کن لوین، خالق BioShock، در نهایت مفهوم «لگو روایی» جودا را توضیح می دهد

۱۰ سال از BioShock Infinite می گذرد، و کن لوین خالق آن هنوز پروژه بعدی Judas را تمام نکرده است. اما بازی در حال نزدیک‌تر شدن است، که اخیراً با ظاهر آن در تریلرها و اکنون، یک ضربه بازاریابی که در آن افراد منتخبی مانند جف کیلی مجری جوایز بازی اکنون چندین ساعت آن را بازی کرده اند.

در ظاهر، این یک بازی BioShock به جز نام است، با سلاح‌بازی و قدرت‌های عنصری در یک محیط جهانی متناوب بی‌نظیر. و این است اساسا چه تریلر دارند تا اینجای بازی را به ما نشان داد.

اکنون، لوین بحث کرده است که چگونه همه اینها با میل دیرینه او برای ساخت یک بازی از “لگوهای روایی” مطابقت دارد – اساساً از قطعات دست ساز که هر بار که بازی می کنید به طور متفاوتی ترکیب می شوند.


کن لوین، خالق BioShock، در نهایت مفهوم «لگو روایی» جودا را توضیح می دهدJUDAS – جف بازی جدید کن لوین را در بوستون بازی می کند


جف کیگلی درباره یهودا بحث می کند و چند قطعه از گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد.

اصول اولیه این است که شما در نقش یهودا، زنی با موهای سفید بلند که در تریلرهای قبلی، در سفینه فضایی در حال سقوط به اندازه شهر به نام Mayflower دیده شده بود، بازی کنید. او بازی را پس از مرگ شروع می‌کند، اما می‌تواند دوباره خود را به زندگی دوباره چاپ کند، که به نظر می‌رسد فرآیندی بی شباهت به Vita-Chambers BioShock نیست.

محور تجربه جوداس – و نحوه انطباق بازی با هر بازی – پیش بینی های دیجیتالی از سه شخصیت دیگر خواهد بود که می توانید به درجات مختلف با آنها متحد شوید: یک شخصیت کلانتر به نام تام، که توسط تروی بیکر همه جا حاضر، زنی به نام بازی می شود. نفرتیتی و دختری به نام امید.

اینکه چگونه داستان‌های آن‌ها را تجربه می‌کنید و واکنش آن‌ها به Judas به اقدامات شما بستگی دارد، و اینکه چگونه دنیای غیرخطی بازی را کاوش می‌کنید – شبیه به نحوه واکنش سیستم Shadow of Mordor's Nemesis به بازیکنان.

انتخاب انجام ماموریت برای یکی از این شخصیت‌ها، دیدگاه دو نفر دیگر را به شما تغییر می‌دهد – تا جایی که ممکن است جلوی پیشرفت شما را بگیرند. در نهایت، شما نمی توانید تعادل بین آنها را حفظ کنید، و باید یک طرف را انتخاب کنید.

کیگلی ترکیبی از اقدامات شخصیت بازیکن و نحوه پاسخ شما به این سه به نوبه خود را به عنوان مجموعه ای پیچیده از متغیرها توصیف می کند، اما تصدیق می کند که موفقیت این چیزی است که فقط زمانی می توان در مورد آن قضاوت کرد که بازی تمام شود، و پیچیدگی واقعی آن. همه چیز آشکار می شود

بار دیگر، هنوز هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار وجود ندارد، اماما انتظار داریم که یهودا این سال مالی را راه اندازی کند – قبل از آوریل ۲۰۲۵٫


منبع: https://www.eurogamer.net/bioshock-creator-ken-levine-finally-explains-judas-narrative-lego-concept?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *