کارگردانان بازسازی Dead Space به توسعه Battlefield پیوستند

یک تیم جدید در استودیوی Motive EA در کنار استودیو Battlefield برای ایجاد فاز بعدی فرنچایز تیراندازی کار خواهند کرد.

هدایت تیم خواهد بود بازسازی فضای مرده کارگردانان فیلیپ دوچارم و رومن کامپوس اوریولا.

این خبر در یک به اشتراک گذاشته شد پست وبلاگ جدید از مدیر کل Motive پاتریک کلاوسکه توسعه پروژه Iron Man استودیو را اضافه کرد، زیرا این پروژه به یک “نقطه عطف داخلی بزرگ” می رسد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

تیم جدید Motive به تیم‌های Criterion، DICE و Ripple Effect اضافه خواهد شد تا «به باز کردن پتانسیل کامل Battlefield ادامه دهد». این در هر دو تجربه چند نفره و تک نفره خواهد بود.

“تخصص اثبات شده دوچارم و کامپوس-اوریولا در داستان سرایی، نبردهای همه جانبه و توسعه بر روی موتور فراست بایت، آنها را به طور منحصر به فردی موقعیت می دهد تا به پیشبرد چشم انداز میدان جنگ کمک کند”.

در مورد مرد آهنی، کلاوس به اشتراک گذاشت: “تیم امسال پیشرفت بسیار خوبی داشت، به یک نقطه عطف داخلی بزرگ دست یافت و پایه ای محکم برای سفر پیش رو گذاشت. مرد آهنی یک اولویت مهم برای Motive است، و من به این کار بسیار افتخار می کنم. ما تا کنون موفق بوده ایم.”

EA یک بازی تک نفره Iron Man را تایید کرد در سال ۲۰۲۲ در حال توسعه بود. از آن زمان، کمی شنیده شده است انگیزه تشکیل «شورای جامعه» برای طرفداران برای ارائه بازخورد در طول فرآیند توسعه.

با این حال، با جابجایی دوچارم و کامپوس-اوریولا، این نشان می‌دهد که پس از موفقیت نسخه اول، برنامه‌ای برای بازسازی Dead Space 2 وجود ندارد.

آینده Battlefield نامشخص است پرتاب سنگی اولیه Battlefield 2042 در سال ۲۰۲۱٫ اخیراً استودیو Need for Speed Criterion به توسعه Battlefield پیوست در سپتامبر سال گذشته، در حالی که در بهمن امسال EA بازی Ridgeline را بست که روی یک کمپین Battlefield به رهبری روایت کار می کرد.

رهبر سابق پروژه Ridgeline مارکوس لهتو گفت که او “هیچ چیز مثبتی برای گفتن در مورد EA” ندارد. بعد از به خواست خودش شرکت را ترک کند قبل از تعطیلی آن


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-space-remake-directors-join-battlefield-development?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *