DF Direct Weekly: Xbox’s Developer Direct وسیله ای عالی برای نمایش یک بازی بزرگ است

از زمانی که مایکروسافت اولین Developer Direct خود را ارائه کرد، بیش از یک سال می‌گذرد – و در همان روزی که من آن را «بهترین نمایش بازی‌هایی که در سال‌های اخیر دیده‌ایم» می‌گفتم. پس از آخرین اپیزود آن، من روی این کلمات ایستاده ام و بیشتر از آن، همچنین معتقدم که این بهترین راه برای اولین بازی جدید بزرگ است. فکر نمی‌کنم با فیلم‌های بسیار امیدوارکننده ایندیانا جونز و دایره بزرگ بزرگ‌تر شوند.

این Developer Direct جدید، موضوع اصلی بحث در هفته‌نامه DF Direct (بدون خط زیر) است، جایی که من، جان لینمن و الکس باتاگلیا اولین افکارمان را در مورد هر یک از عناوین کلیدی نشان داده شده در نمایش به اشتراک می‌گذاریم – اما نکته کلیدی این است که فرمول نمایش مایکروسافت اساساً به نگرانی اصلی ما در مورد پوشش رویدادهای دارندگان پلتفرم و “تریلری” بازی ها می پردازد. حقیقت این است که ساخت یک بازی به زمان، پول و تلاش زیادی نیاز دارد – بنابراین برای خلاصه کردن این تجربه در یک اکشن زیر دو دقیقه‌ای، اغلب بدون هیچ زمینه‌ای، به این معنی است که یک بازی باید به شدت سخت کار کند. دستور توجه

https://www.youtube.com/watch?v=whELEhBDeqk
DF Direct Weekly #146 به جزئیات بیشتری در مورد بازی های عالی که در ویترین Developer Direct خود مایکروسافت نشان داده شده است می پردازد.
  • ۰:۰۰:۰۰ معرفی
  • ۰:۰۰:۴۴ خبر ۰۱: واکنش Developer_Direct 2024: Indiana Jones and the Great Circle
  • ۰:۲۱:۰۶ خبر ۰۱: حماسه Senua: Hellblade 2
  • ۰:۳۳:۴۱ خبر ۰۱: آرا: تاریخ ناگفته
  • ۰:۳۹:۳۵ خبر ۰۱: رویاهای مانا
  • ۰:۴۶:۱۵ خبر ۰۱: اعتراف کرد
  • ۰:۵۴:۰۳ خبر ۰۲: Hellblade 2 فقط دیجیتالی می شود
  • ۱:۱۰:۴۹ News 03: آیا The Last of Us Part 2 Remastered ارزش دارد؟
  • ۱:۲۳:۰۸ خبر ۰۴: واکنش سری RTX 40 Super + پرسش و پاسخ
  • ۱:۴۵:۵۰ خبر ۰۵: Bulletstorm VR ناامید کننده است
  • ۱:۵۳:۰۵ پشتیبان Q1: برای تولید وصله های نسل فعلی ۶۰ فریم در ثانیه برای کنسول ها چقدر نیروی انسانی لازم است؟
  • ۱:۵۷:۳۲ پشتیبان Q2: آیا سال ۲۰۲۳ سال موتور داخلی بود؟
  • ۲:۰۴:۲۴ پشتیبان Q3: آیا سال ۲۰۲۴ سال بازی های لینوکس خواهد بود؟

البته، بازی‌های بزرگ بیشتر تمرکز و زمان بیشتری دارند، اما زیبایی فرمت Developer Direct این است که مایکروسافت حجم بازی‌های تحت پوشش را کاهش می‌دهد اما در هر پروژه به عمق نسبتاً لوکس می‌رود. بیشتر از آن، در حالی که خطوط به وضوح فیلمنامه‌نویسی شده و به خوبی تمرین شده‌اند، نکته این است که توسعه‌دهندگان به ما می‌گویند که روی چه چیزی کار می‌کنند. سطح قانع‌کننده‌ای از اصالت در فاکتورگیری مدیران بازاریابی و «کت و شلوارها» و اجازه دادن به سازندگان بازی‌ها به ما در مورد آنچه که می‌خواهند بگویند وجود دارد.

در مورد ایندیانا جونز و دایره بزرگ، دیدن ماشین بازی در پروژه‌ای به این بزرگی بسیار عالی است – و این استودیو قطعا برای این کار واجد شرایط است. کارکنان کلیدی Starbreeze هنوز در Machine کار می کنند و دیدن DNA از بازی های Riddick و The Darkness در بازی جدید Indy بسیار عالی است. این با دیدگاه اول شخص شروع می شود و جای خود را به سوم شخص برای کات سین و پیمایش می دهد – فقط مثل ریدیک

فناوری موتور به‌عنوان idTech تأیید شده است – Engine Machine Games به‌طور گسترده در عناوین قبلی Wolfenstein استفاده کرده است – به این معنی که ایندیانا جونز باید روی کنسول‌های Xbox با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه عرضه شود، در حالی که شجره‌نامه این فناوری باید کیفیت بالا و لکنت را تضمین کند. – تجربه کامپیوتر رایگان. به نظر می رسد همه چیز در این یکی کاملاً هماهنگ است و در Digital Foundry، ما در مورد این یکی بسیار هیجان زده هستیم.

فراتر از Developer Direct و سایر عناوین مورد بحث در ویترین مایکروسافت، مدتی را صرف بحث در مورد تصمیم عدم انتشار Hellblade 2 به عنوان یک محصول رسانه ای فیزیکی کردیم. این، در ترکیب با افشای اطلاعات مایکروسافت FTC در مورد یک Xbox Series X ‘تمام دیجیتالی بسیار دوست داشتنی’ حاکی از حرکتی در جهت توقف تولید دیسک های Xbox است. شاید این همان چیزی باشد که مخاطب در این مرحله می‌خواهد و صادقانه بگویم، ارسال دیسک‌هایی که گاهی اوقات هیچ کدی روی آن‌ها ندارند، دقیقا ایده‌آل نیست. در هر صورت، ما از چند جهت نگران این موضوع هستیم: از نظر حفظ بازی‌ها، نه اینکه به حق کاربر برای خرید یک نرم‌افزار و مالکیت آن، اشتراک‌گذاری یا فروش آن اشاره کنیم.

در همین حال، ما همچنین درباره واکنش‌های منفی به انتشار The Last of Us Part 2 Remastered – و شباهت‌های عجیب آن با نسخه موجود PS4 Pro صحبت می‌کنیم، و همچنین طیف وسیعی از سؤالات را از طرفداران خود در مورد به‌روزرسانی «Super» سری RTX 40 مطرح می‌کنیم. ، که با RTX 4070 Super با صدای زیبا شروع شد. همچنین واکنش‌هایی نسبت به محتوای ما در PS5های مود شده وجود دارد که قفل‌های نرخ فریم تعدادی از عناوین کلیدی پلی‌استیشن ۴ را باز می‌کنند، و اینکه تا چه حد برخی از این مودها می‌توانند نوعی انتشار رسمی برای همه داشته باشند.

DF Direct Weekly یکی از نکات برجسته هفته من است و امیدوارم شما هم از آن لذت ببرید – و اگر دارید، لطفاً برنامه حامی ریخته گری دیجیتال. حامیان ما به شکل دادن به نمایش کمک می کنند، می توانند آن را چند روز جلوتر از دیگران تماشا کنند یا به آن گوش دهند، در حالی که ما از آن هستیم سایت اکنون میزبان هر ویدیویی است که ما از اواخر سال ۲۰۱۶ تا به حال انجام داده‌ایم و با کیفیتی بی‌نظیر برای دانلود در دسترس است. اوه – و یک جامعه پر جنب و جوش در Discord. مدتی است که کاری را انجام داده ام که فکر می کنم به عنوان یک فراخوان برای اقدام شناخته می شود، اما لطفا، به ما بپیوند!


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-df-direct-weekly-xboxs-developer-direct-is-the-perfect-vehicle-for-a-big-game-reveal?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *