کاربران بازی Diablo 4 PC Game Pass برای بازی به Battle.net نیاز دارند

Diablo 4 قرار است اولین بازی Game Pass خود را پنجشنبه ۲۸ مارس انجام دهد.

پیش از این، مایکروسافت یک راهنمای گام به گام ارائه کرده است که توضیح می دهد چگونه بازیکنان رایانه شخصی می توانند همه چیز را تنظیم کنند، زیرا مراحل بیشتری از آنچه ممکن است انتظار داشته باشید وجود دارد.

بازیکنان رایانه شخصی که قصد دارند در اواخر این ماه به Sanctuary شیرجه بزنند، قبل از اینکه بتوانند بازی را انجام دهند، باید مطمئن شوند که خودشان را در Battle.net – سرویس توزیع دیجیتال بلیزارد – راه اندازی کرده اند.


کاربران بازی Diablo 4 PC Game Pass برای بازی به Battle.net نیاز دارنددیابلو IV | تریلر Season of the Construct اعلام کرد


دیابلو ۴ | تریلر Season of the Construct اعلام کرد.

در اینجا تمام مراحل مورد نیاز برای بازی Diablo 4 در PC Game Pass وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است ایکس باکس وایر:

  • برنامه Xbox را در رایانه شخصی باز کنید و مطمئن شوید که با حساب مایکروسافت خود وارد شده اید که به عضویت Game Pass خود متصل است. سپس بر روی Diablo 4 و سپس دکمه Install کلیک کنید.
  • وقتی از شما خواسته شد روی “Install Battle.net” کلیک کنید و نصب را کامل کنید. (اگر قبلاً Battle.net را نصب کرده اید، به صورت خودکار به مرحله بعدی می روید)
  • از شما خواسته می شود که حساب Battle.net خود را به حساب مایکروسافت خود متصل کنید. اگر قبلاً یک حساب Battle.net دارید، می‌توانید برای تکمیل اتصال وارد شوید، یا از اینجا می‌توانید یک حساب Battle.net برای ایجاد اتصال ایجاد کنید.
  • پس از دانلود Battle.net و اتصال حساب های خود، می توانید نصب Diablo 4 را کامل کنید!

اولین گیم پس دیابلو ۴ بخشی از “وعده مایکروسافت برای ارائه بازی های اکتیویژن بلیزارد” در سرویس اشتراکی است. خرید سازندگان Diablo و Call of Duty در سال گذشته.

برای هر چیز دیگری که از سرویس اشتراک مایکروسافت می‌آید و می‌رود، می‌توانید موارد مفید ما را بررسی کنید راهنمای Xbox Game Pass. آیا نیاز به تمدید اشتراک خود دارید؟ اینجا هستند بهترین معاملات Xbox Game Pass ما متوجه شده ایم


منبع: https://www.eurogamer.net/diablo-4-pc-game-pass-users-need-battlenet-to-play?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *