Discord برنامه تلفن همراه خود را با برگه‌های جدید، ویژگی‌های پیام‌رسانی و موارد دیگر اصلاح می‌کند

Discord صراحتاً برنامه تلفن همراهی را که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد به عنوان یک نسخه کوچک شده از پلتفرم دسکتاپ خود توصیف می کند. اما این تصدیق همراه با اعلامیه ای است که گفت: برنامه در حال طراحی مجدد کامل است این یک "تجربه مستقل" از همتای مبتنی بر کامپیوتر خود. این شامل مجموعه جدیدی از برگه های ناوبری است که به طور برجسته در پایین صفحه نمایش شما نمایش داده می شوند: سرورها، پیام ها، اعلان ها و شما.

در حالی که Discord تغییراتی را مانند یک چیدمان افقی در نظر می گرفت، تب Servers بسیار شبیه به قبل به نظر می رسد – فقط گزینه پیام مستقیم وجود ندارد. درعوض، یک برگه پیام‌رسانی جایگزین یکی از دوستان موجود می‌شود و همه گروه و گروه شما را نمایش می‌دهد. پیام ها در یک مکان به جای اینکه مجبور باشید از طریق چندین صفحه کلیک کنید. همچنین می‌توانید یک مکالمه را مورد علاقه خود قرار دهید تا در بالای چت‌های شما باقی بماند و از نوار جستجو برای یافتن پیام، فایل، پین یا پیوست در همه بحث‌ها استفاده کنید – مانند WhatsApp یا پیام‌های عمومی. همچنین در مکالمات، قابلیت کشیدن انگشت به سمت چپ برای پاسخ دادن به پیام، به جای نگه داشتن آن، جدید است. شاید متوجه شده باشید که Discord از قبل قالب بندی پیام های تصویری را برای نمایش به سبک گالری در مقابل یک به یک تغییر داده است.

Discord برنامه تلفن همراه خود را با برگه‌های جدید، ویژگی‌های پیام‌رسانی و موارد دیگر اصلاح می‌کند
Engadget

تب اعلان‌ها اکنون شامل رویدادهای سرور، درخواست‌های دوستی و پاسخ‌های پیام می‌شود که می‌توانید روی همه آنها کلیک کنید تا فوراً به منبع برسید. به علاوه، اکنون اعلان‌ها باید به‌جای اینکه از شما بخواهند آن‌ها را حذف کنید، به صورت خودکار پاک شوند. گرد کردن چهار برگه اکنون در پایین (جستجوی خداحافظی) همچنان صفحه شما است. برگه دوستان در اینجا یکپارچه شده است، همراه با ویژگی هایی مانند تغییر وضعیت یا تصویر نمایه شما. این نیز همچنان برگه ای برای دسترسی به تنظیمات حساب است اما با کمی راحتی بیشتر. می‌توانید روی تب You دوبار ضربه بزنید تا مستقیماً به تنظیمات حساب بروید و پس از آن، یک نوار جستجو برای یافتن هر اطلاعاتی که نیاز دارید وجود دارد. یکی از ابزارهایی که می‌توانید در آنجا به آن دسترسی داشته باشید، تم جدید Midnight است که پس‌زمینه سیاه خالصی را ارائه می‌کند که باید کمی به چشمان شما آرامش دهد.

عملکرد این برنامه نیز بهبود یافته است، به طوری که Discord ادعا می کند که باز کردن این برنامه ۵۵ درصد زمان کمتری در اندروید و ۴۳ درصد در iOS کمتر خواهد داشت – ظاهراً در حین انجام این کار، از داده های چهار برابر کمتر استفاده می کنید. میزان خرابی کاربران اندروید نیز طی سال گذشته به نصف کاهش یافته است. به‌علاوه، تماس‌های صوتی و تصویری با رابط کاربری به‌روز شده، عملکرد بهتری دارند "تعاملات شهودی تر" 

Discord همچنین به اشتراک گذاشت که روی به‌روزرسانی‌های درخواستی دیگر مانند دسترسی سریع به لیست اعضای سرور، فیلترهای جستجوی بهتر، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر برای مشاهده پیام‌ها و بهبود عملکرد کلی برنامه کار می‌کند. می‌توانید در هر زمانی از تالار گفتمان بازخورد برای بیان مواردی که از آن ناراضی هستید یا می‌خواهید تغییر کرده استفاده کنید.

قابل توجه است که دیسکورد اخیراً با کمیته قضایی سنای ایالات متحده کمی در آب گرم قرار گرفت. این شرکت حاضر نشد مدیر عاملش، جیسون سیترون، در مورد آن شهادت دهد ایمنی کودکان آنلایناحضاریه الکترونیکی را نمی پذیرفت و مستحق بازدید دفتر مارشال های ایالات متحده برای تحویل آن بود. سیترون در مورد حمایت از کودکان با کمیته صحبت خواهد کرد – و Discord’s "شکست ها" برای انجام این کار – در کنار مدیران عامل متا، ایکس، تیک تاک و اسنپ در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴، ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/discord-overhauls-its-mobile-app-with-new-tabs-messaging-features-and-more-170035917.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/discord-overhauls-its-mobile-app-with-new-tabs-messaging-features-and-more-170035917.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *