چگونه یک مک بوک پرو یواشکی مرا به بازی رایانه شخصی بازگرداند

لوک لارسن / روندهای دیجیتال

من خاطرات خوبی از روزهای قدیم بازی های کامپیوتری دارم. یعنی قدیم برای من. بازی هایی مانند هنر و صنعت ستاره و Elder Scrolls: Morrowind تأثیر زیادی داشت – اما صادقانه بگویم، این به یاد آوردن ساعات بی پایان است دروازه Baldur’s II: Shadows of Amn که زنگ دلتنگی من را بلندترین به صدا در می آورد.

اما در طول مسیر، کم و بیش از بازی های معمولی بازنشسته شدم. در فاصله زمانی که به اواسط ۳۰ سالگی رسیدم، سرگرمی‌های جدید، ازدواج کردن، خریدن خانه و بچه‌دار شدن، وقت و انرژی زیادی برای سرگرمی قدیمی پیدا نکردم. می دانم که کلیشه ای به نظر می رسد، اما متاسفانه درست است.

سپس یک لپ تاپ آمد به نام M3 Max MacBook Proهمراه با یک بازی کوچک به نام دروازه بالدر ۳. و بام – ناگهان، من دوباره ۱۳ ساله شدم، با یک دنیای بازی گسترده و وسیله ای مناسب برای رسیدن به آن آسانی.

از دست نده:

همه چیز در مورد راحتی است

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

دروازه Baldur’s II در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. من قصد ندارم سعی کنم و وانمود کنم که جزئیات تمام تجربیاتم با این بازی را به یاد دارم، اما بگذارید بگوییم من در سن ۱۳ سالگی یک گیمر رایانه شخصی هاردکور نبودم. من آن را روی آن بازی کردم. هر کامپیوتری که پدر و مادرم داشتند، که در درجه اول برای دسترسی به AOL استفاده می شد. این همان رایانه بژ بود که تکالیف خانه را روی آن انجام می دادم، در AIM چت می کردم و اولین حساب MySpace را ایجاد می کردم.

استعاره کامل نیست، اما به سمت آن کشیده شده است دروازه بالدر ۳ در M3 Max MacBook Pro احساس زیادی برای من داشت. این روزها قرار نیست تصادفی بازی های کامپیوتری AAA را انجام دهید. برای اینکه آن بازی‌ها به خوبی کار کنند، به سخت‌افزار اختصاصی نیاز دارید، و بیشتر آن‌ها به‌طور خاص برای آن جمعیت‌شناسی هدف‌گذاری شده‌اند. یعنی در بیشتر موارد چیز خوبی بوده است. اما قطعا M3 Max MacBook Pro اینطور نیست. حتی زمانی که اپل سرویس بازی خود را در Apple Arcade راه‌اندازی کرد، به نظر می‌رسد که اپل همیشه جامعه بازی‌های رایانه‌های شخصی را در دستان خود نگه داشته است. نشانه هایی از تغییر آن در آینده نزدیک وجود دارد، اما ما هنوز در مراحل اولیه هستیم.

من از مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 Max برای یک ماه گذشته یا بیشتر، و بررسی اولیه آن را پس از راه اندازی در نوامبر نوشت. قابل توجه ترین چیز در مورد آن، افزایش بسیار زیاد گرافیک با M3 Max است. نسخه‌های قبلی قدرتمند بودند، اما برای اولین بار، سخت‌افزار در اینجا به اندازه‌ای توانمند بود که بتواند بسیاری از آخرین بازی‌های پرچم‌دار رایانه‌های شخصی را بدون از دست دادن تنظیمات زیاد انجام دهد. و هی – دروازه بالدر ۳ اتفاقا یکی از عناوین جدید بزرگی که به صورت بومی روی مک اجرا می شود.

لوک لارسن / روندهای دیجیتال

این فقط این واقعیت نیست که می تواند چنین بازی را اداره کند دروازه بالدر ۳. این است که آن را مانند یک رویا. بر خلاف تقریبا همه لپ تاپ بازی من تا به حال استفاده کرده ام، دمای سطح دستگاه هرگز به طور ناراحت کننده ای گرم نمی شود و صدای فن بر بلندگوهای فوق العاده غلبه نمی کند. شما حتی می توانید این بازی را جدا از دیوار بدون افت عملکرد قابل مشاهده انجام دهید.

باید به صفحه نمایش هم اشاره کنم. لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالاخره شروع به رسیدن به برخی از نمایشگرهای مینی ال‌ای‌دی می‌کنند، اما نمایشگر XDR در مک‌بوک پرو هنوز از نظر کیفیت بی‌رقیب است. دنیای رنگارنگ و پرجزئیات دروازه بالدر ۳ در HDR زیبا به نظر می رسد – یک تطابق کامل برای صفحه نمایش روشن و پررنگ MacBook Pro. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز ProMotion و وضوح صفحه نمایش براق آن را به کار ببرید و یک جشن بصری درست در دسترس شماست. این حتی یکی از معدود بازی‌هایی است که می‌توانید به راحتی مستقیماً روی ترک‌پد بازی کنید، که یک فاکتور راحتی بزرگ است. می دانم که دیوانه کننده به نظر می رسد – اما به من اعتماد کنید، کار می کند.

همه اینها به این معنی است که من تجربه بازی باورنکردنی را در همان لپ‌تاپی دارم که روی آن مقاله می‌نویسم، ایمیل می‌نویسم و ​​تماس‌های زوم را می‌پذیرم. درست همان جاست، درست مثل جعبه بژی که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در زیرزمین والدینم استفاده کردم. و این قابلیت دسترسی باعث شده است که وقتی وقت دارم به اینجا و آنجا بپرم.

البته یک مک بوک پرو به تنهایی برای جذب من در یک بازی کافی نیست. من به چیزی نیاز داشتم که به اعماق مغزم برسد و به اعصاب دلتنگی و شادی ناب ضربه بزند. و برای من دقیقاً همین است دروازه بالدر ۳ ارایه شده.

نوستالژی ناب

استودیوهای در حال اجرا

من خوشحالم که اعتراف می کنم که نوستالژی نقش مهمی در ارتباط من با آن دارد دروازه بالدر ۳٫ مانند وسواس دوباره من در مورد پاپ پانک شرم آور دهه ۲۰۰۰، باید می دانستم که بازی برای بازگرداندن من به بازی چیزی است که مستقیماً به دوران نوجوانی من مرتبط است. چون دقیقا همینه دروازه بالدر ۳ است – مدرسه قدیمی به بهترین روش.

به جای اتخاذ یک سبک داستان سرایی مدرن تر یا مکانیک های رزمی به روز، دروازه بالدر ۳ تقریباً بی‌وقفه مصمم است که به عنوان یک ماجراجویی رومیزی Dungeons and Dragons به ریشه‌های خود وفادار بماند. داستان جذاب بر صحنه‌های برش‌خورده و درام سینمایی متکی نیست، بلکه به درخت‌های گفتگو، تاس‌های دیجیتالی و انتخاب‌هایی که می‌کنید متکی است. به نظر می‌رسد که از این که چقدر خنده‌دار است لذت می‌برد – هرگز از لباس‌ها، شخصیت‌ها و خط داستانی کمتر غافلگیر نمی‌شود. و این دقیقاً همان چیزی است که آن را بسیار جذاب و منحصر به فرد می کند.

هک، برای من، حتی بیت های خسته کننده طعمه نوستالژی هستند. گاهی اوقات بد است، اشکالات گرافیکی زیادی وجود دارد، و گاهی اوقات من واقعاً مطمئن نیستم که قرار است چه کار کنم. اگر در اوایل دهه ۲۰۰۰ زمانی را صرف بازی‌های رایانه شخصی کرده‌اید، همه آن‌ها باید منطقه‌ای آشنا باشند.

در تمام مدتی که دستگاه‌های جدید را امتحان می‌کردم و بازی‌ها را روی آن‌ها آزمایش می‌کردم، هرگز تمایلی به فراتر رفتن از آنچه برای ارزیابی درست محصول نیاز داشتم، نداشتم. اینطور نیست که در این سال ها بازی هایی وجود نداشته است که من را مجذوب خود کرده باشد. البته که نه. یک دوره کوتاه در هالو بی نهایت آخرین باری بود که چنین بازی ای مرا گرفت و به دلایل بسیار مشابهی بود. اما همانطور که زندگی شلوغ تر شده است، مانع ورود زمان و راحتی بیشتر و بالاتر می شود.

جذب شدن در یک بازی مانند دروازه بالدر ۳ در مک بوک پرو به نوعی راه خود را از میان آن سد شکست، و من را به یاد زمانی که بازی های رایانه شخصی، فناوری و زندگی خود کمی ساده تر بود، انداخت.

توصیه های سردبیران







سپس یک لپ تاپ آمد به نام M3 Max MacBook Proهمراه با یک بازی کوچک به نام دروازه بالدر ۳. و بام – ناگهان، من دوباره ۱۳ ساله شدم، با یک دنیای بازی گسترده و وسیله ای مناسب برای رسیدن به آن آسانی.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/macbook-pro-got-me-back-into-pc-gaming/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *