چیزی که ما بازی می‌کردیم – نسخه ویژه پیش‌نمایش مستقل!

۵ آوریل ۲۰۲۴

سلام! به ویژگی معمولی ما خوش آمدید، جایی که کمی در مورد برخی از بازی هایی که در چند روز گذشته انجام داده ایم، می نویسیم. این هفته، ما آن را کمی با یک ویژه پیش‌نمایش مستقل مبتنی بر GDC ترکیب می‌کنیم، و چندین نسخه نمایشی بازی را که در اواخر ماه مارس امتحان کردیم را برجسته می‌کنیم (و همچنین فقط من هستم، کریس – سلام!).

اگر دوست دارید برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر What We've Beening را دنبال کنید، آرشیو ما اینجاست.

اسب – کامپیوتر، دیگران TBA، ۲۰۲۴


چیزی که ما بازی می‌کردیم – نسخه ویژه پیش‌نمایش مستقل!
اعتبار تصویر: دلیل مقدس

توسعه‌دهنده و ناشر بوتیک، سانتا راجیونه، با بازی قبلی خود، مدیترانه فوق‌العاده دوزخ، و اسب‌ها – که توسط Andrea Lucco Borlera ساخته شده بود، جایزه IGF را برای بهترین روایت در طول GDC به دست آورد.

با این حال، این یکی به طور قطع ساکت تر است، با حداقل دیالوگ و یک ساختار ابتدایی ترسناک. بورلرا از سوررئالیست‌های چک و یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی فیلم‌های بینوایان و The Favourite، به عنوان الهام‌بخش من در روز برنامه‌نویسان GDC نام برد و اسب‌ها به سبک یک فیلم صامت عمیقاً ناراحت‌کننده بازی کردند. منتظر کارت‌های گفتاری برای دیالوگ، مکانیک‌های آهسته و دستی، و عکس‌های خشن از نزدیک از جویدن افراد باشید، همانطور که نقش یک مزرعه‌دار جوان را در مزرعه‌ای بازی می‌کنید که محل زندگی گله‌ای از برده‌های برهنه و سر اسب است.

این در عمل ساده‌تر از برخی از بازی‌های قبلی سانتا راجیونه است – به طور موثری که از خواب بیدار می‌شوید و به آرامی کارهای عجیب و غریب را انجام می‌دهید، مانند آبیاری گیاهان، غذا دادن به سگ، یا، دفن اجساد، به عنوان یک داستان. در اطراف شما شکل می گیرد – اما جادو اینجا در جو و لحن است. اسب ها از نظر مغناطیسی شیطانی هستند. همچنین تلاشی نادر برای استفاده از معنای واقعی و معلق در یک بازی است. شما باید چیزی از خود را به میز خانه مزرعه در اینجا بیاورید و در نیمه راه با آن ملاقات کنید.

-کریس تاپسل

خدا را شکر که اینجا هستید – PC، PS5، سوییچ، ۲۰۲۴


گیف خدا را شکر که شما اینجا هستید که بازیکن را نشان می دهد، یک مرد زرد بسیار کوچک با کت و شلوار، در حال قدم زدن در مناطق مختلف محلی شمالی در دنیای کارتونی است که به اشیا سیلی می زند.
اعتبار تصویر: وحشت

تعداد کمی از بازی‌ها می‌توانند چیزی را که به طور موثر یک شوخی است بسازند و از آن یک بازی بسازند، اما خدا را شکر که شما اینجا هستید ممکن است. شوخی در این مورد، خودکم بینی به شمال نشینی قدیمی و زبان انگلیسی تقریباً غیرقابل درک است، همانطور که شما، یک فروشنده کوچک دوره گرد، سفالگر درباره شهر کوچک و خیالی بارنزورث.

به هر دلیلی، تنها وسیله تعامل شما در اینجا سیلی زدن به چیزهایی است (توسعه دهنده Coal Supper آن را به عنوان یک “slapformer” توصیف می کند)، چیزهایی که از لوله های شلنگ مسدود شده تا ماهی های غول پیکر تا داخل یک اجاق بزرگ برای پخت پای متفاوت است. جذابیت این یکی روشی است که با چهره‌های ریز شخصیت‌ها که به شکلی طنزآمیز در وسط سرهای غول‌پیکر آن‌ها قرار گرفته، انیمیشن تند، و هنر طراحی شده با دست ترکیبی از کارتون‌های روزنامه‌های قدیمی و بچه‌های مدرن است. تلویزیون. با این حال، اثبات آن در این خواهد بود که آیا خدا را شکر که اینجا هستی می‌تواند از طنز اولیه سیلی زدن به مردم فراتر رود و آنها را به گونه‌ای از «Ey up!» وادار کند، و همچنین در سمت راست خندیدن با، در مقابل، باقی بماند. . خندیدن به

-کریس تاپسل

نظامی – PC، تاریخ TBC


صفحه رسمی از Militsioner، پلیس غول پیکری را نشان می‌دهد که در حال عبوس شدن به آسمان است، با پشت بام‌های یک روستای قدیمی روسی در پیش‌زمینه به شما نگاه می‌کند.
اعتبار تصویر: TALLBOYS

یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های وهم‌آور و سرکوب‌کننده اروپایی، Militsioner در موضوع اقتدارگرایی به اندازه غول‌پیکر حرکت می‌کند – اما این موضوع به نوعی خنده‌دار است. وظیفه شما در اینجا این است که در یک شهر ویران و روسی حرکت کنید در حالی که از نگاه یک پلیس غول پیکر در آسمان فرار می کنید.

Militsioner که ظاهراً نوعی لاشخور بقای مخفیانه است، از شما می‌خواهد در آشپزخانه‌ها بگردید و از پشت بام‌ها و پنجره‌ها برای یافتن منابع بالا بروید – که با یک تاجر عجیب و غریب در بازی مبادله شده‌اند – اما پیچ و خم این است که این مس بزرگ نیز کمی بد است. عزیزم شما باید به طور متناوب با او چت کنید، خلق و خوی او را با تحسین، اطاعت یا اطمینان در حالی که او بداخلاق می‌کند یا بداخلاق می‌کند دستکاری کنید – یا با دادن هدیه‌ای گاه به گاه به او.

آزمون این خواهد بود که آیا این یکی می‌تواند از مفهوم فوق‌العاده سورئال عبور کند تا بازی‌ای بسازد که در طول زمان واقعاً جالب و جذاب باقی بماند. (و سریع به کنار: همچنین برای روح بیچاره ای که این یکی را انتخاب کرد تا بعد از من بازی کند، بسیار متاسف شدم و در غیاب کسی برای توضیح نسخه نمایشی، متوجه نشدند که یک آموزش کامل را رد کرده اند. و باید نسخه ی نمایشی را از ابتدا راه اندازی مجدد می کرد – و بنابراین فقط در حالی که یک غول به طور متناوب سرش فریاد می زد، به نظر گم شده بود.

-کریس تاپسل

Hyper Light Breaker – PC، تاریخ TBC

تریلر رونمایی Hyper Light Breaker.در یوتیوب تماشا کنید

یک کمی ناامید کننده، متأسفانه – اگرچه هنوز آن را ننویسید، زیرا می تواند ماهیت دشوار نسخه ی نمایشی باشد. Hyper Light Breaker جانشین مورد انتظار Hyper Light Drifter از توسعه دهنده Hearth Machine است که خاکستر خورشیدی لذت بخش را در این بین ساخت. تغییر بزرگ در اینجا واقعاً چندین تغییر بزرگ است: Breaker، بر خلاف Drifter، دیگر یک بازی ماجراجویی هنری پیکسل مانند Zelda نیست، و در عوض یک غارتگر سوم شخص استخراج سرکش است که در آن به سرعت بین شمشیر و تفنگ جابه‌جا می‌شوید.

مطمئناً برخی از دشواری‌های نمایش درست آن از آنجا ناشی می‌شود: بدون دویدن زیاد برای ایجاد تجهیزات مناسب – و بنابراین ایجاد یک ساختار منسجم در اطراف آن – مبارزه Hyper Light Breaker در لحظه واقعی فقط یک لمس صاف به نظر می‌رسد. شما چیزها را کنار می‌گذارید و به دشمنان پرنده (مورد علاقه همه!) شلیک می‌کنید، در حالی که از تک تیراندازها طفره می‌روید، فوکوس‌های بی‌رحمانه و غرغرهای تند و تیز را کنار می‌گذارید، برخلاف مینیمالیسم پیشرفته کیت شمشیر-داش-بمب شما. در اصل خود جهان نیز از نظر ساختاری بی مزه به نظر می رسد: یک حلقه تولید شده به صورت رویه ای از رفتن به مکانی، گرفتن مقداری غارت، استخراج، جایی که رازهای درخشان و به صورت دستی درج شده اصلی در آن پنهان شده است.

با همه آنچه گفته شد، این چیز می‌تواند به خوبی با هم ترکیب شود، زیرا در زمینه‌ی مناسب خود بازی می‌شود، زیرا بارقه‌هایی از آیتم‌ها و اصلاح‌کننده‌های جالب و در هم تنیده وجود دارد. اما در یک عکس فوری از بازی، به سختی می‌توان بخش زیادی از جادوی نسخه اصلی را تشخیص داد، فراتر از صداهای پرطرفدار و پالت رنگ نئون. امیدوارم چیز آخر خیلی بهتر شود.

-کریس تاپسل

Dungeons of Hinterberg – PC، Xbox Series X/S، Q3 2024


یک گیف از Dungeons of Hinterberg که بازیکن را در حال سوار شدن بر اسنوبرد جادویی بر روی ریل صورتی رنگ در یک دنیای کوهستانی یخ‌زده نشان می‌دهد.
غمگین شدن | اعتبار تصویر: بازی های منحنی

بیایید به اوج پایان دهیم: Dungeons of Hinterberg قلب من را با یک دمو غیرفعال در Summer Games Fest ربود سال گذشته، و با بازی کردن آن، می توانم تأیید کنم که دقیقاً همانطور که به نظر می رسد بازی می کند. مانند: لذت بخش.

هینتربرگ یک تعطیلات رویایی و دلپذیر از یک بازی است که در آن شما به عنوان یک گردشگر ماجراجوی آماتور به شهر تفریحی کوهستانی اتریش در جستجوی کمی R&R وارد می شوید. با این حال، رشته کوه پر از رمز و راز است، و بنابراین قبل از بازگشت به سیاهچال‌های مختلف – این اصطلاح در تعریف بازی‌های ویدیویی در اینجا به صراحت به کار می‌رود، به معنای “منطقه بزرگ، مستقل و موضوعی مبارزه و پازل” است – شیرجه خواهید زد. شهر برای استراحت

مبارزه عالی است: پاسخگو، اما سنگین، اگر کمی ساده باشد – اگرچه این نشان دهنده ماهیت آسان چیزها در اینجا است. معماهای محیطی جالب و کمی چالش برانگیزتر هستند، زیرا در آن قلمرو زیبای «بازی فکری دلپذیر» قرار می گیرند. و اسنوبورد جادویی، بدون تعجب، راد است. اما ستارگان واقعی گروه هینتربرگ متشکل از مردم محلی با دماغ گلگون دوست داشتنی هستند، که با هم صحبت می کنند، خواه این باشد که شما را مودبانه از یک تله کابین که در حال حاضر بسته است به مکانی در اواخر بازی هدایت کنند، یا درباره پدیده های عجیب و غریبی که در حال مطالعه هستند صحبت کنند. . ، یا روش هایی که می توانید به طور مؤثرتری با مردم در بار آپر شهر گپ بزنید. این بازی مانند یک تعطیلات رویایی بازی می کند – این یک لذت است.

-کریس تاپسل


منبع: https://www.eurogamer.net/what-weve-been-playing-indie-preview-special-edition?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *