمنی کودکان باشیم.

مدیران اجرایی پنج شرکت رسانه های اجتماعی برای شهادت در جلسه کمیته قضایی سنا درباره ایمنی کودکان به واشنگتن می روند. در این جلسه، مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، مدیر عامل TikTok، Shou Chew، مدیر عامل Discord، جیسون سیترون و مدیر عامل X، لیندا یاکارینو حضور خواهند داشت.

این گروه به دلیل سابقه آنها در مورد استثمار کودکان و تلاش آنها برای محافظت از نوجوانانی که از خدمات آنها استفاده می کنند، با قانونگذاران روبرو خواهد شد. جلسات استماع خواهد بود از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی چهارشنبه ۳۱ ژانویه.

اگرچه جلسات قبلی به ایمنی نوجوانان اختصاص داده شده است، رویداد چهارشنبه اولین باری است که کنگره مستقیماً از اشپیگل، یاکارینو و سیترون می‌شنود. همچنین این دومین حضور TikTok’s Chew است که توسط قانونگذاران درباره سابقه ایمنی این برنامه و روابط با چین کباب شد. .

البته زاکربرگ تا به حال در این جلسات به خوبی تمرین کرده است. اما او احتمالاً به دنبال تعدادی از اتهامات در مورد اقدامات ایمنی متا که در ماه های اخیر به عنوان نتیجه از از ۴۱ دادستان کل ایالت. اسناد دادگاه از دعوا ادعا می کند که متا یک به کودکان زیر ۱۳ سال که از خدمات آن استفاده می کنند، برای جلوگیری از آزار جنسی نوجوانان توسط بزرگسالان در فیس بوک و شخص زاکربرگ برای توقف تلاش برای ممنوعیت فیلترهای جراحی پلاستیک در اینستاگرام.

مانند جلسات قبلی با مدیران عامل فناوری، مشخص نیست که چه تغییرات مهمی در سیاست ممکن است از شهادت آنها حاصل شود. قانونگذاران تعدادی لایحه در مورد ایمنی آنلاین و استثمار کودکان پیشنهاد کرده اند، اگرچه هیچ کدام به قانون تصویب نشده است. با این حال، در حال رشد است حمایت از اقداماتی که می تواند از الگوریتم ها و جمع آوری داده ها و اجرای الزامات رضایت والدین.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-the-ceos-of-meta-tiktok-discord-snap-and-x-testify-about-child-safety-214210385 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-the-ceos-of-meta-tiktok-discord-snap-and-x-testify-about-child-safety-214210385.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *