کارنگی ملون فاش می کند که در تابستان مورد حمله سایبری قرار گرفته است

بر اساس افشای هفته گذشته مدرسه، تابستان گذشته یک حمله سایبری به دانشگاه کارنگی ملون حمله کرد و مهاجمان اطلاعات شخصی را نقض کردند. دانشگاه مستقر در پیتسبورگ که به‌خاطر برنامه‌های برتر فناوری و علوم رایانه‌اش معروف است روز جمعه گفت این حمله بر ۷۳۰۰ دانش‌آموز، کارمند، پیمانکار و سایر شرکت‌های وابسته تأثیر گذاشت.

"هیچ مدرکی دال بر تقلب یا استفاده نامناسب از اطلاعات آن فایل ها وجود ندارد." بیانیه ای از CMU گفت. با این حال، مهاجمان به احتمال زیاد به داده هایی که شامل نام، شماره تامین اجتماعی و تاریخ تولد می شود، دسترسی پیدا کرده و آن ها را کپی کرده اند. به گفته مدرسه، با کمک مجری قانون، CMU هرگونه دسترسی به داده های کپی شده را غیرفعال کرد.

در ۲۵ آگوست زمانی که کاربران غیرمجاز به سیستم های CMU دسترسی پیدا کردند شروع شد. این دانشگاه می‌گوید که فرآیندهای بازیابی و تحقیق در مورد این حادثه را آغاز کرده است که ماه‌ها بعد در ماه دسامبر شامل شد، در حالی که اعلان‌ها به طرف‌های آسیب‌دیده از هفته گذشته شروع شد. طرف های آسیب دیده خدمات نظارت بر اعتبار را برای کاهش آسیب بیشتر دریافت خواهند کرد.

CMU تا زمان انتشار به درخواست برای اظهار نظر و اطلاعات بیشتر در مورد حمله پاسخ نداد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/carnegie-mellon-reveals-it-was-hit-by-a-cyberattack-over-the-summer-155618462.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/carnegie-mellon-reveals-it-was-hit-by-a-cyberattack-over-the-summer-155618462.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *