Samsung Galaxy Z Flip 6: آنچه می خواهیم ببینیم

این Samsung Galaxy Z Flip 5 یکی از بهترین گوشی های تاشو با پول می توان خرید، و بهترین گوشی تاشوی تاشو سامسونگ تاکنون ساخته است، بنابراین ما امید زیادی به Samsung Galaxy Z Flip 6 داریم.

با این اوصاف، سامسونگ ممکن است مجبور باشد تغییرات عمده‌ای را انجام دهد تا به طور کامل امیدهای ما را برای این گوشی برآورده کند، و برای اینکه بدانید اینها چیست، به نیمه دوم این مقاله بروید، جایی که لیست آرزوهای گلکسی زد فلیپ ۶ را پیدا خواهید کرد. .

با این حال، قبل از آن، نگاهی به زمان عرضه Samsung Galaxy Z Flip 6 انداخته‌ایم، قیمت آن چقدر است و شایعات و شایعات اولیه در مورد آن چه می‌گویند. ما هر زمان که درز می کند به این مقاله اضافه می کنیم، بنابراین اگر می خواهید به روز بمانید، حتماً به زودی اینجا را بررسی کنید.

بریم سر اصل مطلب

  • چیست؟ صدف تاشو بعدی سامسونگ
  • کی بیرون میاد؟ احتمالا جولای یا آگوست ۲۰۲۴
  • چقدر هزینه دارد؟ احتمالاً حداقل ۹۹۹٫۹۹ دلار / ۱۰۴۹ پوند / ۱۶۴۹ دلار استرالیا،

Samsung Galaxy Z Flip 6: تاریخ عرضه و قیمت

Samsung Galaxy Z Flip 5 به صورت زاویه باز و دستی جلو را بررسی می کند

Z Flip 6 احتمالاً حداقل به اندازه Z Flip 5 قیمت خواهد داشت (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالا حدود یک سال پس از گلکسی زد فلیپ ۵ که خود در اواخر جولای معرفی شد و در اواسط آگوست عرضه شد، عرضه خواهد شد.

بنابراین سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ احتمالاً در جولای یا آگوست ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد، و با توجه به اینکه چند مدل آخر همگی در ماه آگوست به فروش می رسند، ما انتظار داریم که باز هم از Z Flip 6 همینطور باشد.

ما همچنین انتظار داریم که قیمت آن حداقل به اندازه Samsung Galaxy Z Flip 5 باشد، که به معنای قیمت اولیه حداقل ۹۹۹٫۹۹ دلار / ۱۰۴۹ پوند / ۱۶۴۹ دلار استرالیا است، اما فعلاً همه اینها فقط حدس و گمان است.

Samsung Galaxy Z Flip 6: اخبار و درز

Samsung Galaxy Z Flip 5 بررسی سمت نیمه باز alt

Samsung Galaxy Z Flip 5 (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

ما هنوز چیز زیادی در مورد Samsung Galaxy Z Flip 6 نشنیده ایم، اما خود سامسونگ گفته است که روی ساخت یک گوشی تاشو ضد گرد و غبار کار می کندبنابراین این احتمال وجود دارد که Z Flip 6 آن گوشی باشد. گلکسی Z Flip 5 در حال حاضر دارای مقاومت قابل توجهی در برابر آب است، اما هیچ رتبه رسمی مقاومت در برابر گرد و غبار ندارد.

فراتر از آن، افشاگر @Tech_Reve (که در گذشته چیزهایی را به درستی فاش کرده است)، ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ ۶ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. آن‌ها مشخص نمی‌کنند که کدام دوربین این ارتقا را دریافت می‌کند، اما از آن زمان GalaxyClub این را تکرار کرده است. ادعای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در Z Flip 6گفت که این دوربین اصلی خواهد بود و در حال حاضر یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای آن در حال آزمایش است.

برای مرجع، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است، در حالی که راه اندازی گوشی Z Fold 5 با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خود همراه است، بنابراین هر یک از آن ها را روشن کنید. Flip برای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی می تواند ارتقاء قابل توجهی را ایجاد کند.

بیشتر ببین

ما هم این را شنیده ایم Samsung Galaxy Z Flip 6 ممکن است دارای صفحه نمایش پوششی در حدود ۳٫۹ اینچ باشد. این در مقایسه با Galaxy Z Flip 5 3.4 اینچی است که تعامل با آن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

منبع دیگری نیز ذکر کرده است افزایش اندازه صفحه نمایش جلدکه احتمال تحقق این امر را بیشتر می کند – اما البته تا زمانی که Z Flip 6 به طور رسمی ظاهر شود، هیچ چیز قطعی نیست.

Samsung Galaxy Z Flip 6: آنچه می خواهیم ببینیم

ما بررسی Samsung Galaxy Z Flip 5 به این تلفن ۴٫۵ ستاره داده است، بنابراین یک گوشی فوق العاده است، اما این بدان معنا نیست که مدل بعدی نمی تواند به طور قابل توجهی بهتر باشد. ما می خواهیم پنج مورد زیر را از Samsung Galaxy Z Flip 6 ببینیم تا آن را به بهترین تاشوی تاشو تبدیل کنیم.

۱٫ مقاومت در برابر گرد و غبار

بررسی Samsung Galaxy Z Flip 5 با زاویه نیمه باز جلو

Samsung Galaxy Z Flip 5 فاقد مقاومت در برابر گرد و غبار است (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

با توجه به گرانی گوشی های تاشو، امیدوارید که بتوانند کمی گرد و غبار را تحمل کنند، اما اکثر آنها در واقع هیچ مقاومت رسمی در برابر گرد و غبار ندارند و این شامل تمام گوشی های تاشو سامسونگ می شود. بنابراین ما واقعاً دوست داریم این مورد را به Samsung Galaxy Z Flip 6 اضافه کنیم.

خوشبختانه، این امیدواری وجود دارد، زیرا خود سامسونگ گفته است که در حال کار بر روی ایجاد مقاومت در برابر گرد و غبار برای تلفن های تاشو آینده است، اما Z Flip 6 را به طور خاص نام گذاری نکرده است.

۲٫ عمر باتری بهتر

ما در بررسی Samsung Galaxy Z Flip 5 خود اشاره کردیم که اگرچه عمر باتری آن قابل استفاده بود و بهتر از قبل بود، اما هنوز آنطور که ما می‌خواستیم خوب نبود. بدون شک، زیرا گوشی به باتری نسبتاً کوچک ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است. بنابراین برای Samsung Galaxy Z Flip 6 ما عمر باتری بهتری را می‌خواهیم، ​​چه از طریق باتری بزرگ‌تر یا بهینه‌سازی‌ها.

ما همچنین دوست داریم سریعتر شارژ شود، زیرا ۲۵ وات Samsung Galaxy Z Flip 5 طبق استانداردهای ۲۰۲۳ نسبتاً کند است.

۳٫ دوربین تله فوتو

بررسی نزدیک دوربین گلکسی Z Flip 5 سامسونگ

دوربین تله فوتو در Z Flip 5 وجود ندارد (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

اگر عکاسی در اولویت شما باشد، گلکسی زد فلیپ ۵ گوشی مناسبی نیست که بخرید، و به خصوص اگر اهل عکاسی تله فوتو هستید، این گوشی را نمی خرید، زیرا لنز زوم ندارد.

بنابراین ما دوست داریم که یکی از آن ها به گلکسی زد فلیپ ۶ اضافه شود تا در کنار لنزهای اصلی و فوق عریض قرار گیرد. ما حتی نمی‌خواهیم روی زوم ۱۰ برابری مانند چیزی که در موردش تعجب کردیم اصرار کنیم. بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra – یک ۳x استاندارد کاملاً خوب است.

۴٫ قیمت پایین تر

قیمت سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ در ایالات متحده در واقع بسیار جذاب است و با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار عرضه می شود و قیمتی مشابه قیمت دارد. Samsung Galaxy Z Flip 4 در راه اندازی بود – با وجود اینکه با فضای ذخیره سازی دو برابر عرضه می شد. اما تصویر در جاهای دیگر چندان روشن نیست.

در بریتانیا، قیمت اولیه ۵۰ پوند بالاتر است (البته برای مقدار فضای ذخیره سازی معادل کمی ارزان تر است، زیرا شما ۲۵۶ گیگابایت به جای ۱۲۸ گیگابایت دریافت می کنید)، و در استرالیا قیمت اولیه به طور قابل توجهی بالاتر است (با نسخه ۲۵۶ گیگابایتی هر دو Z Flip 4 و Z Flip 5 دارای قیمت یکسانی هستند، اما گزینه ارزانتر ۱۲۸ گیگابایتی در مورد دومی موجود نیست.

این روندی است که ما قطعاً نمی‌خواهیم ادامه آن را ببینیم، بنابراین حداقل امیدواریم قیمت‌ها برای سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ ثابت بماند، اما در حالت ایده‌آل می‌خواهیم این قیمت‌ها در مناطق خارج از ایالات متحده کاهش یابد.

۵٫ صفحه نمایش پوششی بزرگتر

نمایشگر ساعت دستی Galaxy Z Flip 5 سامسونگ

صفحه نمایش پوششی Z Flip 5 می تواند بزرگتر باشد (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

با سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵، سامسونگ به میزان قابل توجهی اندازه صفحه نمایش را به ۳٫۴ اینچ افزایش داد که نسبت به مدل قبلی ۱٫۹ اینچ بود. این باعث می شود آن را بسیار قابل استفاده تر کند، اما هنوز هم بسیار تنگ است، و فضایی وجود دارد که حداقل کمی بزرگتر شود.

سامسونگ حتی می‌تواند از موتورولا پیروی کند و بریدگی‌های بزرگ دوربین را مانند روی صفحه نمایش روی جلد قرار دهد موتورولا ریزر پلاس / Razr 40 Ultra; بنابراین به آن اجازه می دهد تا تمام نیمه بالایی گوشی را اشغال کند. اما به هر شکلی، ما دوست داریم در Samsung Galaxy Z Flip 6 کمی بزرگتر باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/samsung-galaxy-z-flip-6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *