کابوس های کوچک ۳ – هر آنچه که می دانیم

کابوس های کوچک ۳ در ابتدا در اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شد، اما از زمانی که برای اولین بار در مورد آن صحبت شد، اوضاع نسبتاً آرام بود. پس از دو سال انتظار، بازی اولین تریلر رونمایی خود را در گیمزکام Opening Night Live در ماه آگوست دریافت کرد و ما اطلاعات کافی برای شروع ساختن ایده در مورد این بازی در اختیار داریم. بازی مستقل ظاهر و بازی خواهد کرد مانند زمانی که سال آینده می رسد.

با اصل کابوس های کوچک فرود در لیست ما از بهترین بازی های ترسناکدر کنار ما بهترین بازی های ترسناک مستقل، قسمت سوم این مجموعه انتظارات زیادی برای برآورده کردن دارد. با این اوصاف، ما هنوز اطلاعات کافی در مورد بازی قبل از عرضه داریم. اما اگر طرفدار دو بازی اول بودید، این یک بازی است بازی آینده ارزش توجه کردن را دارد در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

Little Nightmares 3 – تعقیب و گریز

کابوس های کوچک 3

(اعتبار تصویر: Supermassive Games)
  • چیست؟ قسط سوم از کابوس های کوچک سلسله
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC، PS5، Xbox Series X|S، Nintendo Switch، PS4، Xbox One
  • چه کسی آن را می سازد؟ بازی های فوق العاده

پلتفرم های Little Nightmares 3

کابوس های کوچک 3

(اعتبار تصویر: Supermassive Games)

حتی با وجود اینکه ما فقط یک بازه زمانی بسیار ضعیف برای انتشار بازی در سال ۲۰۲۴ داریم، اما می دانیم که بازی در کدام پلتفرم ها در دسترس خواهد بود و در کمال تعجب، این بازی به کنسول های نسل فعلی محدود نخواهد شد. شما قادر به بازی خواهید بود کابوس های کوچک ۳ روی کامپیوتر PS5، Xbox Series Xاس نینتندو سوییچ، PS4و ایکس باکس وانبنابراین هنگامی که آماده غرق شدن در وحشت هستید، پلتفرم های متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

تریلرهای Little Nightmares 3

کابوس های کوچک 3

(اعتبار تصویر: Supermassive Games)

تریلر آشکار برای کابوس های کوچک ۳ به عنوان بخشی از Gamescom Opening Night Live در آگوست ۲۰۲۳ نمایش داده شد و نگاهی سخاوتمندانه به محیط جدید عنوان، در کنار دو قهرمان جدید ارائه می‌دهد. به طور غیرمعمول، ما مونو و شش نسخه اصلی را دوباره بررسی نمی کنیم کابوس های کوچک و عاقبت آن، اما این بدان معناست که یک صفحه خالی کاملاً جدید برای ساخت این بازی وجود دارد.

در تریلر، ما دو قهرمان جدید را در کنار تعدادی دشمن جدید و همچنین نگاهی اجمالی به چندین محیط جدید برای حرکت می‌بینیم. ما همچنین اولین نگاهی به آرایه جدید دشمنان، از جمله یک نوزاد هیولا و چندین موجود بزرگ و شبیه انسان داشتیم.

انتهای تریلر یک پنجره انتشار در سال ۲۰۲۴ را به همراه فهرست پلتفرم هایی که بازی در آنها در دسترس خواهد بود، ارائه می دهد. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

Little Nightmares 3 داستان و صحنه

کابوس های کوچک 3

(اعتبار تصویر: Supermassive Games)

با وجود تنها یک تریلر در زیر کمربند ما، و اطلاعات زیادی در طبیعت وجود ندارد، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما در مورد آنها نمی دانیم. کابوس های کوچک ۳. با این حال، آن یک تریلر به مقدار شگفت‌انگیزی از اطلاعات اشاره می‌کند که می‌توانیم از آن تریلر رونمایی کوتاه کالبدشکافی کنیم. کابوس های کوچک یک بازی بسیار پرمعنا است، بنابراین ما انتظار داریم که با کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ انتشار بازی، اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار گیرد، اما در حال حاضر، بخش مناسبی داریم که می‌توانیم در مورد آن غرق شویم. داستان و محیط بازی

داستان دو قهرمان جدید به نام‌های Low و Alone را دنبال می‌کند که هر دو توانایی‌های متفاوتی دارند که به تجربه شما در بازی کمک می‌کند. اگرچه ما از پس زمینه این شخصیت ها اطلاعی نداریم، اما انتظار داریم با نزدیک تر شدن به پنجره انتشار بازی، چیزهای بیشتری آشکار شود. هر دو شخصیت به سلاحی منحصر به فرد مجهز هستند و شما می توانید ابتدا شخصیتی را که می خواهید بازی کنید که یک فرنچایز است، انتخاب کنید.

علیرغم اینکه چیز زیادی در مورد داستان این شخصیت ها نمی دانیم، اما می دانیم که آنها در کنار هم کار می کنند تا از صحنه فرار کنند، و به طور مشابه با نحوه کار Mono و Six در کابوس های کوچک ۲ما انتظار داریم که این دو در هنگام حل پازل و جنبه جنگی احتمالی بازی از یکدیگر حمایت کنند.

اینکه آیا شخصیتی که برای بازی انتخاب می‌کنید تأثیری بر چگونگی داستان دارد یا نه، در حال حاضر مشخص نیست، اما افزودن جالبی برای گسترش داستان است. کابوس های کوچک، به خصوص که Supermassive Games تیم پشت این بازی است. با توجه به اینکه چگونه داستان ها در هر دو به هم می پیوندند تا سحر و معدن که Supermassive آن را ساخته است افزودنی جذاب به کابوس های کوچک اگر اقدامات شما اثر پروانه ای نیز داشته باشد.

از نظر تنظیم، کابوس های کوچک ۳ در محیط جدیدی به نام «مارپیچ» اتفاق می‌افتد که به عنوان مجموعه‌ای از سرزمین‌های دیستوپیایی ساخته شده بر روی توهمات آشفته توصیف می‌شود. با نزدیک‌تر شدن به پایان سال، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد تنظیمات به اشتراک گذاشته شود.

گیم پلی Little Nightmares 3

با کابوس های کوچک ۳ از آنجایی که یک بازی ماجراجویی ترسناک با پلتفرم پازلی است، انتظارات زیادی از گیم پلی ترسناک آن وجود دارد. ما فقط نگاهی کوتاه به محتوای درون بازی از تریلر رونمایی داشته ایم، اما به نظر می رسد که از همان سبک محتوای دو بازی قبلی پیروی می کند. به همین دلیل، ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازی سنتی زیادی ارائه کند کابوس های کوچک مکانیک، مانند پنهان کردن دشمنان گذشته برای حل معماها در محیط های بزرگتر، در کنار عناصری مانند صحنه های تعقیب و گریز پرتنش، و پلتفرم کردن در مناطق مختلف.

با این حال، ما انتظار داریم که نبرد در آن برجسته تر باشد کابوس های کوچک ۳ چون هم Low و هم Alone هر کدام به یک سلاح مجهز هستند. برای بازیکنانی که بازی را به عنوان Low انتخاب می کنند، شما با تیر و کمان مسلح می شوید، در حالی که بازیکنانی که تنها را انتخاب می کنند به آچار مسلح می شوند. این می تواند موارد بیشتری از نبرد با دشمنان مختلف را نشان دهد، در کنار استفاده از این سلاح ها برای حل معما یا فرارهای سریعی که ممکن است مجبور به حرکت شوید.

هیجان انگیز، کابوس های کوچک ۳ همچنین اولین بازی از این سری خواهد بود که شامل بازی co-op می‌شود، بنابراین نیازی به انفرادی کل ماجراجویی نخواهید داشت. ما پیش بینی می کنیم که این بازی به یکی از بازی ها تبدیل شود بهترین بازی های تعاونیبه خصوص از آنجایی که کابوس های کوچک ۲ احساس می شد که باید چند نفره باشد، اما این ویژگی اجرا نشد.

به عنوان یک بازی که در سرتاسر محتوای خود به دو شخصیت متکی است، چه در حین حل پازل یا پلتفرم کردن، یا حتی به عنوان یک جفت دست اضافی در طول مبارزات باس نبرد، چند نفره یک مزیت بزرگ برای بازی خواهد بود. مشابه اطلاعات مربوط به داستان و محیط، انتظار داریم بیشتر در مورد آنچه بازی ارائه می دهد تا خود را از دو بازی گذشته متمایز کند، آشکار شود.

در یک نمایش ۱۸ دقیقه ای که توسط Bandai Namco منتشر شده است، اولین نگاهی به احساس همکاری داریم. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق این تریلر ما را در یک محیط کاملاً جدید راهنمایی می کند، ما به عنصر حل پازل بازی و اینکه چقدر کار گروهی در مورد پیشرفت بسیار مهم خواهد بود، احساس می کنیم. به نظر می رسد که هر دو Low و Alone نمی توانند بدون یکدیگر پیشرفت کنند و برای یک بار هم که شده ترجیح داده می شود که بازی را با یک همراه انجام دهید تا اینکه کاملاً انفرادی باشد.

همچنین به نظر می رسد که مواردی در بازی وجود خواهد داشت که شما از یکدیگر جدا می شوید تا معماها را حل کنید. جالب اینجاست که بازی از تقسیم صفحه استفاده نمی کند و به جای آن بر روی یک شخصیت در زمانی که جفت تقسیم می شوند تمرکز می کند. بدون همکاری در کاناپه، این یک راه جالب برای نزدیک شدن به جدایی است، زیرا یک بازیکن عملاً برای مدتی دسترسی به شخصیت خود را از دست می دهد، اما خطر گم شدن در نقشه را کاهش می دهد.

Little Nightmares 3 News

کم و تنها مشرف به یک نمایشگاه در کابوس های کوچک 3

(اعتبار تصویر: Supermassive Games)

۱۸ دقیقه از گیم پلی Little Nightmares 3 منتشر شد
ما اولین نگاه خود را به محتوای درون بازی دریافت کرده ایم کابوس های کوچک ۳ از طریق یک ویدیوی نسبتا طولانی که ما را از طریق یکی از تنظیمات جدید بازی – Necropolis- راه می‌برد. ما نگاهی خواهیم داشت به اینکه این زوج چگونه با هم کار خواهند کرد تا در تنظیمات پیشرفت کنند، در کنار یک نگاه کوچک به مبارزات و اولین رئیس بازی.

Little Nightmares 3 از Couch-op پشتیبانی نمی کند
اعلام شده است که کابوس های کوچک ۳ به منظور حفظ “اتمسفر و غوطه ور شدن”، کاناپه تعاونی نخواهد داشت. در حالی که این عنوان اولین عنوان در این سری است که دارای هر نوع بازی چند نفره است، بازیکنان برای بازی با یکدیگر به دستگاه های مستقل نیاز دارند. گفته می شود، هر دو بازیکن نیازی به نسخه ای از بازی نخواهند داشت، و مشابه آن دوتا طول میکشهیک پاس دوست به بازیکن دوم اجازه می دهد تا به داخل بپرد.

کابوس های کوچک ۳ تریلر فاش شده در Gamescom Opening Night Live نمایش داده شد
کابوس های کوچک ۳ با یک تریلر جدید رونمایی به عنوان بخشی از Gamescom Opening Night Live 2023 اعلام شد. این اولین نگاه به بازی و آنچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم بود. در داخل تریلر، ما به سرعت با دو قهرمان جدید همراه با نگاهی کوتاه به محیط جدید بازی آشنا می‌شویم، قبل از اینکه با پنجره انتشار و پلتفرم‌های موجود آن بسته شود.

در حالی که منتظر انتشار Little Nightmares 3 هستید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید بهترین بازی های چند نفره روی کامپیوتریا بهترین بازی های تک نفره اگر به دنبال یک تجربه انفرادی هستید.


منبع: https://www.techradar.com/news/little-nightmares-3-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *