کارت microSD مورد علاقه ما در حال حاضر تنها با قیمت ۱۱ دلار به فروش می رسد

هرگز دلیل بدی برای داشتن فضای ذخیره سازی اضافی وجود ندارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش فضای ذخیره‌سازی دستگاه یا پشتیبان‌گیری از داده‌های مهم، استفاده از کارت SD یا microSD است. در بیشتر مواقع، اینها دوهیکی‌های plug-and-play هستند، اگرچه در صورت لزوم نباید زمان زیادی طول بکشد تا دستگاه شما یک کارت SD را دوباره فرمت کند. برخی از مدل ها هستند از جمله انتخاب ما برای برای بیشتر مردم. را به پایین ترین حد خود یعنی ۱۱ دلار کاهش یافته است. معمولا ۲۰ دلار قیمت دارد.

این کارت میکرو اس دی با تعداد زیادی از گوشی های اندرویدی، تبلت ها، دوربین ها، پهپادها و نینتندو سوییچ و استیم دک سازگار است. مطمئناً برای این دو دستگاه بازی با توجه به حداکثر سرعت انتقال داده، به کارت microSD سریعتر از این نیاز نخواهید داشت. با این حال، ممکن است به دنبال گزینه ای با فضای ذخیره سازی بیشتر باشید.

و تو چه میدانی؟ دومین انتخاب برتر ما برای کارت microSD نیز در فروش است. را ۲۸ دلار برای شما هزینه خواهد داشت که ۷ دلار تخفیف دارد و فقط ۳ دلار بیشتر از رکورد پایین است. با سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه، اگر به دنبال فیلم برداری ۴K روی کارت microSD هستید، این ممکن است انتخاب هوشمندانه تری باشد.

کارت های microSD تنها آنها نیستند در دقیقه مال شرکت به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۱۰ دلار کاهش یافته است. معمولا ۱۴۵ دلار قیمت دارد.

T9 دو برابر سریعتر از T7 سامسونگ است که هنوز هم انتخاب ما برای آن است . همانطور که اتفاق می افتد، T7 نیز به فروش می رسد. مدل ۱ ترابایتی که ۵۰ دلار از قیمت معمولی تخفیف دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/our-favorite-microsd-card-is-on-sale-for-only-11-right-now-154447073.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/our-favorite-microsd-card-is-on-sale-for-only-11-right-now-154447073.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *