چیزهای مورد علاقه ما در اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۱

چیزهای مورد علاقه ما در اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۱

۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

چیزهای مورد علاقه ما در اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۱

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

ما خودمان یک نسخه بتای جدید از اندروید داریم، اما چیزی که این نسخه را بسیار خاص می‌کند این است که از نظر فنی در حال آزمایش بتا یک نسخه اندروید ۱۴ هستیم که از اندروید ۱۴ پایدار جلوتر است، که حتی هنوز منتشر نشده است. این اتفاق در مدت کوتاهی که گوگل ساخت‌های QPR (نسخه سه‌ماهه پلتفرم) را انجام می‌دهد هرگز اتفاق نیفتاده است، و صادقانه بگوییم، ما برای آن آماده‌ایم.

فهرست مناسبی از چیزهای جدید برای پوشش وجود دارد، اما به جای اینکه همه چیزهایی را که می‌بینیم بازگردانیم، در عوض می‌خواهیم مواردی را که ما را هیجان زده می‌کنند برجسته کنیم. ما فهرست را به چهار مورد محدود کرده‌ایم که فکر می‌کنیم هر کدام را هم دوست خواهید داشت.

در اینجا چیزی است که ما در Android 14 QPR1 Beta 1 دوست داریم.

تلفن پیکسل شما اکنون یک وب کم است

همانطور که در تصویر هدر دوست داشتنی ما در بالا نشان داده شده است، عملکرد وب کم USB بومی برای اندروید وارد شده است. در حالی که آرزو می کنیم در سال ۲۰۲۰ بازگردد، زمانی که همه مجبور بودند زوم و Google Meet را انجام دهند، هنوز هم بهتر از هرگز دیر شده است.

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به سادگی دستگاه Pixel خود را به رایانه خود وصل کنید، سپس از تلفن خود به عنوان وب‌کم رایانه در داخل برنامه‌ها استفاده کنید. قطعا پیشینه زیادی وجود دارد چیز برای فعال کردن این ویژگی و قابل استفاده بودن آن باید اتفاق بیفتد، بنابراین به گوگل کمک می کنیم تا این کار را به روشی آسان برای استفاده انجام دهد.

ساعت مترو

چه می توانم بگویم، من به راحتی راضی هستم. در QPR1 Beta 1 ما یک سبک ساعت جدید برای صفحه قفل دستگاه Pixel شما داریم. اسمش مترو است و هوا گرم است.

صفحه نمایش اطلاعات باتری جدید

در بخش درباره تلفن در دستگاه Pixel خود، اکنون می‌توانید اطلاعات دقیق باتری را مشاهده کنید که فراتر از سطح شارژ معمولی و آمار استفاده است. با QPR1 Beta 1، در داخل جدید اطلاعات باتری ما می توانیم تاریخ دقیق ساخت باتری و همچنین تعداد چرخه باتری را مشاهده کنیم. این بسیار تمیز است، زیرا می دانیم که برخی از افراد در مورد اطلاعات باتری خود بسیار خاص هستند.

تنها چیزی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که، حداقل برای من، وقتی برای اولین بار اندروید ۱۴ QPR1 بتای ۱ را بوت می‌کنید، تعداد چرخه‌ها به ۰ بازنشانی می‌شود. برای Kellen به نظر می‌رسد که او خوب کار می‌کند. شاید فقط یک باگ برای من باشد؟ به نظر می رسد احتمالاً، این یک نسخه بتا است.

نوع دستگاه صوتی بلوتوث را تنظیم کنید

در QPR1 Beta 1، کاربران اکنون می توانند دقیقاً نوع دستگاه صوتی اتصال بلوتوث خاص را تنظیم کنند. گزینه‌ها در حال حاضر به اسپیکر، هدفون، سمعک، کیت ماشین، ناشناخته یا موارد دیگر محدود هستند.

فوق العاده @MishaalRahman اشاره می کند که اگر Pixel شما به درستی دستگاه بلوتوث را به عنوان پشتیبانی کننده صدای فضایی تشخیص ندهد، در صورتی که واقعاً این کار را می کند، این می تواند بسیار مفید باشد. داشتن کنترل دستی بر روی این تنظیم می تواند به این امر کمک کند.


ما هنوز در حال حفاری راه خود را از طریق این به روز رسانی. این یک مورد بزرگ است، بنابراین اگر چیزهای بیشتری پیدا کنیم که ما را نیز هیجان زده کند، بهتر است باور کنید که در مورد آن به شما اطلاع خواهیم داد. آیا هنوز چیزی را کشف کرده اید که به آن علاقه دارید؟

اشتراک گذاری

دسته بندی

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/20/our-favorite-things-inside-android-14-qpr1-beta-1/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *