چگونه طراحی های دو محفظه و توری Recteq چرخشی منحصر به فرد بر روی گریل های پلت ایجاد می کند

تراگر، کامادو جو و وبر برخی از بزرگترین نام ها در کباب کردن هوشمند هستند. این شرکت‌ها محصولات متعددی ساخته‌اند که به شما امکان می‌دهد از اتاق نشیمن خود یا در حین انجام کار، کباب‌پزهای آنها را کنترل و نظارت کنید. مستقر در خارج از آگوستا، جورجیا، درست شرکت دیگری است که همین کار را انجام می دهد. اگر با محصولات آن آشنایی ندارید، اکنون زمان بسیار خوبی برای معرفی است، زیرا مجموعه جدید آن دارای دو برداشت جدید از گریل پلت است که چیزی را ارائه می دهد که رقبای بزرگتر آن را ندارند.

در حال حاضر، کباب‌های روی تخت در کباب کردن حیاط خلوت رایج هستند. محبوبیت برگرهای خرد شده و توانایی پخت همه چیز از صبحانه گرفته تا فاهیتا و برنج سرخ شده، آنها را به یک قطعه همه کاره از هر نوع گریل تبدیل کرده است. تا به حال، بیشتر آنها با موتور گازی کار می‌کردند و برخی از شرکت‌ها برای تجهیز کوره‌های زغالی، گاز یا گلوله‌ای که ممکن است از قبل با یک سطح بزرگ و مسطح پخت و پز داشته باشید، درج‌های توری ارائه می‌دهند. Recteq رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و در عوض ترجیح داده است که به ریشه های گریل پلت خود با آنچه که می گوید اولین کوره چوبی است بچسبد.

بن لساف، معاون توسعه محصول Recteq به Engadget توضیح داد: “ما مدتی است که چشممان به گریدل ها بوده است.” ما نمی‌خواستیم فقط با کباب‌پز گازی برویم، ما یک شرکت کباب‌پزی گاز نیستیم. ما به غذاهای هیزمی اعتقاد داریم و به طعم چوبی اعتقاد داریم.» لسافت گفت که این شرکت می‌دانست که باید راهی برای انجام کاری متفاوت با معرفی طعم دود از گلوله‌ها در دسته‌بندی وجود داشته باشد که تقریباً همه گریل‌ها به یک شکل کار می‌کنند.

Recteq SmokeStone 600
Recteq SmokeStone 600
درست

برای طراحی این کباب پز هیزمی که Recteq آن را می نامد SmokeStone 600 (999 دلار)، این شرکت از تجربه خود استفاده کرد کوره آتش مستقیم Bullsye. به نظر می رسد این مدل ترکیبی از گریل پلت و کتری ذغالی است که به شما امکان می دهد هم پخت و پز با حرارت بالا و هم دود کردن کم و آهسته انجام دهید، اما در درجه اول برای مدل اول طراحی شده است که دمای آن تقریباً ۷۵۰ درجه فارنهایت است. چالش دیگر این بود که اطمینان حاصل کنید که یک توری با پلت، توزیع یکنواخت گرما را ارائه می دهد.

لسافت خاطرنشان کرد: «این کار کمی از ما گرفت. من در عرض چند ماه زمان بیشتری را با دماسنج‌ها سپری کردم، نسبت به کل زندگی‌ام.

البته، باید روشی وجود داشته باشد که دود گلوله روی سطح کباب بغلتد تا طعم چوب را بدهد. برای رسیدن به این هدف، Recteq یک سیستم هواکش ۳۶۰ درجه در اطراف توری طراحی کرد. SmokeStone مانند هر گریل پلت دیگری دارای یک فن دمنده است که دما و شدت آتش را تنظیم می کند، اما دود را نیز به داخل محفظه پخت بالایی می برد. این شرکت دارای یک لبه برآمده روی سطح سینی است که به جمع کردن تکه‌های کوچک غذا کمک می‌کند، اما همچنین اطمینان حاصل کرد که دریچه‌های دود به اندازه کافی بلند هستند تا آن را پاک کنند. این طراحی به این معنی است که دود روی غذای شما می‌چرخد، چه درب آن باز باشد و چه بسته.

او می‌گوید: «دود به نوعی به سطح منقل می‌رسد، زیرا با چنان سرعتی خارج می‌شود که قبل از اینکه در نهایت شل شود، باید بیرون بیاید.» “چیزی که ما کشف کردیم این است که زیبایی آن، شماست [can] با درب بالا یا پایین بپزید. تو هر چه باشد دود خواهی گرفت، چون همیشه هیزم می‌سوزی.»

SmokeStone علاوه بر اینکه طعمی از چوب را به غذاهای کبابی می دهد که معمولاً به آن نمی رسد، هنوز هم یک کباب پز هوشمند است. وای‌فای روی دستگاه برای کنترل و نظارت بر دمای کباب‌پز و غذا از طریق تلفن شما، به‌علاوه یک الگوریتم برای اطمینان از اینکه کنترلر همه چیز را در طول پخت و پز ثابت نگه می‌دارد، وجود دارد. محدوده دمایی ۳۰۰ تا ۶۰۰ درجه نیز به شما فضایی برای تنظیم بر اساس آنچه در حال پختن هستید می دهد.

Recteq DualFire 1000
Recteq DualFire 1000
درست

با این حال، یک توری سوزاندن گلوله تنها ورودی منحصر به فرد در ترکیب جدید Recteq نیست. این شرکت همچنین یک گریل گلوله ای دو محفظه را معرفی کرد که به شما امکان می دهد همزمان در دو دمای مختلف بپزید. با DualFire 1200 (1799 دلار)، Recteq به دنبال بهبود پیکربندی گریل محبوب دیگری بود. اگر در یک دهه گذشته در فروشگاه سخت افزار محلی خود در راهروی کباب پز قدم زده اید، به احتمال زیاد منقل هایی را دیده اید که یک طرف آن را برای ذغال و دیگری را برای گاز ارائه می دهند. شاید اخیراً با یکی دیگر برخورد کرده باشید که گلوله و گاز است. در حالی که Recteq کاربرد این دو بخش را درک می کرد، لسافت و همکارانش تصمیم گرفتند که هر دو سوزاندن گلوله چیزی را ارائه دهند که هنوز وجود نداشت.

او گفت: «ما کباب پز دو محفظه را اختراع نکردیم، آنها برای همیشه خارج شده اند. “یکی از دلایلی که این کباب‌پزهای دوتایی به فروش می‌رسند این است که مردم این واقعیت را دوست دارند که می‌توان از یک طرف آرام و آهسته و از طرف دیگر تند و تند حرکت کرد. و این نوعی تکامل فلسفه ما بود.

لسافت همچنین توضیح داد که او هرگز تقسیم ۵۰-۵۰ بشکه اجاق گازهای دو محفظه را درک نکرد، بنابراین Recteq به جای آن تقسیم ۶۵-۳۵ را انتخاب کرد. او گفت که این امکان برش‌های بزرگ‌تر مانند سینه را در سمت گریل گلوله‌ای بزرگ‌تر و سنتی‌تر فراهم می‌کند در حالی که محفظه کوچک‌تر برای پختن با آتش مستقیم طراحی شده است. می توانید در هر دو طرف کم و آهسته انجام دهید، اما سمت چپ به منبع گرما نزدیک تر است و فاقد همرفت یک گریل پلت معمولی است.

Recteq همچنین گریل های گلوله اصلی خود را تازه کرد و به آنها طراحی پایه به روز شده، چرخ های بهتر و کنترل کننده بهبود یافته را داد. این شرکت همچنین شکل RT-590 را که اکنون نامیده می شود، تغییر داد Deck Boss 590، تا با بقیه ترکیب خود سازگار باشد. قبلاً بشکه ای هشت ضلعی داشت، اما اکنون مانند بقیه گرد است. Recteq همچنین فرصتی را دید تا به مشتریان یک گزینه میان رده بین Deck Boss و بزرگترین گریل جدیدش بدهد. پرچمدار ۱۱۰۰ (جایگزین RT-700). آنجاست The Backyard Beast 1000 جلو می آید.

Recteq DeckBoss 590
Recteq DeckBoss 590
درست

لسافت گفت: “تفاوت عمدی بین گریل ها واقعاً به اندازه آنها بستگی دارد.” “شما ظرفیت بیشتری دارید، فضای سر بیشتری دارید، و از سردرگمی خریدار در تغییر شکل ها خلاص می شود.” اعداد مربوط به اینچ مربع از فضای کباب کردن است، جایی که جانور حیاط خلوت قفسه دوم در داخل محفظه پخت و پز ندارد. همچنین به اندازه پرچمدار ظرفیت قیف پلت را ندارد. گزینه سوم همچنین به شرکت این امکان را می دهد که شکاف قیمتی بین مقرون به صرفه ترین گریل جدید و بزرگترین مدل پلت “سنتی” خود را پر کند. Deck Boss 899 دلار، Backyard Beast 1099 دلار و Flagship 1299 دلار است. البته، کنار گذاشتن نام‌های قدیمی محصولات الفبایی، سردرگمی مشتریان را از بین می‌برد و لسافت اعتراف کرد که حتی با نام‌ها در میان کارمندان مشکلی وجود دارد (لطفاً توجه داشته باشید، سونی).

هر پنج کباب پز جدید به کنترلر به روز شده مجهز شده اند، اگرچه در مدل هایی مانند SmokeStone و DualFire به دلیل تنظیم حرارت مستقیم آنها عملکرد متفاوتی دارد. و البته DualFire برای اجرای دو گریل نیاز به سیستم عامل خاصی دارد. استفاده از نمایشگر جدید به لطف دستگیره بهتر و حروف و اعداد بزرگتر، هم برای استفاده آسان تر و هم خواندن آسان تر است. Recteq همچنین آنتن بزرگ و خارجی را برای یک آنتن داخلی که محدوده وای فای مشابهی را بدون ظاهر شیک ارائه می دهد، کنار گذاشت. لسافت توضیح داد که از نظر کنترل‌های بازطراحی شده هیچ چیز از جدول خارج نشده است. با این حال، این شرکت واقعاً می خواست به جای قرار دادن یک صفحه نمایش لمسی روی کوره های خود، بیشتر بر روی برنامه تمرکز کند مانند تریگر.

«اگر مردم بخواهند [swipe through recipes]، آنها احتمالاً این کار را روی تلفن یا رایانه لوحی خود انجام خواهند داد.» وی خاطرنشان کرد: «ما رابط فیزیکی را مشابه نگه داشتیم، فقط می‌خواستیم آن را بهبود بخشیم، اما واقعاً نمی‌خواستیم ظاهری کامل به آن بدهیم. “

یکی دیگر از عناصر کلیدی کنترلر جدید، اتصال دو بانده است. Recteq این را در چند سال گذشته در کوره های خود معرفی کرده است، و به عنوان فردی که برای اتصال یک گریل ۲٫۴G در دنیای عمدتاً ۵G تلاش کرده است، این روند راه اندازی را بسیار آسان تر می کند. Lessafft همچنین به تمسخر گفت که این امر باعث کاهش تماس های مربوط به W-Fi به خدمات مشتری می شود. و به طور کلی، این شرکت به طور مداوم در تلاش برای بهبود کیفیت برنامه خود بوده است. البته این مکانی است که دما را کنترل می‌کنید و گریل را کنترل می‌کنید، اما همچنین جایی است که می‌توانید دستور العمل‌ها را مرور کنید، یادداشت‌برداری کنید و نمودارهای دما را مجدداً مشاهده کنید. به عبارت دیگر، باید قابل اعتماد باشد و آنچه را که وعده داده شده را انجام دهد. لسافت اعتراف کرد که همیشه اینطور نبوده است.

او می‌گوید: «روزی بود که رتبه‌بندی‌های ما در iOS خیلی خوب نبود و اکنون ما بالاترین رتبه را در برنامه‌های رو به رشد داریم. “این برنامه راه طولانی را پیموده است. ما به آن افتخار می کنیم.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-recteqs-dual-chamber-and-griddle-designs-put-a-unique-spin-on-pellet-grills-120025500.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/how-recteqs-dual-chamber-and-griddle-designs-put-a-unique-spin-on-pellet-grills-120025500.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *