چیزی که ما بازی می کردیم | Eurogamer.net

۱۹ ژانویه ۲۰۲۳

سلام! به ویژگی معمولی ما خوش آمدید، جایی که کمی در مورد برخی از بازی هایی که در چند روز گذشته انجام داده ایم، می نویسیم. این هفته: ماهی های خزنده، عاشقانه های فانتزی و کلمات.

اگر دوست دارید برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر What We’ve Beening را دنبال کنید، آرشیو ما اینجاست.

Drdge, PC (Steam Deck)

هفته گذشته شریکم تصمیم گرفت یک Steam Deck OLED بخرد. بنابراین، طبیعتاً من آن را دزدیده ام.

Steam Decks راهی طبیعی برای رسیدن به بازی‌های مستقل به نظر می‌رسد، و Dredge مطمئناً با این شرایط مطابقت دارد – یک بازی ماهیگیری ترسناک کیهانی از سال گذشته که انتشار آن را از دست دادم. اما این نیز بسیار بیشتر از این است.

Dredge کاملاً در جو خوش خلق خود رشد می کند. در ابتدا فقط شسته شده و مه آلود بود، مردم نقاش آن در حالی که در زندگی روزمره خود در حال طغیان هستند، کاملاً بدبخت به نظر می رسند. همه چیز خیلی مرطوب و خیس و خسته کننده به نظر می رسد – شما عملاً می توانید بوی ماهی در حال پوسیدگی را حس کنید و هوای خنک و نمکی آن را بچشید. با این حال بیرون در دریا خلوت است. شما در یک قایق ماهیگیری گیر کرده اید که در اقیانوس در حال حرکت است و فقط با یک لامپ کم نور تاریکی را به سختی روشن می کند و کتابی برای خواندن دارد.

لایروبی برای گوت ها است – اینطور می گوید Zoe.در یوتیوب تماشا کنید

اما آیا شما واقعا تنها هستید؟ با فرا رسیدن شب و فرود آمدن مه به تاریکی، زیر امواج، جانوران و هیولاهایی قرار دارند که شما را مانند یک مستر ایکس ماهی تعقیب می‌کنند. سپس پارانویا شروع می‌شود. حتی در نور روز نیز سایه‌های عجیبی را در زیر امواج مشاهده می‌کنید و شکل‌های عجیب و غریب در سطح می‌درخشند. . این فقط یک بازی ماهیگیری نیست، بلکه ماجراهای یک ذهن تنهاست که در دریا گم شده است. نمی‌دانم به کجا می‌رود، اما با حرکت آهسته به سمت جنون گرفتارم.

اوه، و برای ثبت، در صفحه نمایش OLED جدید بسیار زیبا به نظر می رسد. فکر کنم الان مال منه

-اد

Baldur’s Gate 3، Xbox Series X

من بالاخره دارم بازی Baldur’s Gate 3 را بازی می کنم که ماه ها عقب تر است. مدت زیادی است که در لیست کارهای من بوده است، اما منتظر بودم تا نسخه دیرهنگام Xbox Series X از راه برسد – و مدتی مرخصی داشته باشم تا واقعاً دندان هایم را در آن فرو کنم. اما دیر بازی کردن فواید خودش را دارد.

Baldur’s Gate 3 یک بازی درخشان و درخشان است، اما می دانم که فقط یک بار آن را تجربه خواهم کرد. به نظر می رسد که ۱۰۰ ساعت طول می کشد، بنابراین من متعهد هستم که این بازی اصلی من باشد و سعی می کنم تا آنجا که ممکن است ببینم. و برای کمک، من واقعاً به راهنماها نگاه می کنم.

مواقعی بوده است که اتفاقی افتاده است و من فکر کرده ام، “اگر همه چیز می توانست متفاوت باشد چه؟” آیا فریب دادن به ویکی‌ها و دیدن مسیرهای جایگزین چندجهانی و سپس ذخیره کردن زباله‌ها به یک نتیجه بهتر، فریبکاری است؟ اگه باشه برام مهم نیست! من بازی را اینگونه بازی می کنم و ساعت ها را تکرار کرده ام تا به خاطر آن مسیرهای جذاب تری را انتخاب کنم.


Psst Tom، در اینجا چند نکته Baldur’s Gate 3 آورده شده است.

با این حال، برخی از تصمیم‌ها را رعایت کرده‌ام – لحظاتی که از نظر ارگانیک غافلگیرکننده بوده‌اند، یا اینکه نتوانسته‌ام از آن‌ها خلاص شوم، زیرا می‌دانم که مجهز نیستم. مرگ یک کودک یکی از این موارد بود: چیزی که می‌دانم می‌توانستم از آن اجتناب کنم، اما دیدن بازی آنقدر برایم شوکه بود، احساس کردم نمی‌توانم آن را پاک کنم.

من الان ۵۰ ساعت مانده ام و در زیر تاریکی می چرخم. دیشب، دو مینوتور را پیدا کردم – و ضرب و شتم کردم و احساس فوق العاده ای داشتم. اگرچه من به وضوح قبلاً ذخیره کردم، فقط برای هر موردی.

-تام

Scribblenauts Mega Pack، Nintendo Switch

آیا من چند بازی در کتابخانه خود دارم که می خواستم آنها را بازی کنم؟ بله انجام می دهم. آیا با فروش سال نو در سوییچ فریفته شدم و بازی ای را که در جوانی داشتم خریدم؟ بله انجام دادم.

Scribblenauts مجموعه‌ای است که در آن یک دفترچه جادویی به شما داده می‌شود که هر چیزی را که در آن بنویسید، البته در حد معقول ایجاد می‌کند. سپس از این دفترچه برای حل پازل هایی که در جهان های مختلفی که کاوش می کنید به شما ارائه می شود استفاده می کنید. تنها سقف واقعی روی آن تخیل شماست، به همین دلیل است که من بیش از آنچه که فکر می کنم برای آن اعتراف می کنم هزینه کرده ام.


اسکریبلنات. من تعجب می کنم اگر از آن برای “Scribblenauts” بخواهید چه اتفاقی می افتد.

به نوعی، Scribblenauts برای من به عنوان یک بزرگسال سرگرم کننده تر از یک کودک است. من فکر می کنم این خنده دار بودن و پوچ بودن موقعیت هایی است که شما ایجاد می کنید. یک لحظه که این موضوع را محکم کرد، پازلی بود که در آن باید به پزشک کمک می کردم تا عمل جراحی را انجام دهد. مطمئناً، می‌توانستم یک چاقوی جراحی یا چیزی را در همین راستا انتخاب کنم، اما مغز سردم فکر می‌کرد خنده‌دار است که ببینم آیا می‌توانم به جای آن یک چاقوی آشپزخانه بزرگ و درخشان به آنها بدهم. و میدونی چیه؟ فقط رفت و کار کرد! اگرچه باید اعتراف کنم، برای بیماری که با تعقیب جراح فرار کرده بود، احساس بدی داشتم.

دقیقاً در چنین لحظاتی همه چیز وجود دارد نباید کار می کنند، اما این کار را می کنند، جایی که جذابیت بازی نهفته است. تخیل شما آزاد می شود. شما حتی می توانید خود را غافلگیر کنید و متوجه شوید که فرآیندهای فکری شما چگونه کار می کند.

-ماری


منبع: https://www.eurogamer.net/what-weve-been-playing-143?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *